Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Παιδιά Μου, δεν θα καθυστερήσω, βρίσκομαι ήδη στο δρόμο της επιστροφής Μου. Σας το λεω πριν να γίνει, ώστε όταν γίνει να πιστέψετε ότι αυτή η Φωνή που ακούγατε όλ' αυτά τα χρόνια ήταν η δική Μου. Σας τα λεω για να χαρείτε, επειδή κι Εγώ χαίρομαι επίσης γι' αυτή την Ημέρα που το κεφάλι του Σατανά θα συντριβεί από τη φτέρνα της Μητέρας Μου.

<<.......Σε λίγο καιρό όλοι σας θα μάθετε πώς να ζείτε μια
Αληθινή εν Θεώ Ζωή
και να είστε ένα μαζί Μου, όπως η Αγία Τριάδα είναι Μία, επειδή και οι Τρεις Μας συμφωνούμε. 
Παιδιά Μου, δεν θα καθυστερήσω, βρίσκομαι ήδη στο δρόμο της επιστροφής Μου. 
Σας το λεω πριν να γίνει, ώστε όταν γίνει να πιστέψετε ότι αυτή η Φωνή που ακούγατε όλ' αυτά τα χρόνια ήταν η δική Μου. 
Σας τα λεω για να χαρείτε, επειδή κι Εγώ χαίρομαι επίσης γι' αυτή την Ημέρα που το κεφάλι του Σατανά θα συντριβεί από τη φτέρνα της Μητέρας Μου. 
Ακούστε Με: θα δωρίσω το Πνεύμα Μου σ' αυτή την πονηρή γενεά, για να σαγηνεύσω τις καρδιές και να σας επαναφέρω όλους στην πλήρη Αλήθεια, ώστε να ζείτε
μια Τέλεια Ζωή μαζί με Μένα το Θεό σας.
Αλλά έχετε θάρρος, επειδή πριν την Ημέρα Μου θα υπάρξει Φωτιά. 
Μη φοβηθείτε και μη λυπηθείτε, επειδή χωρίς αυτή τη Φωτιά δεν μπορεί να αλλάξει η όψη του κόσμου... και όταν έρθει, θα δείξει στον κόσμο πόσο άδικος ήταν. 
Θα δείξει την ασέβειά του, τον ορθολογισμό του, τον υλισμό, τον εγωισμό, την υπερηφάνεια, την απληστία και την κακία του, εν ολίγοις, όλες αυτές τις ανηθικότητες που λατρεύει ο κόσμος. 
Κανείς δεν μπορεί να πει ότι δεν σας φανέρωσα την απαρχή των Σχεδίων Μου. 
Κανείς δεν μπορεί να πει ότι σας απέκρυψα τα Σχέδια Μου.
Είμαι η Αλήθεια
και η Αλήθεια πάντα θα ανοίγει την Καρδιά Της και πάντα θα σας εκθέτει τα διακαή Της Σχέδια όπως ακριβώς έχουν... 
Η Αλήθεια θα σας δίνει πάντα την ευκαιρία να δοκιμάζετε τον εαυτό σας στα μάτια Της. Αν δεν σας είχα μιλήσει, αν τώρα δεν σας άνοιγα τους Ουρανούς, θα είχατε δικαιολογία, αλλά δεν έπαψα να σας καλώ μέρα και νύχτα, χωρίς διακοπή. 
Σας έστειλα τους αγγέλους Μου να σας μιλήσουν. 
Ανέστησα από το μηδέν άθλιες ψυχές και τις διέπλασα σε ένθερμους μαθητές για να πάνε να χτυπήσουν τις πόρτες σας και να σας επαναλάβουν τα Λόγια που Εγώ ο Ίδιος τους έδωσα. 
Όχι, δεν μιλούσαν από μόνες τους, αλλά επαναλάμβαναν τη Γνώση που Εγώ ο Ίδιος τους δίδαξα. 
Ήρθαν σε σας, μέσα στη φτώχεια τους και ξυπόλητες, να σας μιλήσουν για τα μέλλοντα, χωρίς να προσθέσουν ούτε ν' αφαιρέσουν τίποτε απ' ό,τι τους έδωσα, όλα όσα είπαν πήγαζαν από την Ίδια τη Σοφία.
Σας διαβεβαιώνω τώρα πως, όταν έρθει η Ημέρα του Εξαγνισμού, πολλοί θα είναι περίλυποι μέχρι θανάτου επειδή δεν επέτρεψαν στο Άγιο Πνεύμα της Αληθείας Μου να μπει στο σπίτι τους ( Δηλαδή στην ψυχή τους.), αλλά στη θέση Του υποδέχθηκαν την Οχιά, το Βδέλυγμα της ερημώσεως και μοιράστηκαν το γεύμα τους πλάι πλάι με τον εχθρό Μου. 
Υποδέχθηκαν μέσα στο σπίτι τους αυτόν που μιμείται τον Άγιο, λάτρεψαν τον Απατεώνα που τους έμαθε να παρανοούν το Άγιο Πνεύμα Μου:
Το Άγιο Πνεύμα Μου, τον Χορηγό της Ζωής
και την Εσωτερική Δύναμη της ψυχής τους
Αυτόν που τους εμφύσησε μια δραστήρια ψυχή και τους ενέπνευσε ένα ζωντανό πνεύμα. 
Σας βεβαιώνω, η Φωτιά Μου θα κατέβει σ' αυτόν τον κόσμο συντομότερα απ' ό,τι την περιμένετε, ώστε αυτοί που δεν έχουν γνώση των αμαρτιών τους να μπορέσουν ξαφνικά να δουν την ενοχή τους. 
Έχω τη Δύναμη να επισπεύσω τον ερχομό αυτής της Ημέρας και έχω πάλι τη Δύναμη να συντομεύσω αυτή την Ώρα, γιατί αυτή η Ώρα θα προξενήσει τόση θλίψη, που πολλοί θα καταριόνται την ώρα που γεννήθηκαν. 
Θα θέλουν ν' ανοίξουν οι κοιλάδες να τους καταπιούν, να πέσουν πάνω τους τα βουνά να τους σκεπάσουν, τα όρνια να τους αφανίσουν γρήγορα. 
Θα θέλουν να γίνουν χίλια κομμάτια, αλλά κανείς δεν θα γλιτώσει από αυτή την Ώρα, όσοι Με αγαπούν αληθινά θα υποφέρουν μόνο γιατί δεν έκαναν περισσότερα για Μένα. Κι αυτοί επίσης θα εξαγνιστούν. 
Αλλά αλίμονο σε όσους Με απέρριψαν και αρνήθηκαν να Με γνωρίσουν, έχουν κιόλας τον κριτή τους. 
Η Αλήθεια που τους δόθηκε θα είναι ο κριτής τους εκείνη την Ημέρα.
Με ακούσατε πολλές φορές να λεω μέσα από τα φερέφωνά Μου ότι:
"Η Ημέρα του Κυρίου πλησιάζει"
και η επιστροφή Μου επίκειται. 
Αν Με αγαπούσατε, θα χαιρόσασταν μαθαίνοντας ότι το Άγιο Πνεύμα Μου θα έρθει σε σας με όλη Του την δύναμη και με όλη Του τη δόξα. 
Αν Με αγαπούσατε, θα συνεχίζατε να προσεύχεστε για τη μεταστροφή όλων των παιδιών Μου που έχουν άγνοια και ζουν ακόμη υπό την κυριαρχία του Σατανά. 
Αν Με αγαπούσε κανείς όπως σας αγαπώ όλους, θα Με άκουγε και θα παρέμενε πιστός ως το τέλος της αποστολής του. 
Παιδιά Μου, αν Με αγαπούσατε θα επιτελούσατε ακόμη μεγαλύτερα έργα από εκείνα που επιτέλεσα όταν ήμουν στη γη, κανείς όμως δεν έχει επιτελέσει τίποτε μεγαλύτερο λόγω της τόσο λίγης πίστης που έχετε σε Μένα και της ακόμη λιγότερης αγάπης πού έχετε ο ένας για τον άλλο. 
Κανείς δεν Με αγάπησε τόσο όσο Εγώ σας αγαπώ, αλλά την Ημέρα του Εξαγνισμού θα καταλάβετε πόσα λίγα κάνατε, γιατί μέσα σας θα φανερώσω το Άγιο Πρόσωπό Μου.
Ακούς αυτά τα Βήματα; 
Είναι τα δικά Μου. 
Ακούς τον ήχο της Ανάσας Μου; 
Είναι ο γλυκός ήχος του Αγίου Μου Πνεύματος που πνέει ανάμεσα στην ερημιά και την ξηρασία σας. 
Ένιωσες μια Πνοή να γλιστράει πάνω στο πρόσωπό σου; 
Μη φοβάσαι. 
Σαν τα φτερά του περιστεριού, το Άγιο Πνεύμα Μου σε άγγιξε απαλά φτερουγίζοντας πάνω σου. 
Ω, Ελάτε! 
Ελάτε σε Μένα κι όπως ο Μωυσής ύψωσε το φίδι στην έρημο, έτσι κι Εγώ θα ανυψώσω σε Μένα την ψυχή σας και θα σας ζωοποιήσω. 
Όπως ανυψώθηκα στον Ουρανό, κι εσείς θα ανυψωθείτε σε Μένα, για να γαλουχηθείτε στο Στήθος Μου. 
Ω, ελάτε σε Μένα! 
Διψάστε πάλι, διψάστε για τις Αιώνιες Πηγές Μου, διψάστε να είστε μαζί με Μένα, το Θεό σας. 
Χωρίς δισταγμό, θα σας προσφέρω να πιείτε και μέσα σας, θα μετατρέψω το Νερό Μου σε πηγή που θα αναβλύζει νερό αιώνιας ζωής, γιατί από το Στήθος Μου αναβλύζουν ποτάμια ζωντανό νερό, μια αστείρευτη Πηγή. 
Ω, ελάτε σε Μένα! 
Πεινάστε πάλι για τον Άρτο Μου και δεν θα πεθάνετε! 
Σήμερα, όπως χθες, στέκομαι και φωνάζω:
"Όποιος διψάει, να έρθει σε Μένα και να πιει!
Ας έρθει να πιει εκείνος που πιστεύει σε Μένα!"
Η ανεκτικότητά Μου είναι μεγάλη και, μολονότι γνωρίζω ότι είστε αμαρτωλοί και μολύνατε τη γη με αίμα αθώο (Ο Ιησούς με έκανε να καταλάβω ότι αναφέρεται ειδικά στις αμβλώσεις.) , αν έρθετε σε Μένα μετανοημένοι, θα συγχωρήσω την ενοχή σας και το κρίμα σας. 
Είμαι μια Άβυσσος Χάριτος. 
Μη φοβάστε... μη Με φοβάστε. 
Να φοβάστε μάλλον την Ώρα μήπως σας βρει ανέτοιμους και κοιμισμένους. 
Αυτή είναι η Φωνή του Πατέρα σας, αυτή είναι η Φωνή της Υπέρτατης Πηγής της Αγάπης, αυτή είναι η Φωνή Εκείνου που είπε κάποτε:
"Ας γίνει Φως!"
και έγινε φως. 
Ελάτε σε Μένα και θα σας δώσω ανεπιφύλακτα το Πνεύμα Μου. 
Μην είστε όπως οι στρατιώτες που μοιράστηκαν τα ρούχα Μου τραβώντας κλήρο στα πόδια του Σταυρού Μου. 
Ελάτε σε Μένα με το πνεύμα του Ιωάννη, ελάτε σε Μένα από αγάπη, ελάτε σε Μένα για να Με παρηγορήσετε και για να είστε μαζί Μου.
Η Ώρα πλησιάζει που ο κόσμος θα βρεθεί μέσα στην απελπισία και το σκοτάδι, μέσα στη μαυρίλα της αγωνίας και δεν θα βλέπει παρά μόνο νύχτα. 
Σαστισμένοι, θα Με φωνάξουν, αλλά δεν θα απαντήσω, δεν θα ακούσω τις φωνές τους. Έξαλλοι, θα καταριούνται την Αποκάλυψή Μου, τη Σοφία και την Αλήθεια. 
Όλος ο κόσμος θα πλημμυρίσει από αγωνία βλέποντας
την Κιβωτό της Διαθήκης, το Νόμο Μου.
Πολλοί θα πέσουν και θα τσακιστούν, τρανταγμένοι και συγκλονισμένοι, εξαιτίας της ασέβειάς τους. 
Όταν ανοίξουν οι ουρανοί, σαν παραπέτασμα που σχίζεται στα δύο, δείχνοντάς τους πώς παραμέρισαν τη Δόξα Μου για μια ανάξια απομίμηση , σαν αστέρια που πέφτουν από τον Ουρανό θα πέσουν, επειδή θα αντιληφθούν πόσο πλανήθηκαν από την Αφροσύνη, πόσο η προσπάθειά τους να αναρριχηθούν στην κορυφή και να Με ανταγωνιστούν, ήταν σκέτη τρέλα. 
Όταν έρθει εκείνη η Ημέρα, θα δείξω στον κόσμο πόσο άδικος ήταν, πόσο υποστήριζε τον Αποστάτη και προτιμούσε να διαλεχθεί μαζί του παρά με τον Άγιο. 
Ήρθε η ώρα που η σταθερότητα και η πίστη, οι προσευχές και οι θυσίες είναι απαραίτητες, έχουν γίνει ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΓΚΗ!
Παιδιά Μου, εσείς που τώρα λυπάστε, θα χαρείτε αργότερα. 
Έλα, ας προσευχηθούμε:
Πατέρα Πολυεύσπλαχνε,
ύψωσέ Με στο Στήθος Σου,
επίτρεψέ μου να πιω από τους
ζωντανούς χείμαρρους της Αιώνιας Ζωής,
και με αυτό θα ξέρω ότι
βρήκα κοντά Σου χάρη.
Ω, έλα να με σώσεις
πριν έρθει επάνω μου η Ώρα.
Γιάτρεψέ με γιατί αμάρτησα απέναντί Σου.
Πατέρα,
η Χάρη αναβλύζει από τα Χείλη Σου,
η Καρδιά Σου είναι ένα φλογερό Καμίνι Αγάπης,
τα Μάτια Σου είναι δυο Φλόγες διάπυρης Φωτιάς.
Ω Πατέρα,
η Ωραιότητά Σου είναι η ίδια η Τελειότητα,
η Μεγαλοσύνη Σου και η Δόξα Σου
αφήνουν θαμπωμένους και τους
λαμπρότερους αγγέλους Σου.
Πλούσιε σε Αρετή και Χάρη,
μη μου κρύψεις το Άγιο Πρόσωπό Σου
όταν έρθει η Ώρα.
Έλα να με αλείψεις με το λάδι της αγάπης.
Θεέ, εισάκουσε την προσευχή μου,
πρόσεξε τη φωνή της δεήσεώς μου!
Πρέπει να εκπληρώσω τις υποσχέσεις
που σου έδωσα, Αιώνιε Πατέρα.
Παρ' όλο που το ρεύμα είναι αντίθετο σε μένα,
ελπίζω,
γνωρίζω,
πιστεύω,
ότι το Χέρι Σου θα είναι εκεί,
να με σηκώσει και να με γλιτώσει
από αυτό το ρεύμα.
Ω, πόσο επιθυμώ να ατενίσω
το Θυσιαστήριό Σου και να δω τη Δόξα Σου
στην Κιβωτό της Διαθήκης!
Ω, πόσο η ψυχή μου επιθυμεί
να αντικρίσει τον Καβαλάρη των Ουρανών
που φέρει το Όνομα:
Πιστός και Αληθινός,
Αυτόν που θα εξαφανίσει την αδικία
από τον κόσμο,
Αυτόν που είναι Δίκαιος.
Ω! Έλα να με σκεπάσεις με το Μανδύα Σου,αφού
η Αγάπη Σου είναι γνωστή για τη Γενναιοδωρία της.
Ω Πατέρα, μη με διώξεις,
όπως μου αξίζει για τις αμαρτίες μου,
αλλά βοήθησέ με. Εφοδίασέ με
με τον Επιούσιο Άρτο Σου
και προφύλαξέ με από
τα δόντια της Οχιάς.
Κάνε με κληρονόμο του Οίκου Σου,
κάνε με τέκνο του Φωτός Σου,
Κάνε με πιστό αντίγραφο του
Υπέρτατου Μάρτυρα, για να Σε
δοξάζω στους αιώνες των αιώνων.
Αμήν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου