Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Σύντομα, πολύ σύντομα τώρα, θ' ανοίξω σχίζοντας τους ουρανούς και θα κατέβω με πλήρη ισχύ! Αν μπορούσατε πλήρως να καταλάβετε Τι εννοώ, δεν θα ξοδεύατε τον καιρό σας μέσα σε λήθαργο, θα Μου απευθύνατε συνεχείς προσευχές. Επειδή ξαφνικά και γρήγορα σαν αστραπή θα κατέβω με φλόγα αδηφάγου πυρός και θα ξεσκεπάσω ό,τι έμεινε κρυμμένο από σας.

<<.......Ειρήνη σε σας. 
Η Αγάπη μιλά, η Αγάπη προσφέρει, η Αγάπη γιατρεύει ακόμη και πληγές που φαίνονταν αγιάτρευτες. 
Η Αγάπη παρηγορεί αυτούς που κανείς δεν τους φροντίζει. 
Η Αγάπη Μου για σας είναι αιώνια και είναι γνωστό ότι είμαι σταθερός στη στοργή Μου. 
Πλησιάστε... ελάτε κοντά Μου, προσευχόμενοι με την καρδιά σας. 
Σας προσφέρω μια θέση στο σχολείο Μου, σας προσφέρω τη Σοφία να σας διδάξει τη Γνώση Μου. 
Μακάριοι αυτοί που δέχονται ταπεινά τις Οδηγίες Μου και βάζουν τα Λόγια Μου στην καρδιά τους.
Ακούστε Με, αγαπημένοι Μου: Η Γραφή λεει, "Η γλώσσα του Σταυρού Μου μπορεί να είναι μωρία γι' αυτούς που πάνε προς το χαμό τους, γι' αυτούς όμως που είναι στο δρόμο της σωτηρίας είναι η δύναμη του Θεού" κι αυτή τη γλώσσα έρχομαι να σας διδάξω. 
Αυτή τη γλώσσα της Αγάπης θ' ακούσετε στο σχολείο Μου. 
Κι εσείς, εσείς που είστε πρόθυμοι να μάθετε, να είστε ευλογημένοι, να είστε δυνατοί κι ευτυχισμένοι. 
Αν και είναι βέβαιο ότι θα έρθουν εμπόδια, μη φοβηθείτε, στηριχθείτε σε Μένα. 
Όμως αλίμονο γι' αυτόν που τα στήνει, θα χρειαστεί να Μου δώσει λόγο την Ημέρα της Κρίσεως!
Η Επιστροφή Μου επίκειται και σας δίνω συνεχώς σημάδια για να σας προετοιμάσω. 
Η Αγάπη βρίσκεται στο δρόμο της επιστροφής, είμαι στο δρόμο της επιστροφής Μου σε σας. 
Πέστε Μου, όταν ένας βασιλιάς μπαίνει σε μια πόλη, δεν θα γίνουν προετοιμασίες για να τον υποδεχθούν; 
Ολόκληρη η πόλη θα είναι άνω κάτω και ο βασιλιάς θα στείλει πριν απ' αυτόν τους εκλεκτούς του και τη βασιλική του αυλή να του ετοιμάσουν το δρόμο και να του κάνουν ίσια τα μονοπάτια να περάσει. 
Θα στείλει τους αγγελιαφόρους του να αναγγείλουν τον ερχομό του. 
Θα τους ζητήσει να φωνάξουν με δυνατή φωνή: "Να ο Βασιλιάς σας, ο Βασιλιάς σας έρχεται με την Καρδιά του στο Χέρι να σας την προσφέρει! 
Το Έλεος σκύβει τώρα από τον Ουρανό κι από το Θρόνο Του. 
Σας σπλαχνίστηκε."
Γι' αυτό το λόγο, πριν την Επιστροφή Μου, σας στέλνω προπομπό Μου την Κιβωτό της Διαθήκης, σας στέλνω τη Γυναίκα της Αποκάλυψης, τη δεύτερη Εύα, που θα συντρίψει με τη φτέρνα της το κεφάλι του φιδιού. 
Σας στέλνω προπομπό Μου τη Μητέρα Μου ν' ανοίξει ένα δρόμο πλατύ μέσα σ' αυτή την έρημο και να τον ισιώσει. 
Σας στέλνω τη Βασίλισσα των Ουρανών, την Πύλη του Παραδείσου, να σας προετοιμάσει και να εκπαιδεύσει όλους εσάς που ακόμη κείτεστε στο χώμα, να προχωρήσετε και να κάνετε ειρήνη με Μένα, τον Βασιλιά σας, πριν τη Μεγάλη Μου Επιστροφή. 
Σας στέλνω τη Βασίλισσα της Ειρήνης να αλωνίσει τη γη απ' άκρη σ' άκρη και να σας συγκεντρώσει ένα προς ένα. 
Σας στέλνω πριν τη Μεγάλη Μου Επιστροφή τους υπηρέτες Μου τους προφήτες να σας υπενθυμίσουν το Νόμο Μου και να σας αποστρέψουν από τον πονηρό σας δρόμο για να ζείτε άγια, και να σας αναγγείλουν γεγονότα πριν να γίνουν. 
Σας στέλνω τους αγγέλους Μου να σας υπενθυμίσουν την Αγιότητά Μου, τη Μεγαλοσύνη Μου και τη Λαμπρότητά Μου. 
Σας στέλνω τα φερέφωνά Μου να φωνάξουν και να διαλαλήσουν πάνω στις στέγες των σπιτιών σας τους Γάμους του Αγίου Μου Πνεύματος.
Δεν θα κουραστώ να σας καλώ να Με νυμφευθείτε, δεν θα αποθαρρυνθώ από την εχθρότητά σας, ούτε από την ξηρασία σας. 
Θα βρίσκομαι σε αναζήτηση της καρδιάς σας, κι όπως ένας νέος που νυμφεύεται μια παρθένα, Αυτός που δεν πάψατε να πληγώνετε, θα σας νυμφευθεί.
Κι Εγώ, με την Αγάπη Μου, θα σας κάνω να αντικαταστήσετε τα Αγκάθια που περικυκλώνουν την Καρδιά Μου, μ' ένα Στεφάνι από λουλούδια. 
Κι όπως ο νυμφίος φορεί το γαμήλιο στεφάνι του, κι Εγώ θα το φορέσω, γιατί αυτό το στεφάνι θα είναι το Στεφάνι της Νίκης Μου, θα είναι το Τρόπαιο του Ελέους Μου...
Γενεά, θα σε κάνω δική Μου. 
Θα σε σηκώσω και θα σε μεταφέρω όπως ο νυμφίος μεταφέρει τη νύφη του μέσα στα δωμάτιά του και με την Αιώνια Αγάπη Μου θα σε μεταφέρω μέσα στην Ιερή Μου Καρδιά και θα σε κάνω δική Μου για την αιωνιότητα. 
Σύντομα, πολύ σύντομα τώρα, θ' ανοίξω σχίζοντας τους ουρανούς και θα κατέβω με πλήρη ισχύ! 
Αν μπορούσατε πλήρως να καταλάβετε Τι εννοώ, δεν θα ξοδεύατε τον καιρό σας μέσα σε λήθαργο, θα Μου απευθύνατε συνεχείς προσευχές. 
Επειδή ξαφνικά και γρήγορα σαν αστραπή θα κατέβω με φλόγα αδηφάγου πυρός και θα ξεσκεπάσω ό,τι έμεινε κρυμμένο από σας. 
Θα σας δείξω με το Δάχτυλό Μου όλους αυτούς που Με τιμούσαν με τα χείλη, χωρίς ποτέ να Με υπηρετούν με τη γλώσσα που τους δίδαξα, τη γλώσσα του Σταυρού Μου, τη Γλώσσα της Αγάπης, τη Γλώσσα που σας διδάσκει πράγματα ασύλληπτα για το ανθρώπινο μυαλό. 
Θα σας φανερώσω τους Κάιν, η γλώσσα των οποίων δεν είναι η γλώσσα Μου αλλά γλώσσα πλουσίων εμπόρων και συναλλαγών. 
Προσευχηθείτε γι' αυτούς τους Κάιν, μην τους κρίνετε. 
Αφιερώστε το χρόνο σας σε προσευχές γι' αυτούς, μην επιτρέπετε στη γλώσσα σας να ξεστρατίζει. 
Μην είστε ένας απ' αυτούς που λένε στους βλέποντες: "να μη βλέπετε" και στους προφήτες: "να μην προφητεύετε." 
Αφήστε τη Βασιλική Μου Αυλή να Μου ετοιμάσει το δρόμο. 
Καμιά προφητεία δεν βγήκε από ανθρώπινη πρωτοβουλία. 
Όταν οι βλέποντες και οι προφήτες Μου μιλούν για Μένα, ενεργούν με τη Χάρη και με το Άγιο Πνεύμα Μου που τους εμπνέει, τους κινεί και τους ανοίγει το στόμα να επαναλάβουν τα Λόγια Μου. 
Και θα συνεχίσω να σας υπενθυμίζω την Αλήθεια με τα φερέφωνά Μου, ακόμη κι αν γνωρίζετε την αλήθεια. 
Θα συνεχίσω να αποκαλύπτω τα σχέδιά Μου στους υπηρέτες Μου τους προφήτες και να δείχνω τη Μεγαλοσύνη Μου με οράσεις στους βλέποντές Μου. 
Αφήστε τους εκλεκτούς Μου και τις επίλεκτες ψυχές Μου ελεύθερους να ετοιμάσουν το Δρόμο για Μένα, τον Βασιλιά σας, αφήστε τους να ολοκληρώσουν τη μαρτυρία τους. 
Σας στέλνω την Ουράνια Αυλή Μου να προφητεύει γι' αυτά τα τέλη των Καιρών στην έρημο της εποχής σας, για να σας μεταστρέψουν πριν τη Μεγάλη Μου Ημέρα. Καταλάβετε ότι δεν κατεβαίνω μόνο για Έλεος, αλλά και για Κρίση. 
Δεν λέω στους αγγελιαφόρους Μου να καλέσουν μόνο τους δίκαιους, τους λέω να καλέσουν και τους άδικους, τους φτωχούς, τους χωλούς, τους περιφρονημένους της κοινωνίας σας, και όποιον συναντήσουν στο δρόμο να έρθει να γεμίσει το σχολείο Μου. Θέλω να καλέσω όλους αυτούς που ποτέ δεν Με ζήτησαν ούτε ποτέ Με γνώριζαν, να έρθουν να ευημερήσουν στον Οίκο Μου, γιατί αυτοί είναι οι Καιροί του Ελέους και της Χάριτος. 
Ύστερα, αφήστε όλους αυτούς που σας κοιτάζουν, να ατενίσουν και να παρατηρήσουν τη μεταμορφωσή σας, να φανεί από τα πρόσωπά σας κι από την φλόγα της καρδιάς σας ότι παρακολουθήσατε το Σχολείο Μου και ότι είστε μαθητές Μου κι Εγώ, ο Δάσκαλός σας. 
Να δουν μέσα στα μάτια σας την εικόνα όλων αυτών που γίνατε μάρτυρες. 
Να δουν πάνω στο σώμα σας τα σημάδια των Πληγών Μου. 
Κι αν σας ρωτήσει κανείς πώς τις δεχθήκατε, πέστε τους ότι τις δεχθήκατε στο σπίτι των φίλων του Δασκάλου σας όπου πρώτος Αυτός τις δέχθηκε... 
Ύστερα σηκώστε το Σταυρό σας και ακολουθήστε Με. 
Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, ο Αγαπημένος Υιός του Θεού και Σωτήρας, φυσώ την Πνοή Μου πάνω σας και σας ευλογώ όλους, αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπά σας. 
Πηγαίνετε εν ειρήνη και μείνετε ενωμένοι στο Όνομα Μου.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου