Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Όλες οι φυλές και όλες οι θρησκείες θα Με δουν μέσα στο εσωτερικό τους σκοτάδι, αυτό θα δοθεί σε όλους σαν μυστική αποκάλυψη για να φανερώσει το σκοτάδι της ψυχής σας.

<<.......Όποιος έρχεται από Μένα για να μαρτυρήσει την Αλήθεια θα μισηθεί, θα διωχθεί και θα κυνηγηθεί σαν θήραμα. 
Ένας δούλος δεν είναι μεγαλύτερος από τον Κύριό του. 
Οι διώκτες αυτοί δεν θα ήταν ένοχοι στα Μάτια του Πατέρα αν δεν γνώριζαν το Νόμο Μου, αλλά συμβαίνει να έχουν δει το Νόμο Μου, αν και μόνο στο σκοτάδι.
Αποκαλούν τους εαυτούς τους δάσκαλους του Νόμου και πιστεύουν ότι τα ξέρουν όλα αλλά στην πραγματικότητα δεν ξέρουν τίποτα. 
Αν ακολουθούσαν και τηρούσαν τις εντολές Μου, δεν θα έκριναν. 
Αν είχαν αγάπη μέσα τους θα είχαν φυλάξει τα Λόγια Μου και το Νόμο Μου. 
Ακούστε: η μαρτυρία των Αγίων Μου Έργων λάμπει πάνω σε όλους σας για να διώξει αυτό το σκοτάδι.
Η μαρτυρία των Αγίων Μου Έργων είναι ο καλός τους καρπός, ο καρπός που διαρκεί. 
Η μαρτυρία των Αγίων Μου Έργων είναι το δώρο της Ειρήνης που σας δίνω και η Αγάπη που σας ενσταλάζω. 
Η μαρτυρία των Αγίων Μου Έργων είναι το λυτρωτικό Μου κάλεσμα στην
Ευχαριστιακή Ζωή.
Εγώ και ο Πατέρας θέλουμε αληθινούς πιστούς, πιστούς που θα λατρεύουν πνευματικά και αληθινά. 
Το Πνεύμα της Αλήθειας έρχεται μέχρι το κατώφλι σας να σας υπενθυμίσει ότι στο τέλος
- Οι Δύο Καρδιές Μας θα θριαμβεύσουν -
και έτσι θα εκπληρωθεί η Γραφή που λέει: "Ύστερα από τις τρεισήμισι μέρες, ζωογόνα πνοή από το Θεό μπήκε μέσα τους και στάθηκαν στα πόδια τους."
Ναι, σε όλη τους τη Δόξα, γιατί "αυτοί είναι οι δύο Χρισμένοι" που στέκονται πλάι- πλάι. Οι Δύο Καρδιές Μας είναι σαν "δύο ελαιόδενδρα, ένα στα δεξιά και ένα στα αριστερά."
 Η Ιερή Μου Καρδιά έχει απύθμενα Πλούτη και πολλά πράγματα να πει σε όλους σας. Παιδιά Μου,
Εγώ είμαι η Ανάσταση και η Ζωή.
Έρχομαι να αναστήσω την ευλάβειά σας στην Ιερή Μου Καρδιά και την Άμωμη Καρδιά της Μητέρας σας. 
Μη φοβάστε λοιπόν, να είστε προσεκτικοί, γιατί πολλοί θα έρθουν χρησιμοποιώντας το Όνομά Μου, επηρεασμένοι από τον Πονηρό, για να σας εξαπατήσουν και να σβήσουν τη μικρή φλόγα που απόμεινε μέσα σας και να σας αφήσουν στο απόλυτο σκοτάδι. 
Πολλοί θα πέσουν και θα παρασυρθούν επειδή δεν ήταν στερεωμένοι σε Μένα. Προσεύχεστε για να μη σας πειράξει ο Πονηρός. 
Αλίμονο σε σας που συνεχίζετε να διώκετε τα όργανά Μου λέγοντας: "Δεν θα είχαμε λάβει ποτέ μέρος στην αιματοχυσία των προφητών αν ζούσαμε την εποχή των πατέρων μας." 
Σας βεβαιώνω, όλα αυτά θα στραφούν εναντίον σας, αν δεν μετανοήσετε! 
Αγαπημένα Μου παιδιά, ο κλέφτης έρχεται τη νύχτα,(  Αυτό σημαίνει ότι ο Σατανάς μπαίνει ευκολότερα σε μια σκοτεινή ψυχή.) γι' αυτό μείνετε ξύπνιοι και μην του επιτρέψετε να εισβάλει μέσα στο σπίτι σας. 
Να είστε μαζί Μου σε συνεχή προσευχή. 
Να προσεύχεστε αδιάλειπτα σημαίνει να έχετε συνείδηση της Παρουσίας Μου μπροστά σας. 
Να έχετε συνείδηση της Παρουσίας Μου σημαίνει να είστε ξύπνιοι. 
Να είστε ξύπνιοι σημαίνει να είστε άμεμπτοι και να είστε μέσα στο φως. 
Η ψυχή σας είναι το σπίτι σας. 
Φροντίστε λοιπόν το φως μέσα σας να μη γίνει σκοτάδι. 
Μην αφήσετε τον Πονηρό να σας βρει κοιμισμένους. 
Είστε φίλοι Μου, θυμάστε;
Αγαπάτε ο ένας τον άλλο όπως σας αγαπώ, ό,τι ζητήσετε στο Όνομά Μου θα σας το δώσω. 
Μερικοί από σας είναι σήμερα λυπημένοι επειδή ο κόσμος βιάζεται να κρίνει την Ιερή Μου Καρδιά και την Άμωμη Καρδιά της Μητέρας σας, αλλά σύντομα οι δύο Καρδιές Μας θα δείξουν στον κόσμο πόσο εσφαλμένη ήταν η κρίση του, όταν μέσα τους φανερώσω το Άγιο Πρόσωπό Μου.(Την ημέρα της κάθαρσης, όταν θα δούμε τις αμαρτίες μας με τα Μάτια του Θεού.)
Παιδι Μου, γράφε: "όταν θα ανοίξω την έκτη σφραγίδα, θα γίνει σεισμός μεγάλος και ο ήλιος θα γίνει μαύρος σαν πένθιμο ρούχο, το φεγγάρι θα γίνει ολόκληρο κόκκινο σαν αίμα και τα αστέρια του ουρανού θα πέσουν στη γη σαν τα άγουρα σύκα που τα ρίχνει η συκιά όταν τη φυσάει δυνατός άνεμος. 
Ο ουρανός θα εξαφανιστεί σαν μια περγαμηνή που τυλίγεται και όλα τα βουνά και τα νησιά θα μετακινηθούν από τη θέση τους. 
Τότε οι βασιλιάδες της γης και οι κυβερνήτες, οι στρατηγοί, οι πλούσιοι και οι δυνατοί, όλοι, δούλοι και ελεύθεροι, θα κρυφτούν στις σπηλιές και στα βράχια των βουνών και θα πουν στα βουνά και στους βράχους: Πέστε πάνω μας και κρύψτε μας απ' Αυτόν που κάθεται στο θρόνο και από 
την οργή του Αρνίου. (Αποκαλ.6:12-17 Εδώ ο Ιησούς δηλώνει καθαρά ότι την ημέρα της κάθαρσης, όλοι οι άνθρωποι θα βιώσουν την κατάσταση της ψυχής τους και εξάλλου, όλοι θα αναγνωρίσουν το Αρνίο, δηλαδή τον Ιησού.)
Γιατί η Μεγάλη Ημέρα της Κάθαρσής Μου έρχεται σύντομα επάνω σας και ποιος θα μπορέσει να επιζήσει; 
Όλοι σ' αυτή τη γη θα πρέπει να εξαγνιστούν, όλοι θα ακούσουν τη Φωνή Μου και θα Με αναγνωρίσουν ως το Αρνίο. 
Όλες οι φυλές και όλες οι θρησκείες θα Με δουν μέσα στο εσωτερικό τους σκοτάδι, αυτό θα δοθεί σε όλους σαν μυστική αποκάλυψη για να φανερώσει το σκοτάδι της ψυχής σας. Όταν θα δείτε το εσωτερικό σας σ' αυτή την κατάσταση χάριτος, θα ζητήσετε να πέσουν πάνω σας τα βουνά και οι βράχοι. 
Το σκοτάδι της ψυχής σας θα είναι τέτοιο που θα νομίζετε ότι ο ήλιος έχασε το φως του και το φεγγάρι έγινε κόκκινο σαν αίμα. 
Έτσι θα σας φανεί η ψυχή σας, αλλά στο τέλος, θα Με δοξολογήσετε. 
Αν ένας ξένος βρεθεί στο δρόμο σας και σας πει ότι η τροφή (Αυτά τα μηνύματα.) που σας έδωσα είναι αχρεία, μην τον ακούσετε, ακούστε τη γλώσσα της Ιερής Μου Καρδιάς, τη γλώσσα του Σταυρού Μου. 
Η πιστότητά σας στην Ιερή Μου Καρδιά ας ανθίσει πάλι, αφιερωθείτε όλοι στην Ιερή Μου Καρδιά και την Άμωμη Καρδιά της Μητέρας σας. 
Θα σας επισκεφθώ πάλι, μικρά Μου παιδιά. 
Θάρρος λοιπόν φίλοι Μου, διώκεστε αλλά μόνο από τον κόσμο. 
Σας βρίζουν για χάρη Μου; 
Χαρείτε! 
Γιατί το ίδιο έκαναν σε Μένα. 
Καταντήσατε σαν τα σκουπίδια όλου του κόσμου επειδή Με αγαπάτε; 
Σας ευλογώ και συμμερίζομαι τα βάσανά σας. 
Γίνατε θέαμα για το λαό σας; 
Αλλά το ίδιο έγινα κι Εγώ, ο Βασιλιάς σας. 
Δεν είστε περισσότερο από Μένα, τον Κύριό σας. 
Οι κρυφές Μου προθέσεις φανερώνονται τώρα, στους ληθαργικούς σας καιρούς.
Η αποκάλυψη της Ιερής Μου Καρδιάς φανερώνεται πάλι σ' αυτούς τους έσχατους καιρούς για να ξυπνήσει τις καρδιές σας και να σας επαναφέρει όλους με ζήλο σ' αυτή την ευλάβεια. 
Γι' αυτό δεν πρέπει να κρίνετε βιαστικά. 
Αγαπάτε Με και ευλογείτε Με. 
Είμαι πάντα μαζί σας και θα συνεχίσω να φανερώνω στον καθένα σας τα Πλούτη της Ιερής Μου Καρδιάς. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου