Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ:<<.....Είμαι αυτή που θα πατήσει και θα συνθλίψει με τη φτέρνα της το κεφάλι του φιδιού.....>>

ΜΗΝΥΜΑ   ΤΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΑΣ:
<<......Είμαι η Γυναίκα των Θλίψεων, εξοικειωμένη με τη δυστυχία. 
Είμαι αυτή που θα ανακτήσει για σας την Ελπίδα. 
Είμαι αυτή που θα πατήσει και θα συνθλίψει με τη φτέρνα της το κεφάλι του φιδιού. 
Τα Μάτια Μου κλαίνε αδιάκοπα αυτές τις μέρες χωρίς ανάπαυση, τα Μάτια Μου κλαίνε πικρά για όλα τα παιδιά Μου. 
Παιδι Μου, μην κλείνεις τ' αυτιά στη φωνή του Θεού, μην κλείνεις τ' αυτιά στην παράκλησή Μου. 
Οι δρόμοι σας είναι μολυσμένοι με αίμα αθώο και οι Καρδιές Μας είναι πληγωμένες, αυτή είναι η αιτία των Δακρύων Μου, αυτή είναι η αιτία που ο Κύριος θα μοιραστεί το Ποτήρι Του μαζί σου.
Η προδοσία φράζει την ενότητα μεταξύ αδελφών, η ανειλικρίνεια της καρδιάς κάνει το Ποτήρι του Θεού να ξεχειλίζει. 
Διαμέλισαν το Σώμα του Υιού Μου, Το διήρεσαν, Το ακρωτηρίασαν, και Το παρέλυσαν. Υπενθυμίζω σε όλους σας ότι μέσα από Εκείνον μπορείτε όλοι σας, με Ένα Πνεύμα, να πλησιάσετε τον Πατέρα, και όμως παραμένετε διηρημένοι κάτω από το Όνομα του Υιού Μου. 
Μιλάτε για Ενότητα και Ειρήνη και όμως στήνετε παγίδες σε όσους την εφαρμόζουν. 
Ο Θεός δεν μπορεί να εξαπατηθεί, ούτε πείθεται από τα επιχειρήματά σας.
Η Βασιλεία του Θεού δεν είναι μόνο λόγια στα χείλη, η Βασιλεία του Θεού είναι αγάπη, ειρήνη, ενότητα και πίστη στη καρδιά: είναι η Εκκλησία του Κυρίου ενωμένη σε Μία μέσα στη καρδιά σας. 
Τα Κλειδιά για την Ενότητα είναι η Αγάπη και η Ταπείνωση. 
Ο Ιησούς δεν σας προέτρεψε ποτέ να διαιρεθείτε, αυτή η διαίρεση μέσα στην Εκκλησία Του δεν ήταν επιθυμία Του. 
Ικετεύω τα παιδιά Μου να ενωθούν στην καρδιά και στη φωνή και να ξανακτίσουν την πρώτη Εκκλησία του Υιού Μου μέσα στην καρδιά τους.
Λεω την πρώτη Εκκλησία του Υιού Μου, αφού εκείνη η Εκκλησία ήταν κτισμένη επάνω στην Αγάπη, στην Απλότητα, στην Ταπείνωση και στην Πίστη. 
Δεν εννοώ να ξανακτίσετε ένα νέο οικοδόμημα, εννοώ να ξανακτίσετε ένα οικοδόμημα μέσα στην καρδιά σας. 
Εννοώ να γκρεμίσετε τις παλιές πέτρες μέσα στην καρδιά σας, πέτρες διχόνοιας, μισαλλοδοξίας, απιστίας, ασυγχωρησίας, έλλειψης αγάπης και να ξανακτίσετε την Εκκλησία του Υιού Μου με τη συμφιλίωσή σας. 
Χρειάζεστε έντονη πτωχεία πνεύματος κι ένα ξεχείλισμα πλούτου γενναιοδωρίας και μόνο όταν αντιληφθείτε ότι θα πρέπει να λυγίσετε, θα μπορέσετε να ενωθείτε......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου