Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Όταν θα δείτε λοιπόν τους ουρανούς να διαλύονται στη φωτιά και τα στοιχεία της φύσης να καίγονται και να λιώνουν, να ξέρετε ότι αυτό είναι το σημείο της αρχής της Επαγγελίας Μου, και των Νέων Ουρανών και της Νέας Γης, η ανακαίνιση της Εκκλησίας Μου, η Αναβίωση της Εκκλησίας Μου. η Αναβίωση των καρδιών σας.

<<.......Ειρήνη σε σας. 
Είμαι Εγώ, αγαπημένα παιδιά, η Ιερή Καρδιά. 
Είμαι Εγώ, ο Σωτήρας σας, που σας κυνηγώ για να κερδίσω την καρδιά σας και να την κάνω ολοκληρωτικά δική Μου. 
Σκοπεύω να δώσω την όραση στους τυφλούς για να δουν τη Λαμπρότητά Μου, και να μορφώσω τους αγράμματους για να αυξηθούν στο Πνεύμα Μου και να μάθουν να ξεχωρίζουν την αμαρτία από την αρετή. 
Σκοπεύω να κερδίσω όλες τις καρδιές, κι αυτές που έγιναν γρανίτης και είναι σκληρές σαν μυλόπετρες. 
Όπως ένας άνθρωπος προσκαλεί τους φίλους του να μοιραστούν τα υπάρχοντά του, κι Εγώ σας προσκαλώ να μοιραστείτε τα Υπάρχοντά Μου.
Οι συνάξεις Μου μοιάζουν με σχολείο, είναι για να σας κάνουν να προοδεύσετε στην πνευματική σας ζωή και να υπενθυμίσουν στον καθένα σας το περιεχόμενο του Λόγου Μου. 
Στο Σχολείο Μου προετοιμάζω το πνεύμα σας για τη Μεγάλη Μου Επιστροφή και με τη Χάρη Μου σας μιλώ πότε πότε για τα μέλλοντα για να σας πληροφορήσω για την έκβασή τους.
Αν δεν διδαχθείτε από τη Σοφία, πώς θα μπορέσετε να ζήσετε σύμφωνα με το Νόμο Μου; 
Άλλωστε πολλοί από σας δεν Με γνώριζαν, όχι περισσότερο απ' ότι με γνώριζε αυτή που σας έστειλα, αλλά είμαι η Ανάσταση.
Βλέπετε πώς επαληθεύονται οι παλιές προφητείες; 
Την ανέστησα από τον τάφο της, την πήρα από το χέρι και την έπλασα για να την πολιορκήσω. 
Ναι, είμαι η Ανάσταση και το Φως, το ίδιο δεν έκανα και σε σας; 
δεν σας σπλαχνίστηκα; 
και όσους ήταν απομακρυσμένοι από την Καρδιά Μου, δεν τους γύρεψα και δεν τους βρήκα; 
και με αιώνια Αγάπη δεν σας έφερα πάλι κοντά Μου; 
και δεν σας πολιόρκησα ολ' αυτά τα χρόνια, Εγώ ο Κύριός σας, για να κερδίσω την καρδιά σας; 
Διήγειρα το Έλεος Μου για να καταστείλω την Οργή Μου και άφησα να ξεχειλίσει η Αγάπη Μου στη θέση της Δικαιοσύνης Μου. 
Και σας προσφέρθηκε η Ειρήνη Μου συνοδευόμενη από τη Χάρη, και η Ευσπλαχνία Μου έγειρε από τον Ουρανό να εισακούσει τις προσευχές σας. 
Δεν έπαψα ποτέ να σας ευλογώ. 
"Σαν ρυάκι που διασχίζει έναν κήπο" είπα, "θα αρδεύσω το περιβόλι Μου και θα ποτίσω τις πρασιές Μου. 
Και να, το ρυάκι Μου έγινε ποτάμι και το ποτάμι Μου θα γίνει θάλασσα."
Σήμερα σας λεω, ο Ποιμένας σας σύντομα θα ζει ανάμεσά σας και θα ποιμαίνει το ποίμνιό Του στους κήπους της Πόλης Του. 
Όχι, δεν είστε ακόμη ένα ποίμνιο, αλλά θα σας βγάλω ένα ένα από την έρημο. 
Γι' αυτό, μικρό Μου ποίμνιο, όταν δείτε από μακριά τον Ποιμένα σας να έρχεται από την έρημο, να ξέρετε ότι θα έχω μαζί Μου και τα υπόλοιπα πρόβατά Μου, και ο,τι έκανα σε σένα, κόρη Μου, θα το κάνω και στους αδελφούς σου. 
Θα σας σώσω. 
Θα σας ενώσω με τους άλλους αδελφούς σας και η Σοφία θα γίνει ο Άγιος Σύντροφός σας να σας διδάσκει αδιάκοπα. 
Σύντομα θα άρω τον αφορισμό και η μεγάλη σας αποστασία θα τερματιστεί και η προσευχή που σας έδωσα θα εκπληρωθεί.
Το Θέλημά Μου θα γίνει στη γη όπως στον Ουρανό, και κάτω από το Αγιασμένο Όνομα Μου πολλά έθνη θα έρθουν από μακριά, από τα πέρατα της γης, να κατοικήσουν κοντά στο Άγιο Όνομα Μου, υμνώντας το Μεγαλείο Μου με τη θεότητα που θα σας ξαναδώσω. Και η Βασιλεία Μου θα έρθει, γιατί ο Θρόνος Μου θα κατέβει από τον ουρανό στην Αγία Μου Πόλη. 
Και θα βασιλεύω ανάμεσα στο υπόλοιπο που θα έχει μείνει και θα Με βλέπει πρόσωπο με πρόσωπο.
Η Αγάπη θα επιστρέψει σαν Αγάπη. 
Και το Θέλημά Μου θα γίνει στη γη όπως στον Ουρανό, γιατί θα είστε ένα και θα Με λατρεύετε γύρω από μία Τράπεζα με αγάπη στην καρδιά σας και μια Φλόγα να καιει μέσα σας. 
Θα εκπληρώσω την ιερατική Μου προσευχή ως εν Ουρανό και επί γης. 
Οι ψυχές σας θα είναι ριζωμένες σε Μένα, στην Αγάπη, στην Ενότητα και γεμάτες με την απόλυτη πληρότητα του Πνεύματός Μου. 
Ναι αγαπημένοι Μου, θα σας δώσω όχι μόνο τον επιούσιο άρτο σας αλλά κι έναν κρυμμένο Θησαυρό που βγαίνει από την Καρδιά Μου, το Ουράνιο Μάννα(Εννοεί το Άγιο Πνεύμα.) που μεταμορφώνει, εξυψώνει το πνεύμα σας σε αντίγραφο του Πνεύματός Μου για να μάθετε να συγχωρείτε πλήρως τους οφειλέτες σας. 
Θα σας εμφυτεύσω ένα Πνεύμα Σύνεσης και Ευσπλαχνίας ώστε να σας κάνω να καταλάβετε Τι σημαίνει "φόβος Κυρίου". 
Ναι αγαπημένοι μου, και μόλις γίνει αυτό, θα σας δώσω τη Σοφία για συνοδοιπόρο και οδηγό σας, που θα σας οδηγήσει στον εξαγιασμό, αυτόν τον εξαγιασμό που θα παραλύσει το Σατανά και θα τον εμποδίσει να μπει ανάμεσά μας και ανάμεσα σε σας και στην Αγάπη Μου.
Όταν θα δείτε λοιπόν τους ουρανούς να διαλύονται στη φωτιά και τα στοιχεία της φύσης να καίγονται και να λιώνουν, να ξέρετε ότι αυτό είναι το σημείο της αρχής της Επαγγελίας Μου, και των Νέων Ουρανών και της Νέας Γης, η ανακαίνιση της Εκκλησίας Μου, η Αναβίωση της Εκκλησίας Μου.
η Αναβίωση των καρδιών σας. 
Κι εσείς, εσείς που είστε ψυχές αφιερωμένες σε Μένα, εσείς που Με αντιπροσωπεύετε, τούτο σας λεω: θυμάστε πώς άκουσα το παράπονο που Μου απηύθυνε ο Ηλίας σχετικά με τη συμπεριφορά του Ισραήλ; και πώς πίστεψε ότι είχαν σκοτώσει όλους τους προφήτες Μου και γκρεμίσει όλα τα θυσιαστήριά Μου; 
Θυμάστε ποια ήταν η απάντησή Μου; Είπα: "Κράτησα για τον εαυτό Μου επτά χιλιάδες ανθρώπους που δεν προσκύνησαν το είδωλο του Βάαλ." 
Και σήμερα σας λεω, αγαπημένοι αδελφοί: κράτησα για τον εαυτό Μου ένα υπόλοιπο που διάλεξε και μεταμόρφωσε η Χάρη Μου για να παραμείνει πιστό σε Μένα. 
Αυτό το υπόλοιπο, το ανασταίνω για να ξαναχτίσει τα θυσιαστήρια που κάποτε υπήρχαν και να ανοικοδομήσει το Ιερό Μου. 
Είναι οι οικοδόμοι της Νέας Μου Εκκλησίας. 
Ενώ λοιπόν οι κακοί θα συνεχίζουν τα πονηρά τους έργα - διώκοντας εσάς, τους προφήτες και αγίους Μου των τελευταίων Καιρών, κι ενώ οι υπερήφανοι θα αγωνίζονται για παγκόσμια κυριαρχία, Εγώ, ο Σωτήρας σας ανασταίνω και εκπαιδεύω αυτούς τους οικοδόμους μέσα στην Ιερή Μου Καρδιά, για να γίνουν οι στύλοι της Εκκλησίας Μου.
Αδελφοί, ποτέ δεν θα σας εγκαταλείψω, ποτέ... ελάτε.. σηκώστε το σταυρό σας και ακολουθήστε Με. 
Και όταν νιώσετε στο δρόμο κουρασμένοι, γείρετε πάνω Μου, γείρετε στην Καρδιά Μου και οι χτύποι Της θα σας δώσουν το θάρρος που χρειάζεστε και τη δύναμη να συνεχίσετε το δρόμο του Γολγοθά. 
Να είστε ευλογημένοι. 
Σας είπα όλ' αυτά σήμερα για να βρείτε ειρήνη και ελπίδα σε Μένα, σας μίλησα σήμερα με λόγια καθαρά.
Αγαπημένοι, μείνετε άγρυπνοι και ξύπνιοι και θα ακούσετε τα Βήματά Μου. 
Ο Λόγος είναι τώρα πολύ κοντά σας και στο Δρόμο της Επιστροφής Του. 
Σας ευλογώ όλους αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπά σας, αυτό το στεναγμό που σας σφραγίζει σαν δικούς Μου. 
Να είστε ένα κάτω από το Άγιο Όνομα Μου.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου