Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ:<<.....Καημένα Μου παιδιά, κοιτάζω από ψηλά τις πόλεις σας όπου δεν υπάρχει ανάπαυση και όπου υπάρχουν τόσες αναταραχές.......>>

ΜΗΝΥΜΑ  ΤΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΑΣ:
<<.......Αγαπημένα Μου παιδιά, κάνετε ό,τι σας λέει ο Ιησούς. 
Δώστε ευχαριστίες στο Όνομά Του για την Πιστή Του Αγάπη. 
Σηκώστε τα κεφάλια σας προς το Θεό και θα ακτινοβολήσετε. 
Καημένα Μου παιδιά, κοιτάζω από ψηλά τις πόλεις σας όπου δεν υπάρχει ανάπαυση και όπου υπάρχουν τόσες αναταραχές. 
Κοιτάζω, αλλά δεν μπορώ να βρω αρκετή αγάπη και γενναιοδωρία. 
Χρειάζομαι περισσότερες προσευχές, περισσότερη γενναιοδωρία και αγάπη για να σας βοηθήσω. 
Βρίσκω ελάχιστους για να Με ενισχύσουν στις προσευχές Μου. 
Απαρνηθείτε κάθε πονηρό τρόπο ζωής και ζείτε άγια. 
Χρειάζομαι τις προσευχές σας όπως το διψασμένο χώμα χρειάζεται τη βροχή, για να σας βοηθήσω και να σας ομορφύνω για τον Υιό Μου. 
Δεν πρέπει να υπάρξει τώρα άλλη καθυστέρηση. 
Ο εχθρός είναι αποφασισμένος να σκοτώσει δίχως λύπη και δίχως έλεος και συνεχίζει να διώχνει τους ανθρώπους μακριά από τη χώρα τους. 
Από ψηλά είδα φρικαλεότητες και η Καρδιά Μου είναι ραγισμένη μέσα Μου. 
Αλλά μπορώ να αποκαταστήσω τις χώρες και μπορώ να επαναφέρω την Ειρήνη μεταξύ αδελφών, μόνο αν είστε προσεκτικοί στις ικεσίες Μου για προσευχές και στις εκκλήσεις Μου για θυσίες.
Ατεκνία, χηρεία, θα σταματήσουν αμέσως. 
Πάρτε αυτή τη φορά τα Μηνύματά Μας στα σοβαρά. 
Προσφέρετε τον εαυτό σας στο Θεό και Εκείνος θα σας πάρει από το χέρι και θα σας διαπλάσει. 
Θα σας κάνει ένα αντίγραφο της Θείας Του Εικόνας.
Μαζί Του θα μάθετε ότι ο πόνος είναι θείος, η νέκρωση πραϋντική στα Μάτια του Θεού, η υπακοή Τον ευχαριστεί. 
Να επιθυμείτε αυτό που ο κόσμος απορρίπτει περισσότερο:
τον Σταυρό Του.
Σας ευλογώ όλους με τη Μητρική Μου Αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου