Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Αλλά σήμερα, βλέπω από τον ουρανό με απόγνωση τα κρίματα αυτής της γενεάς, που ξεπέρασαν τις αμαρτίες των Σοδόμων και Γομόρρων. Επειδή οι ελπίδες σας βασίστηκαν σε έναν ψεύτικο Χριστό. Αυτή η γενεά είναι αναίσχυντη, ανυπότακτη και μολυσμένη με αίμα, και ζει κάτω από τη σκιά του Σατανά.

<<......Ειρήνη σε σας. 
Είμαι ο Ιησούς, Είμαι η Ελπίδα, που γυρεύει ο κόσμος. 
Αυτή η Ελπίδα που γυρεύουν, είναι μέσα στις δυνατοτητές τους. 
Δεν έχουν παρά ν' απλώσουν τα χέρια προς τον Ουρανό και να αναζητήσουν τα επουράνια αγαθά. 
Δεν έχουν παρά να Με αναζητήσουν κι Εγώ θα τους απαντήσω. 
Δεν κρύβω το Πρόσωπό Μου ούτε απομακρύνω τα Μάτια Μου απ' αυτούς. 
Τα Μάτια Μου σας παρατηρούν όλους και προσέχουν το κάθε σας βήμα. 
Το Πνεύμα Μου πράγματι γεμίζει όλο τον κόσμο, για να φωτίσει αυτό το σκοτάδι και να δώσει ελπίδα σε κείνους που προχωρούν ψηλαφιστά μέσα σ' αυτή την ατέλειωτη νύχτα.
Αγαπημένοι, με τον Ουρανό πατρίδα σας και τη γη προσωρινή διαμονή σας, έχετε κάθε λόγο να χαίρεστε και να ελπίζετε. 
Ω δημιουργία, θα σου αφαιρέσω το νεκρικό σάβανο και δεν θα σε ζωοποιήσω; 
ή Εγώ, ο Ζωοδότης, θα σε στείλω πάλι στο θάνατο; 
Είμαι το Έλεος, είμαι η Αγάπη. 
Κοιτάξτε τον Ουρανό ψηλά και δείτε τα Σημεία των Καιρών. 
Έρχομαι να συγκεντρώσω το ένα έθνος μετά το άλλο και να δείξω στον καθένα σας το Άγιο Πρόσωπό Μου και να σας υπενθυμίσω την Αγάπη Μου.
Αλλά προσέξτε: η απαρχή των θλίψεων έχει ξεκινήσει καθώς και η απαρχή των ωδίνων σας. 
Γίνεστε μάρτυρες, αφού γίνατε πιστοί, πως ο,τι διαβάζετε στις Γραφές γίνεται πραγματικότητα: 
Η έκχυση του Πνεύματός Μου σ'αυτές τις έσχατες ημέρες του σκότους, χαρίζεται γενναιόδωρα στην ανθρωπότητα. 
Γίνεστε μάρτυρες σε πράγματα που ήταν πρώτα αίνιγμα και λέγονταν με παραβολές. Γίνεστε μάρτυρες της σκληρότητας του Σατανά, αλλά σας υπόσχομαι παιδιά Μου, ότι αμέσως μετά τις θλίψεις σας (που θα επιδεινωθούν) θα έρθει η Χαρά, και μετά τις ωδίνες σας, η Αγάπη θα γεννηθεί ανάμεσά σας!
Αλλά σήμερα, βλέπω από τον ουρανό με απόγνωση τα κρίματα αυτής της γενεάς, που ξεπέρασαν τις αμαρτίες των Σοδόμων και Γομόρρων. 
Επειδή οι ελπίδες σας βασίστηκαν σε έναν ψεύτικο Χριστό. 
Αυτή η γενεά είναι αναίσχυντη, ανυπότακτη και μολυσμένη με αίμα, και ζει κάτω από τη σκιά του Σατανά. 
Ω, γενεά! 
Η εκλεπτυσμένη, δήθεν σοφία σου Με απέκλεισε, γιατί οι καρδιές σας, γεμάτες στόμφο και αλαζονεία, θεωρούνται ίσες με Μένα, το Θεό σας. 
"Θα λες ακόμη μπροστά σ' αυτόν που σε φονεύει: Εγώ είμαι Θεός;" 
Ήδη το αίμα χύνεται στους δρόμους σας. 
Μέσα στην κακία σας, στηρίξατε τις ελπίδες σας σε ο,τι δεν είμαι Εγώ. 
Στηρίξατε τις ελπίδες σας σε ανθρώπους και όχι σε Μένα, σε πλούτη που δεν σας σώζουν, περιφρονώντας τον Θησαυρό που σας προσφέρω στον Ουρανό. 
Στηρίζετε τις προσδοκίες σας στην ανθρωπότητα, βασισμένοι σ' ένα ψέμα, γιατί πιστεύετε ότι μπορείτε να κατορθώσετε τα πάντα με τις δικές σας ανθρώπινες δυνάμεις. 
Πράγματι, έχεις (Ο Θεός αναφέρεται εδώ στο μασονικό πνεύμα.) συσσωρεύσει μεγάλο πλούτο με τις πολυάσχολες συναλλαγές σου, αύριο όμως θα πεθάνεις.
Λίγοι είναι κείνοι που ρωτούν: "Για ποιο λόγο ο Κύριος και η Μητέρα Του έρχονται ξαφνικά επάνω μας;" και μόνο ένα υπόλοιπο από τις ιερατικές Μου ψυχές ενδιαφέρεται για τις συνεχείς Μας εμφανίσεις. 
Είπα ότι "θα στείλω τον αγγελιαφόρο Μου να Μου ετοιμάσει την οδό" κι αυτό ακριβώς κάνει η Μητέρα Μου που είναι και δική σας Μητέρα. 
Οι Γραφές εκπληρώνονται και σας βεβαιώνω, Αυτός τον οποίο λαχταρούσαν οι Άβελ Μου και οι Ιακώβ Μου, θα μπει ξαφνικά στο Ναό Του για να ξεριζώσει τους Κάϊν και τους Ησαύ, που κατέστρεψαν και ερήμωσαν την Εκκλησία Μου.
Έχετε μετατρέψει τον Οίκο Μου σε οίκο εμπορίου, αυτόν τον Οίκο που όφειλε να είναι οίκος προσευχής! 
Εσείς όμως τον μετατρέψατε σε άντρο ληστών!
Αν είμαι όπως λέτε "ο Άγιος των Αγίων", πού είναι τότε η τιμή που Μου οφείλετε; 
Αν είμαι πράγματι ο Κύριός σας, πού είναι ο σεβασμός Μου; πού είναι η λατρεία Μου και το θυμίαμά Μου; 
Πού είναι η ευλάβειά Μου; 
Γιατί δεν μπορείτε να διακρίνετε τα σημεία των Καιρών; 
Γιατί δεν μπορείτε να κατανοήσετε τα Ουράνια πράγματα; 
Γιατί δεν πιστεύετε πια στα Μεγαλεία Μου; 
Γιατί διώκετε τους Άβελ Μου και τους Ιακώβ Μου; αν όχι φανερά στα κρυφά; Εμφανίζομαι, καθώς και η Αγία σας Μητέρα και φανερωνόμαστε μέσα από ψυχές σε πολλά έθνη, αλλά οι εκδηλώσεις Μας σας κουράζουν και μάλιστα σας εξοργίζουν. 
"Τι βαρετά που είναι όλ' αυτά" λέτε, γιατί μέχρι σήμερα δεν έχετε καταλάβει τα Ουράνια πράγματα, όπως οι Άβελ Μου και οι Ιακώβ Μου. 
Όχι, δεν έχετε καταλάβει την Αγάπη Μου, ούτε την ευλάβεια που οφείλετε στη Μητέρα Μου. 
Καλείτε στην πίστη και στηρίζεστε στη δική σας δύναμη, στη δική σας αυθεντία και στη δική σας διαλεκτική ικανότητα, ενώ η Φωνή Μου που καλεί σήμερα τους αμαρτωλούς σε μετάνοια, ενοχλεί τ' αυτιά σας.
Όταν ο ήλιος της Δικαιοσύνης λάμπει ξαφνικά με βάλσαμο στις ακτίνες του, αρνείστε το Δώρο Μου που σας προσφέρεται σήμερα στη σκοτεινή σας εποχή. 
Ως πότε θα δέχομαι τις επανειλημμένες σας διώξεις; 
Ως πότε θα θυσιάζω, χρόνο με το χρόνο, τους Άβελ Μου και τους Ιακώβ Μου, που είναι το θυμίαμα των θυσιαστηρίων Μου και οι στιβαροί στύλοι της Εκκλησίας Μου; 
Κλείσατε τ' αυτιά σας στη Φωνή Μου για ν' ακούσετε μόνο τη δική σας. 
Εμποδίσατε πολλούς να γευθούν τους καρπούς των Νέων Μου Αμπελώνων, γιατί ο Σατανάς σάς κυρίεψε και παγίδεψε το πνεύμα σας, και να, άλλοι πληρώνουν για τα κρίματά σας. 
Άλλοι πληρώνουν για τη ματαιοδοξία σας και την αφροσύνη σας, για να σας σώσουν. Κάθε μέρα, αυτές οι γενναιόδωρες ψυχές σάς προσφέρουν το μάγουλό τους, για να ραπιστούν, να εξευτελιστούν και να βασανιστούν, για χάρη σας. 
Αυτές οι γενναιόδωρες ψυχές πληρώνουν με το ίδιο τους το αίμα, για να σας σώσουν.
Περιμένω να σας ακούσω, αλλά δεν λετε αυτό που θάπρεπε, δεν μετανοείτε, αντίθετα ξεστρατίζετε καθώς συνεχίζετε το δρόμο σας, παρασύροντας πίσω σας εκατομμύρια ψυχές. 
Επιδιώκετε θέσεις και εξουσία και όχι την κατάκτηση και σωτηρία των ψυχών, αλλά θα πέσετε... 
Και αυτή η συνεχής αποστασία θα λήξει... 
Και μέσα σε σας, Άβελ Μου και Ιακώβ Μου, θα ανοικοδομήσω τα θυσιαστήριά Μου που κάποτε υπήρχαν, αλλά που τώρα είναι ερείπια. 
Θα κάνω να ξεχυθούν από μέσα σας ποτάμια κρυστάλλινου νερού και η μαρτυρία σας θα είναι καρποφόρα, γιατί αυτό το νερό θα αναβλύζει από την Πηγή Μου. 
Και σαν δένδρα ζωής που φυτρώνουν κοντά σ' αυτό το Άγιο Ποτάμι, τα παιδιά Μου θα ευημερούν από τη μαρτυρία σας.
Θάρρος, παιδιά Μου, δεν σας εγκατέλειψα, ούτε σας ξέχασα. 
Όποιος ζει ενωμένος με Μένα θα νιώσει την Αγάπη Μου, όποιος τρέφεται από Μένα δεν θα αποκοπεί για να πεθάνει. 
Όποιος παραμένει ενωμένος με Μένα, θα ζήσει. 
Εγώ, ο Νυμφίος, έρχομαι να σας νυμφευθώ με την Ειρήνη Μου και την Αγάπη Μου και να σας θυμίσω ότι από την Αρχή ήσασταν δικοί Μου.
Εγώ, ο Κύριος, σας ευλογώ, αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπά σας. Να είστε ένα κάτω από το Άγιο Όνομα Μου.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου