Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Αν η γη σείεται και μαραίνεται μπροστά στα μάτια τους, είναι γιατί παρέβησαν το Νόμο Μου που βασίζεται στην Αγάπη. Βεβήλωσαν όλες τις Εντολές Μου.

<<.....Παιδι Μου, Ειρήνη σε σένα.
Αν η γη σείεται και μαραίνεται μπροστά στα μάτια τους, είναι γιατί παρέβησαν το Νόμο Μου που βασίζεται στην Αγάπη. 
Βεβήλωσαν όλες τις Εντολές Μου. 
Παρά τις πολλαπλές μεσιτείες της Αγίας σας Μητέρας και παρά τις Προειδοποιήσεις Μου, από τον καιρό της Φατιμά μέχρι σήμερα, καμιά Προειδοποίησή Μου δεν έγινε σεβαστή. 
Οι ώρες τρέχουν και μια ισχυρή στρατιά που όμοιά της δεν είδε ποτέ ο κόσμος ούτε θα ξαναδεί, πλησιάζει! 
Λίγοι θα γλυτώσουν!
Πώς φωνάζω, για να ξεπεράσω την κώφωσή τους! 
Ένα έθνος που βρυχάται, σαν βουή από αμέτρητους καταρράκτες, θα κατακλύσει πάλι τον κόσμο με φωτιά και θειάφι. 
Είμαι πολυέλεος, αλλά δεν ακούω σχεδόν καμιά φωνή μετάνοιας.
Ω, άνθρωποι ολιγόπιστοι! 
άνθρωποι μόνο για αντιλογίες! 
Γράφε: Το μόνο που ακούω, εκτός από ένα υπόλοιπο, είναι: "Γιατί θα πρέπει να πιστεύουμε σε μηνύματα; 
Γιατί θα πρέπει να νηστεύουμε, αφού αυτά τα μηνύματα δεν είναι δικά Του; 
Γιατί να μετανοήσουμε αφού είμαστε δίκαιοι; 
Γιατί θα πρέπει να πιστεύουμε όλους αυτούς τους παλαβούς; 
Μην τους ακούτε, γιατί σπερμολογούν οράματα και προφητείες της επινόησής τους."
Αλήθεια σας λέω, όταν έρθει εκείνη η Ημέρα, θα ήταν προτιμότερο για σας να μην είχατε γεννηθεί! 
Ένας άνθρωπος αρκεί για ν' ανάψει φωτιά που θα παράγει μια ορισμένη θερμότητα. Σήμερα ακόμη, υπάρχει ένας άνθρωπος ανάμεσά σας, που ζει κάτω από τον ίδιο ουρανό και είναι έτοιμος ν' ανάψει μια Φωτιά που μπορεί να κάψει και να λιώσει όλα τα στοιχεία σε λίγα δευτερόλεπτα! 
Η γη σαν ρούχο θα φθαρεί.
Σας είχα προειδοποιήσει, αλλά δεν δώσατε καμιά σημασία. 
Ο πόνος μου είναι μεγάλος, αλλά πώς αλλιώς θα διώξω τους εμπόρους από την Εκκλησία Μου; 
Πώς θα διώξω τις οχιές από τις φωλιές τους μέσα στο Ιερό Μου, αν δεν έρθω με Φλόγα και Διάπυρη Φωτιά; 
Έμποροι, αγοραστές, όλοι θα ξεριζωθούν, κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο με Φωτιά! 
Οι σοφοί δεν θα υπερηφανεύονται πια για τη σοφία τους και για την αυθεντία τους. 
Οι πλούσιοι στο πνεύμα θα απογυμνωθούν, θα στερέψουν και θα πενθήσουν. Θα Με γυρέψουν, αλλά εκεί που θα Με γυρέψουν δεν θα Με βρουν. 
Επανειλημμένα θα επικαλούνται το Όνομά Μου αλλά δεν θα τους ακούω. 
Θα τους ανατρέψω όλους.
Γίνε ένα με Μένα, παιδί Μου, έχε την Ειρήνη Μου. 
Σε αγαπώ πολύ. 
Η Δικαιοσύνη πλησιάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου