Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ?

<<.......Πολυαγαπημένοι φίλοι, ήρθα από τον ουρανό για να σας τραγουδήσω το Νέο Άσμα της Αγάπης Μου και να υπενθυμίσω σε όλους σας την πιστή Μου Αγάπη.
Είμαι ο καλύτερος φίλος σας,
ο πολυαγαπημένος Άγιος Σύντροφός σας.
Από την αρχή ήμουν στο πλευρό σας και μολονότι που πολλές φορές Με αγνοήσατε, παρέμεινα μαζί σας για να σας κάνω αισθητή την Παρουσία Μου. 
Κάθε φορά που ήσασταν έτοιμοι να επαναστατήσετε εναντίον Μου, Εγώ ο Κύριος, γεμάτος Ευσπλαχνία, σας άρπαζα από το δεξί χέρι για να σας ελκύσω στην Καρδιά Μου και να σας δείξω την Άπειρη Αγάπη Μου. 
Ευλογημένε της Ψυχής Μου! ( Εδώ ο Ιησούς απευθύνεται ιδιαίτερα στην κάθε ψυχή.) Μόνος δεν είσαι. 
Είμαι πάντα μαζί σου για να σε παρηγορώ και να σε προσέχω ως κόρην οφθαλμού. 
Μη λες: "είναι γύρω μου σκοτάδι", είμαι κοντά σου για να σε βγάλω από το σκοτάδι. 
Δεν έχεις παρά να πεις:
"Έλα Κύριε!" και θα σπεύσω κοντά σου, παιδί Μου. 
Μέρα και νύχτα προσμένω την εγκατάλειψή σου, μην αναβάλλεις γι' αργότερα.
Εγκαταλειφθείτε ολότελα σε Μένα, για να μπορείτε να είστε στο Φως Μου. 
Αν Με αγαπάτε, θα Μου επιτρέψετε να κάνω ό,τι νομίζω καλύτερο για σας. 
Μη φοβάστε, προσφέρετέ Μου την καρδιά σας και θα την βάλω μέσα στην Ιερή Μου Καρδιά για να την πυρπολήσω. 
Αν Με αγαπάτε όπως λέτε, θα τραγουδήσετε στα έθνη το νέο Άσμα της Αγάπης Μου, για να Με δοξάσετε και να αναστήσετε μια νέα ζωή μέσα σε κάθε ψυχή. 
Σας πρόσφερα την Καρδιά Μου, θα Μου προσφέρετε τη δική σας; 
Η Αγάπη είναι στο πλευρό σας και με το Στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπά σας, ευλογώ εσάς και τις οικογένειές σας. 
Να είστε ένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου