Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Αν ξέρατε μόνο πώς τρέμουν οι άγγελοί Μου στη θέα αυτού που σας περιμένει... Γη, που θα σκεπαστείς με το ίδιο σου το αίμα από την αποστασία σου! Γη, που θα κομματιαστείς μπροστά στα μάτια των αγγέλων Μου! Αν καταλαβαίνατε όλοι την επικείμενη συμφορά, δεν θα χάνατε την αναπνοή σας, όπως τώρα, σε κενά λόγια και σε ασέβεια.

<<......Ειρήνη σε σας. Είμαι ο Άγιος σας που αγρυπνεί επάνω σας από ψηλά... 
Συγκεντρωθείτε και νιώστε την Παρουσία Μου... νιώστε την Παρουσία Μου. 
Νιώστε τα Μάτια Μου πάνω σας.
 Σας βεβαιώνω πως κανείς δεν έχει μεγαλύτερη αγάπη από τη δική Μου. 
Εγώ είμαι Αυτός, Αυτός που σας αγαπά πιο πολύ, ο ζωντανός Θεός.
Σήμερα, αγαπημένοι Μου, τα έθνη σας ζούνε στο σκοτάδι, αλλά έρχομαι από το Άπειρο Έλεος Μου για να ανορθώσω τον Οίκο Μου και να σας ξαναφέρω κοντά Μου. 
Εκχέω το Πνεύμα Μου πάνω σε όλη την ανθρωπότητα για να θρέψω τα πεινασμένα σας έθνη με το Λόγο Μου και να σας υπενθυμίσω ότι είμαι Άγιος.
Έρχομαι να σας ενθαρρύνω να κάνετε το καλό και να σας αποθαρρύνω από τις πονηρές σας κλίσεις. 
Στέκομαι στην πόρτα σου, ψυχή, και χτυπώ. 
Είμαι Αυτός που γυρεύεις, είμαι Αυτός που εξυψώνει την ψυχή σου και τη γεμίζει με αγαλλίαση. 
Σε βεβαιώνω πως η Αγάπη βρίσκεται στο δρόμο της επιστροφής Της. 
Η επιστροφή Μου επίκειται, προσευχήσου λοιπόν για τη μεταστροφή των ψυχών, προσευχήσου να μεταστραφούν πριν την Επιστροφή Μου. 
Προσευχήσου με θέρμη να φτάσει στ' αυτιά τους η φωνή Μου μέσα σ' αυτή την έρημο και να διαπεράσει την κώφωσή τους. 
Προσευχήσου στον Πατέρα το Ποτήρι της Δικαιοσύνης Του να μην ξεχειλίσει πριν τη μεταστροφή σου, γενεά! 
Φώναξέ Με και θα σε ακούσω!
Ω γενεά, γενεά...ανείπωτα διεφθαρμένη...απερίγραπτα μολυσμένη, η ενοχή σου σε θανατώνει. 
Η διαφθορά σου, γενεά, και η κακία σου διαπέρασαν όλη την Αιωνιότητα, κάνοντας να σαλεύονται οι στύλοι του ουρανού. 
Οι κακίες σας έχουν απογυμνώσει το πνεύμα σας από κάθε σοφία. 
Αν ξέρατε μόνο πώς τρέμουν οι άγγελοί Μου στη θέα αυτού που σας περιμένει... 
Γη, που θα σκεπαστείς με το ίδιο σου το αίμα από την αποστασία σου! 
Γη, που θα κομματιαστείς μπροστά στα μάτια των αγγέλων Μου! 
Αν καταλαβαίνατε όλοι την επικείμενη συμφορά, δεν θα χάνατε την αναπνοή σας, όπως τώρα, σε κενά λόγια και σε ασέβεια. 
Εγώ, ο Κύριος, εκχέω το Πνεύμα Μου για να σας προετοιμάσω, να σας διδάξω από τον ουρανό και να σας καλέσω σε μετάνοια και σε μεταστροφή. 
Είμαι ένας Θεός ελέους που σκύβει πάνω σας σ' αυτούς τους καιρούς της Χάριτος για να σας σώσει. 
Ακούστε τις απεγνωσμένες Μου κραυγές. 
Αγαπημένοι, έρχομαι να σας ξυπνήσω. 
Δεν κουράζομαι να επαναλαμβάνω τις εκκλήσεις Μου, αχάριστη γενεά, και θα συνεχίσω να επαναλαμβάνω τις εκκλήσεις Μου. 
Τα Χείλη Μου δεν θα κουραστούν ποτέ να σε καλούν, αλλά όσο κι αν μιλώ, ο πόνος Μου παραμένει... 
Κι όμως το Φως είναι κοντά σου, έτοιμο να διώξει το σκοτάδι σου, γενεά... 
Ανοίξτε τα μάτια, ανοίξτε τα μάτια και θα Με δείτε μέσα στη Λαμπρότητά Μου. 
Είμαι έτοιμος να δώσω στα μάτια σας το φως για να δείτε, για να μην αποκοιμηθείτε μέχρι θανάτου.
Τα έργα της γενεάς σας είναι διεφθαρμένα και επαίσχυντα, απέχουν πολύ από την Εικόνα Μου, απέχουν από την Αγάπη, απέχουν από την Αγιότητα. 
Είμαι ο Άγιος σας, κι όμως Με σταυρώνετε κάθε λεπτό. 
Είμαι Αυτός που σας περιβάλλει σήμερα με τόση Αγάπη, και με το Χέρι του σας τρέφει στοργικά με το Λόγο Του για να σας αποκαταστήσει τη θεότητά σας. 
Γενεά, τόσο πολύ αδύνατη, έρχομαι να σ' ελευθερώσω από το κακό, δεν έρχομαι να σε απειλήσω, έρχομαι μόνο να σε προειδοποιήσω από το Άπειρο Έλεος Μου... 
Η Καρδιά Μου λαχταρά να σας κατακτήσει και να σας κάνει δικούς Μου για όλη την Αιωνιότητα και να σας ντύσει με κατάλευκα ρούχα! 
Η Καρδιά Μου γυρεύει απελπισμένα να σας απομακρύνει από τα αίσχη σας. 
Φωνάζω, αλλά τόσοι από σας δεν απαντούν. 
Μιλώ μέσα από αδύνατα όργανα αλλά πολλοί από σας δεν ακούνε. 
Αντίθετα, οι άνθρωποι αυτοί αντιμετωπίζουν τους απεσταλμένους Μου σαν απατεώνες. Οι άνθρωποι αυτοί θα προτιμούσαν να κάνουν ο,τι Μου είναι πιο δυσάρεστο: να τους αφαιρέσουν τη ζωή...νομίζοντας ότι Μου προσφέρουν ιερή υπηρεσία.
Το πνεύμα τους, μέσα στην άγνοια και στο σκοτάδι, δεν αναγνωρίζει το Άγιο Πνεύμα της Χάριτος, όχι περισσότερο απ' ότι οι Εβραίοι Με αναγνώρισαν ως τον Μεσσία! 
Με προκαλούν, δεν Με δοξάζουν. 
Μου φράζουν το δρόμο με αγκάθια και βάτους, ενθαρρύνοντας την ανηθικότητα και την ασυδοσία σ' αυτή την άθεη και ασύνετη γενεά. 
Νιώστε την Αγωνία Μου, νιώστε τη Θλίψη Μου... 
Τα Μάτια Μου θολώνουν και μαραίνονται από το κλάμα. 
Έρχομαι με μεγάλη αγάπη να σας προσφέρω το δώρο της Αγάπης Μου, το δώρο του Πνεύματός Μου, το δώρο της Θεότητός Μου. 
Έρχομαι να σας θυμίσω την Αγιότητά Μου. 
Πες Μου λοιπόν, κάνε Με να σε ακούσω, εσένα που η Ιερή Μου Καρδιά αγαπά και για σένα χτυπά, θα σε δω ποτέ να επιστρέφεις από αυτή την έρημο; 
Γύρισε σε Μένα, για να μην περιμένω πια με αγωνία τον ήχο των βημάτων σου. 
Δεν θα σε επιπλήξω, όχι, θα σε αφήσω μόνο να ριχτείς στην αγκαλιά Μου και θα σε λικνίσω με δάκρυα χαράς, παιδί Μου. 
Θα σε τυλίξω με το χείμαρρο της αγάπης Μου, αφήνοντας την ψυχή σου μέσα στην Ειρήνη Μου...
 Θα φροντίσω για σένα, δεν είμαι ο Ποιμένας σου;
Καταλάβετε ότι ζείτε στις αρχές αυτών των ημερών που σας επαγγέλθηκαν. 
Έχω πει ότι το Πνεύμα της Χάριτός Μου θα φυσήξει πάνω στους νεκρούς σας. 
Σκοπεύω να σας σηκώσω από τους τάφους σας και να σας επαναφέρω στον τόπο σας, στην Ιερή Μου Καρδιά, και θα σας πλημμυρίσω με το Πνεύμα Μου, γιατρεύοντάς σας και θα Με αναγνωρίσετε, το Θεό σας. 
Εσείς, ανοίξτε τα μάτια και την καρδιά σας, εγκαταλειφθείτε σε Μένα, προσφέρετέ Μου τη θέλησή σας κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. 
Να θυμάστε την Αγία Μου Παρουσία. 
Γίνετε σκεύη φωτός που μεταφέρουν το Λόγο Μου και διαδώστε τα μηνύματά Μου.
Εγώ, ο Κύριος, ευλογώ τον καθένα σας, αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπά σας. 
Να είστε ένα.......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου