Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Έλα, απαρνήσου ό,τι σπιλώνει την ψυχή σου και ακολούθησέ Με. Μη λες: "ο τρόπος που ζω είναι άψογος." Είσαι χωρίς ομορφιά και χωρίς μεγαλοπρέπεια όσο η ψυχή σου παραμένει σπιλωμένη και ατελής. Έλα, μπορώ να τελειοποιήσω την ψυχή σου, αφού σου προσφέρω ελεύθερα και ανέξοδα το Αίμα Μου και το Σώμα Μου. Παραδόσου σε Μένα, είμαι η Ζωή.

<<......Ειρήνη σε σας. 
Αγαπημένοι, η Ιερή Μου Καρδιά φλέγεται, κατεβαίνω λοιπόν από το Θρόνο Μου για να σας πλησιάσω και να σας προσφέρω την Ειρήνη Μου και την Αγάπη Μου. 
Το Έλεος είναι μπροστά στις πόρτες σας.
Αν βρέθηκαν δυο γόνατα να σε υποδεχθούν στη γέννησή σου με μεγάλη αγάπη και δυο χέρια να σε σφίξουν με στοργή, σου λεω: έχω κάνει περισσότερα, έχω θυσιάσει τη Ζωή Μου για σένα. 
Είμαι η Πηγή της Αγάπης. 
Έλα, απαρνήσου ό,τι σπιλώνει την ψυχή σου και ακολούθησέ Με. 
Μη λες: "ο τρόπος που ζω είναι άψογος." 
Είσαι χωρίς ομορφιά και χωρίς μεγαλοπρέπεια όσο η ψυχή σου παραμένει σπιλωμένη και ατελής. 
Έλα, μπορώ να τελειοποιήσω την ψυχή σου, αφού σου προσφέρω ελεύθερα και ανέξοδα το Αίμα Μου και το Σώμα Μου. 
Παραδόσου σε Μένα, είμαι η Ζωή. 
Σήμερα κατεβαίνω ξαφνικά επάνω σας, κοιτάζω γύρω Μου και η Καρδιά Μου πλημμυρίζει με θλίψη. 
Είχα κάποτε καλλιεργήσει αυτή τη γη και την είχα μετατρέψει σε Κήπο με τις λεπτότερες ευωδίες των λουλουδιών του. 
Άφησα πίσω Μου "λευίτες ιερείς" να τον φυλάνε, τους εμπιστεύθηκα τα Συμφέροντά Μου, αλλά βρίσκω τον Κήπο Μου παραμελημένο, τα παρτέρια Μου ξεραμένα. Περιβάλλομαι από μια ατελείωτη έρημο όπου και τα τσακάλια ακόμη δυσκολεύονται να επιβιώσουν. 
Σκορπιοί και οχιές την κατοικούν και ευημερούν μέσα στην ύπουλη ξηρασία της, και αν μόνο ένα υπόλοιπο από τα πρόβατά Μου έχει μείνει ζωντανό, είναι γιατί σας έστελνα ακατάπαυστα τους αγγέλους Μου ν' αρπάξουν τα πρόβατά Μου από τα δόντια της οχιάς και το κεντρί του σκορπιού. 
Μου είχαν πει ότι στην επιστροφή Μου θα έβρισκα όλο το μαντρί Μου ασφαλισμένο και απείραχτο και τον Κήπο Μου διατηρημένο και ποτισμένο. 
Αλλά δεν πρόλαβα να φύγω, δεν πρόλαβα να γυρίσω την πλάτη και μετέτρεψαν τον Κήπο Μου σε καταφύγιο της σαύρας και της αράχνης.
Ω έλα, εσύ που πλανιέσαι ακόμη σ' αυτή την ερημιά λέγοντας: "Αναζήτησα τον Λυτρωτή μου, αλλά δεν Τον βρήκα". 
Βρες Με αγαπημένε Μου, με την καθαρότητα της καρδιάς, αγαπώντας Με ανυστερόβουλα, βρες Με με την αγιότητα, με την εγκατάλειψη που επιθυμώ από σένα. Βρες Με τηρώντας τις Εντολές Μου. 
Βρες Με αντικαθιστώντας το κακό με την αγάπη. 
Βρες Με με την απλότητα της καρδιάς. 
Μην αμαρτάνεις άλλο, σταμάτα να κάνεις το κακό, μάθε να κάνεις το καλό, αναζήτησε τη δικαιοσύνη, βοήθησε τους καταπονημένους. 
Κάνε αυτή η ερημιά και η ξηρασία ν' αναγαλλιάσει. 
Η χλιαρότητά σου να φλογιστεί σε μια διάπυρη φλόγα. 
Εγκατάλειψε την απάθειά σου και αντικατάστησέ την με το ζήλο. 
Κάνε ολ' αυτά, για να μπορείς να πεις: "Αναζήτησα τον Λυτρωτή Μου και Τον βρήκα. Ήταν κοντά μου διαρκώς, αλλά μέσα στο σκοτάδι Μου δεν Τον είδα. 
Ω, δόξα στο Θεό! 
Ευλογημένος ο Κύριός μας! 
Πώς μπόρεσα να είμαι τόσο τυφλός;" 
Θα σου θυμίσω τότε να τηρήσεις και να φυλάξεις σαν θησαυρό τις Διδαχές Μου, για να ζήσεις.
Θα έρθω σαν κεραυνός, σαν αστραπή μέσα στα σύννεφα με το Άγιο Πνεύμα Μου, για να σκουπίσω τα δάκρυα από κάθε μάγουλο. 
Θάρρος λοιπόν, αγαπημένοι Μου, η Αγάπη θα επιστρέψει σαν αγάπη. 
Εγώ, η Ιερή Καρδιά, σας ευλογώ όλους, αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σας. 
Να είστε ένα υπό το Άγιο Όνομα Μου.....>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου