Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Μπροστά στο Θρόνο Μου θα στέκονται όλοι σιωπηλοί και έντρομοι, γιατί η Ημέρα αυτή της τελικής Κρίσεως θα είναι τόσο φοβερή που θα τρέμουν όλοι από φόβο μπροστά στον Ανώτατο Κριτή που είμαι Εγώ.

<<.......Από την αρχή, ζήτησα απ' όλους σας να ζείτε μια άγια ζωή αφού είμαι άγιος. 
Σας ζήτησα, αγαπημένοι, να αλλάξετε ζωή για να κληρονομήσετε τη Βασιλεία Μου. 
Όταν οι άγγελοί Μου, που είχαν το ανώτατο αξίωμα, επαναστάτησαν εναντίον Μου και ο αφανισμός κατέλαβε τους καλύτερους ανάμεσά τους, δεν γλύτωσαν τη Δικαιοσύνη Μου. 
Ρίχτηκαν στον κάτω κόσμο όπου περιμένουν την Ημέρα της Κρίσεως. 
Και αυτοί επίσης θα κριθούν μπροστά στα μάτια όλων, και αχ!... τι φοβερό θέαμα θα είναι αυτό! 
Θα κριθεί ο καθένας ανάλογα με αυτά που έκανε και αυτά που δεν έκανε. 
Μπροστά στο Θρόνο Μου θα στέκονται όλοι σιωπηλοί και έντρομοι, γιατί η Ημέρα αυτή της τελικής Κρίσεως θα είναι τόσο φοβερή που θα τρέμουν όλοι από φόβο μπροστά στον Ανώτατο Κριτή που είμαι Εγώ.
Θα δείτε όλοι τον τεράστιο αριθμό των πεπτωκότων αγγέλων που διώχθηκαν από τον ουρανό και πολέμησαν με πίκρα και φθόνο τον αρχάγγελο Μιχαήλ και τους αγγέλους του. 
Ναι, τα μάτια σας θα δουν τους αντιπάλους Μου, τους αντιπάλους του Αγίου, του Χρισμένου. 
Θα δείτε όλοι αυτούς τους πεπτωκότες αγγέλους, τους οπαδούς του Εωσφόρου, του αρχέγονου όφη που προσπάθησε να αποπλανήσει τους γιους και τις κόρες Μου. 
Θα δείτε τα πλήθη εκείνων που μόλυναν το Όνομά Μου και παρέβησαν το Νόμο Μου, εκείνων που αρνήθηκαν να υψωθούν και να τραφούν από την Αγιότητά Μου και προτίμησαν να σφραγιστούν στο μέτωπο από τον Απατεώνα...
Σύντομα θα έρθω μαζί με τους αγίους Μου να κρίνω τον κόσμο και να καταδικάσω τους ενόχους. 
Η Χάρις Μου σήμερα φανερώνεται σε όλη την ανθρωπότητα για να σας ανανεώσει όλους με το Άγιο Πνεύμα Μου πριν την Ημέρα Μου και να σας υπενθυμίσει το Νόμο Μου. 
Εκείνη την Ημέρα θα αποδώσω στον καθένα ανάλογα με ό,τι αξίζει. 
Έχω πει ότι θα τιμωρήσω αυστηρά όποιον προσβάλλει το Πνεύμα της Χάριτος και θεωρεί το Πνεύμα Μου μωρία. 
Γι' αυτό πρέπει να επαγρυπνείτε.
Σήμερα όσο ποτέ πριν, ζητώ απ' όλους σας να αφιερώσετε τους εαυτούς σας, τις οικογένειές σας και τα έθνη σας στις δύο Καρδιές Μας. 
Επιτρέψτε Μου να σφραγίσω το μέτωπό σας με τη σφραγίδα του Αγίου Μου Πνεύματος. 
Ο Καιρός της εκκαθάρισης ήρθε, ο καιρός της μισθαποδοσίας είναι εδώ.
Είπα σε όλους ότι θα καταφθάσω σαν τον κλέφτη. 
Όταν επιστρέψω, κανείς δεν θα υποψιάζεται τίποτα. 
Τότε, από δύο άντρες ο ένας θα σωθεί και ο άλλος θα χαθεί, από δύο γυναίκες η μία θα σωθεί και η άλλη θα χαθεί. 
Η Σοδειά είναι σχεδόν έτοιμη για το θερισμό και όταν θα πω:
"Είμαι εδώ!"
θα μείνουν αμέτρητα πτώματα.
Τότε θα πω στους αγγέλους Μου: "Ήρθε η ώρα να ξεχωρίσετε και να ξεριζώσετε όλους εκείνους που δεν είναι δικοί Μου. 
Να ξεχωρίσετε απ' όσους Με αναγνώρισαν, όλους εκείνους που δεν προθυμοποιήθηκαν να συμμορφωθούν στο Νόμο Μου. 
Να ξεχωρίσετε απ' όσους υποδέχθηκαν το Άγιο Πνεύμα Μου και Του επέτρεψαν να γίνει Οδηγός τους και Λαμπάδα τους, όλους εκείνους που με την αποστασία τους εναντιώθηκαν σε Μένα.(Αυτή η παράγραφος πιστοποιεί την προφητεία του Αποστόλου Παύλου για τα δύο προφητικά σημεία των έσχατων καιρών (Β'Θεσσαλ.2:1-12): την Αποστασία και τον Άνομο (το πνεύμα της Ανταρσίας).  
Να ξεχωρίσετε απ' όσους είναι σφραγισμένοι στο μέτωπο με τη Σφραγίδα του Αρνίου, όλους εκείνους με το όνομα του θηρίου ή με τον αριθμό 666." Ο καιρός είναι εδώ και Εγώ ο Ίδιος σφραγίζω το λαό Μου με το Όνομά Μου και το Όνομα του Πατέρα Μου. 
Οι ευλογίες Μου χαρίζονται τώρα σε όλη την ανθρωπότητα, πριν τη Μεγάλη Μου Επιστροφή. 
Ζείτε, όπως έχω πει, μια περίοδο μεγάλης ευσπλαχνίας και χάριτος, αλλά η Ημέρα πλησιάζει τώρα, πύρινη σαν καμίνι. 
Και εκείνη την Ημέρα, όλοι όσοι δεν σφραγίστηκαν στο μέτωπο με το Όνομά Μου θα είναι σαν καλάμια.
Σας φανερώνω τα μέλλοντα να γίνουν πριν ανοίξω την έκτη σφραγίδα.
Ελάτε να αφιερωθείτε στην Ιερή Μου Καρδιά και την Άμωμη Καρδιά της Μητέρας σας. Όπως είπα, ζείτε μια περίοδο Χάριτος και Ευσπλαχνίας. 
Θα δείξω την Απέραντη Αγάπη και Ευσπλαχνία Μου σε όλη την ανθρωπότητα πριν στείλω τους τέσσερεις αγγέλους Μου στις τέσσερεις γωνιές της γης, η αποστολή των οποίων είναι να ερημώσουν γη και θάλασσα. 
Πρόσταξα αυτούς τους αγγέλους να περιμένουν πριν βλάψουν τη γη, τη θάλασσα ή τα δένδρα μέχρι να σφραγίσω με τη Σφραγίδα Μου τα μέτωπα εκείνων που συμμορφώθηκαν στο Νόμο Μου, εκείνων που επωφελήθηκαν από τις Χάρες Μου και το Έλεός Μου. 
Σ'αυτούς λέω: υπηρετήστε και μην περιμένετε να υπηρετηθείτε, ώστε ο ουράνιος Πατέρας Μου να σας παραχωρήσει μια θέση μέσα στη Σκηνή Του. 
Παραμένοντας πιστοί σε Μένα, θα υποστείτε μεγάλες διώξεις, αλλά δεν σας υποσχέθηκα ρούχα λευκά στον ουρανό; 
Δεν σας υποσχέθηκα πως δεν θα πεινάτε και δεν θα διψάτε πια;
Μη φοβάστε λοιπόν όταν οι θύελλες ξεσπάνε επάνω σας, η Γραφή εκπληρώνεται. Μακάριοι εσείς που πεθαίνετε για Μένα, τον Κύριο! 
Θα σας ανταμείψω.......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου