Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

Γράψε το Μήνυμά Μου για όλα τα μέρη του κόσμου. 
Ειρήνη σε σας, παιδιά της Καρδιάς Μου. 
Αντιληφθείτε πως ο Ουρανός ανοίγει κάθε μέρα με την Χάρη Μου, για να σας δώσει καλέσματα για μεταστροφές... υπενθυμίσεις του Λόγου Μου... οδηγίες να σας μάθουν ν' ακολουθείτε τις Εντολές Μου. 
Ο Ουρανός ανοίγει κάθε μέρα τις Πόρτες Του σε διάφορα μέρη του κόσμου για να σας φέρει την Ειρήνη και την Αγάπη. 
Και η Σοφία με όλη της τη δόξα κατεβαίνει πάνω σε Θρόνο στο μέσον όλων σας για ν' ανοίξει τα μάτια των τυφλών, ν' ανοίξει τ' αυτιά των κουφών και ν' αναστήσει τους νεκρούς που σκεπάζουν αυτή την έρημο. 
Όχι, η Σοφία δεν θα φανερωθεί σε μια πονηρή ψυχή, θα έρθει να μορφώσει τους φτωχούς μόνο και τους απλούς και να τους κατακλύσει με όλα Της τα Έργα. 
Επειδή αυτές οι ψυχές ξέρουν να Με φοβούνται, τον Κύριο, και να τηρούν το Λόγο Μου. Υπάρχει λοιπόν μεγαλύτερο δώρο από το να σας Την φέρω μέχρι το κατώφλι σας; Υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από το χαμόγελό Της επάνω σας; 
Υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση από το να Την ακούτε να σας ψάλλει το Νέο Άσμα της Αγάπης;
Χαίρε λοιπόν, δημιουργία! γιατί Εγώ Είμαι στις πόρτες σου... 
Αυτή η χαρά φυλάχτηκε για την εποχή σου, γενεά, όταν ο Σατανάς και όλο το βασίλειό του μαζί με την παγκόσμια εξουσία του αναρριχώνται στο αποκορύφωμα της ισχύος τους μέσα στην Εκκλησία Μου και σε όλα τα έθνη, μαζί με τον ψευδοπροφήτη που τα βήματά του ακούτε όλο και πιο καθαρά κάθε μέρα και παντού. 
Είναι οπλισμένοι ως τα δόντια για να κάνουν πόλεμο κατά της Εκκλησίας Μου και όλων αυτών που υπακούουν στις Εντολές Μου. 
Φύλαξα για τους καιρούς σας, αγαπημένα Μου παιδιά, αυτό το Ουράνιο Μάννα που δωρίζεται από το Πνεύμα Μου. 
Είναι το κρυμμένο μάννα (  Αποκ. 2:7) που είχα φυλάξει για καιρούς ερήμωσης και ανομίας. 
Είναι η τροφή των φτωχών και των πεινασμένων, και σας υπόσχομαι ότι θα φάνε όσο θέλουν, και θα απονείμω σ' αυτούς το Νέο Μου Όνομα. 
Αυτή είναι η Ουράνια Τροφή που εκχέω από τον Ουρανό. 
Είναι η έκχυση του Αγίου Μου Πνεύματος που γεμίζει την εσωτερική σας έρημο. 
Είναι η Αγάπη που μιλά σ' έναν εχθρικό κόσμο. 
Είναι η Αγάπη που χτυπά κάθε σφαλισμένη πόρτα. 
Είναι η Αγάπη που καλεί από την άλλη πλευρά του τοίχου που μας χωρίζει και που χτίστηκε από τους εχθρούς Μου. 
Είναι η Αγάπη που ικετεύει σαν ζητιάνος για μια ανταπόδοση αγάπης... ένα χαμόγελο... μια στιγμή μεταμέλειας... ένα στεναγμό. 
Είμαι Εγώ,
η Ιερή Καρδιά.
Έρχομαι πάλι να ζωντανέψω αυτή τη φλόγα στην καρδιά σας που τρεμοσβήνει, σε μια αδηφάγο Φωτιά Τρυφερότητος και Αγάπης. 
Κατεβαίνω για να χαρίσω πλουσιοπάροχα όλους τους Θησαυρούς της Καρδιάς Μου σε σένα, ανθρωπότητα, και να φωτίσω αυτούς που ζούνε μέσα στο σκοτάδι και στη σκιά του θανάτου. 
Έρχομαι να συντρίψω τις πόρτες των σκοτεινών σας φυλακών και με τη Φλόγα Μου να λιώσω τις αλυσίδες της αμαρτίας. 
Έρχομαι να σας ελευθερώσω από την αιχμαλωσία σας και την ανομία σας και να βάλω ένα τέλος στις ακολασίες σας. 
Εννοώ να σε σώσω, γενεά, ακόμη κι αν χρειαστεί να σε σύρω ως την έρημο και να σου μιλήσω, δείχνοντάς σου την ξηρασία σου και πώς ολόκληρο το σώμα σου είναι βυθισμένο στο σκοτάδι. 
Θα το κάνω για να σε σώσω.
Αχ, δημιουργία! 
Και τι δεν θα κάνω για σένα... 
Το Πνεύμα Μου είναι επάνω σου και θα αναπαύεται επάνω σου για πάντα. 
Ανοίξτε λοιπόν τις καρδιές σας και αφήστε Με να σας πλημμυρίσω με τη Χάρη Μου. Ελάτε ν' αντλήσετε τη δύναμή σας από Μένα, να δυναμώσετε τις ρίζες σας σε Μένα, γιατί Τι θα κάνετε τον καιρό της θλίψεως αν οι ρίζες σας είναι εύθραυστες; 
Θα παρασυρθείτε από τον άνεμο και θα ξεριζωθείτε από τη βία της θύελλας, και τα κλαδιά σας θα σπάσουν σαν λεπτό γυαλί. 
Όχι, θα είστε ανίκανοι να επιβιώσετε. 
Ελάτε λοιπόν σε Μένα και ευημερήστε στα Πλούτη Μου για να μη μαραθείτε. 
Ελάτε σε Μένα όπως είστε, μην περιμένετε να γίνετε άγιοι για να έρθετε σε Μένα. Ελάτε σε Μένα όπως είστε και θα συγχωρήσω τις αμαρτίες σας και θα εξαγνίσω την ψυχή σας. 
Θα σας ντύσω με τη Θεότητά Μου για χάρη του Αγίου Μου Ονόματος, για να σας προετοιμάσω για τους πνευματικούς μας Γάμους. 
Εγώ, ο Κύριος, θα σε νυμφευθώ γενεά, μέσα στη Δόξα Μου και θα σε κάνω ολοκληρωτικά δική Μου. 
Θα σε κάνω να βρεις την Οδό και θα απομακρύνω τα βήματά σου από στραβά μονοπάτια. 
Θα σε προετοιμάσω να γίνεις δική Μου για πάντα και για όλη την αιωνιότητα.
Σήμερα χαμηλώνω τους Ουρανούς από Αγάπη και Ευσπλαχνία, αλλά συγχρόνως η Ψυχή Μου βυθίζεται σε βαθιά θλίψη βρίσκοντας τα αρνιά Μου και τα πρόβατά Μου, άλλα σκορπισμένα, άλλα χαμένα και άλλα κατασπαραγμένα από λύκους ντυμένους σαν πρόβατα. 
Μην ξαφνιάζεστε λοιπόν από την επίσκεψή Μου γιατί κάθε μέρα που περνά θα Με βλέπετε όλο και πιο συχνά, έως ότου Με συναντήσετε πρόσωπο με πρόσωπο. 
Θα έρθω με διάπυρη φλόγα να διώξω όλους αυτούς που δεν Με αναγνωρίζουν σαν Θεό τους, και σας λεω: ο καιρός επείγει, οι ώρες φεύγουν και η ημέρα της Δόξας Μου πλησιάζει. 
Μην είστε ένας απ' αυτούς που λένε "Τι έγινε με την υπόσχεση ότι θα ξανάρθει ο Κύριος;" 
Ο Ερχομός Μου πλησιάζει και η Υπόσχεσή Μου οδεύει προς την εκπλήρωσή της και η προσμονή σας θα συντομευθεί χάρη στις προσευχές της Μητέρας Μου και όλων Μου των Αγίων.
Γι' αυτό, αγαπημένοι Μου, προσμένοντας τον ερχομό Μου, φροντίστε να συμφιλιωθείτε και να ζείτε άγια για να βρεθείτε μπροστά Μου με ειρήνη. 
Θα έρθω πολύ σύντομα τώρα σαν Αγάπη, όλα θα τελειώσουν σύντομα και μια μέρα θα χρειαστεί να Μου απαντήσετε όλοι και να Μου δώσετε λόγο. 
Τι θα γίνει τότε με τον άπιστο και τον αμαρτωλό; και Τι θα γίνει με αυτούς που συνεχίζουν να Με προσβάλλουν; 
Είμαι Πιστός και Αληθινός και η Υπόσχεσή Μου θα εκπληρωθεί. 
Δεν θα καθυστερήσω. 
Επειδή, όσο περισσότερο ακούτε τα βήματα του ψευδοπροφήτη και του σιναφιού του στην επιφάνεια αυτής της γης, τόσο περισσότερο θα σας κάνω ν' ακούτε τα δικά Μου Βήματα, για να σβήσω με το Αίμα Μου τα δηλητηριασμένα ίχνη που αφήνουν για σας στο πέρασμά τους σαν δόλωμα. 
Αυτός ο Άνομος μαζί με το σινάφι του ευημερεί τώρα, ντυμένος σαν Αρχιερέας, ντυμένος σαν πρόβατο, ντυμένος σαν Αλήθεια, για να παραπλανήσει πολλούς και να τους οδηγήσει όλους στο θάνατό τους.
Δεν μιλώ τώρα με παραβολές αλλά με λόγια καθαρά. 
Οι καιροί είναι εδώ, αυτοί οι καιροί που προανήγγειλαν οι Γραφές, όταν οι εχθροί Μου θα Μου απονείμουν έναν τίτλο που δεν Μου ανήκει και δεν είμαι Εγώ: έναν ψεύτικο Χριστό, μια άψυχη εικόνα, έναν ψεύτικο Θεό, ένα είδωλο - έντεχνα κρυμμένο κάτω από έναν ψεύτικο οικουμενισμό - η Αιχμή της Λόγχης που είναι χωμένη στην Ιερή Μου Καρδιά και προκαλεί τόση αιμορραγία. 
Θα σας εξαναγκάσουν με τη βία να φάτε τη διεφθαρμένη τους τροφή: μια μερίδα Ορθολογισμού τη μια μέρα και μια μερίδα Φυσιοκρατίας την άλλη μέρα και ούτω καθεξής, αντιγράφοντας την Αλήθεια, το Λόγο Μου, τη Σοφία και τη γλώσσα του Σταυρού Μου. 
Αλλά φωτιά θα πέσει επάνω τους από τον Ουρανό και θα κάψει αυτόν και το σινάφι του, αυτό είναι βέβαιο και θα βγει αληθινό.
Σας λεω όλ' αυτά, αγαπημένοι, για να φυλαχθείτε απ' αυτούς τους ψευδοδιδασκάλους και τις ανθρώπινες διδασκαλίες τους και να σας πω ότι σ' αυτές τις ημέρες της θλίψεως που θα έρθουν, η Ιερή Μου Καρδιά που φλέγεται, θα συνεχίσει να τρέχει πίσω σας. 
Όπως ο ζητιάνος ελπίζει για ελεημοσύνη έτσι κι Εγώ θα ελπίζω να κερδίσω την καρδιά σας πριν πέσει επάνω σας το σκοτάδι. 
Ευλογώ τον καθένα σας αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου σφραγίδα στα μέτωπά σας. 
Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, ο Αγαπημένος Υιός του Θεού και Σωτήρας, σας αφήνω ολόψυχα την Ειρήνη Μου. 
Σας αγαπώ Απέραντα. 
Να είστε ένα......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου