Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Δεν έρχομαι με αυτά τα μηνύματα να καταδικάσω, έρχομαι από Αγάπη να σας προειδοποιήσω και να σας ξυπνήσω από το λήθαργό σας. Έρχομαι επίσης να ενθαρρύνω το υπόλοιπο, από τους ιερείς ως τους λαϊκούς, που Με αγαπούν και παραμένουν πιστοί σε Μένα και καθρεφτίζουν την Εικόνα Μου.

<<.....Ειρήνη σε όλους σας. 
Εγώ, ο Ιησούς, σας ευλογώ όλους. 
Νιώστε την Παρουσία Μου ανάμεσά σας αυτή τη στιγμή... 
Νιώστε Με μέσα στις καρδιές σας. 
Μην σκληραίνετε την καρδιά σας με την αμφιβολία. 
Ανοίξτε την καρδιά σας για να καταλάβετε πλήρως το Μήνυμα της Αγάπης Μου. Κατεβαίνω, Εγώ που είμαι Βασιλιάς και Κυρίαρχος, έως εσάς για να σας υπενθυμίσω την Αγάπη που έχω για σας και τη Θυσία Μου. 
Έρχομαι να σας υπενθυμίσω σε Ποιόν ανήκετε. 
Σας εξαγόρασα όλους με τη Θυσία Μου και Μου ανήκετε.
Αν το Πνεύμα της Χάριτός Μου σήμερα σας προσφέρεται τόσο γενναιόδωρα, είναι γιατί η συκιά είναι σχεδόν ώριμη και πολύ σύντομα θα φάτε τον καρπό της. 
Δεν μπορείτε πια να λετε: "πού είναι ο Θεός μου;" Τους λειμώνες της χέρσας γης θα τους πρασινίσω πάλι για να βρείτε εκεί την ανάπαυσή σας. 
Τους Αμπελώνες Μου θα συνεχίσω να τους πολλαπλασιάζω και τα οπωροφόρα δένδρα Μου θα δώσουν άφθονο καρπό. 
Θα φάτε όσο θέλει η καρδιά σας από τα Ουράνια Αποθέματά Μου. 
Ακούστε Με: ο Ουράνιος Πατέρας σας δεν άνοιξε τις Αποθήκες Του στον Ουρανό για να θρέψει με το μάννα ένα έθνος πεινασμένο; 
Ο Ουράνιος Πατέρας σας έβρεξε ψωμί πάνω στο λαό Του και από την πέτρα του Χωρήβ έκανε να αναβλύσει νερό για να πιουν. 
Κι Εγώ, δεν πολλαπλασίασα τα ψωμιά και τα ψάρια για να θρέψω χιλιάδες; 
Ω άνθρωποι ολιγόπιστοι, γιατί δεν μπορείτε να καταλάβετε τα σημεία των καιρών; 
Γιατί αμφιβάλλετε τώρα που το Άγιο Πνεύμα της Χάριτος σάς προσφέρεται τόσο φανερά; 
Δεν καταλάβατε ότι το Άγιο Πνεύμα Μου γεμίζει τώρα την έρημό σας; 
Είπα: "Θα ποτίσω τον Κήπο Μου, θα αρδεύσω τα παρτέρια Μου." 
Θα εξαπλώσω τη διδασκαλία Μου σαν κήρυγμα και θα την κληροδοτήσω σε όλες τις επερχόμενες γενεές."  
Μη φοβάστε, είμαι Εγώ, ο Κύριός σας, ο Σωτήρας σας. 
Αν είχατε διεισδύσει στο μυστήριο του μάννα και στο μυστήριο του πολλαπλασιασμού των ψωμιών και των ψαριών, θα είχατε πλήρως καταλάβει σήμερα την έκχυση του Πνεύματός Μου, θα είχατε καταλάβει τις θαυμαστές Μου Βοσκές από τον καιρό των προγόνων σας... ως τις σημερινές βοσκές. 
Συνειδητοποιήστε και αντιληφθείτε την υπερβατικότητά Μου και την αξιοπιστία Μου στην Επαγγελία της Σωτηρίας. 
Δεν θα σου αποκρύψω, γενεά, κανένα μυστικό, γιατί σύντομα θα χαράξω μια λεωφόρο, αμόλυντο και θα την ονομάσω: "Ιερά Οδό" που θα σας οδηγήσει σε έναν ανοιχτό Ναό. 
Δεν θα υπάρχουν πια φωλιές για τα τσακάλια!
Δεν θα υπάρχουν πια κρυφά έργα τη νύχτα! 
Δεν θα υπάρχουν πια τριγυρίσματα στο σκοτάδι! 
Εγώ, ο Κύριος θα τα φέρω όλα στο Φως. 
Δεν θα ξαναγίνει πια νύχτα γιατί το Φως Μου θα σας φωτίζει παντοτινά. 
Ναι, θα απλώσω τη Γνώση Μου σ' αυτή την ανοιχτή λεωφόρο και θα υψώσω ορόσημα που θα σας οδηγούν σ' αυτήν, θα σημαδέψω καλά το δρόμο. 
Θα σας δώσω τότε ένα πνεύμα ζήλου για να Με λατρεύετε, το Θεό σας, και τους άσωτους γιους και κόρες Μου θα τους δεχθώ πάλι με μεγάλη αγάπη στην αγκαλιά Μου και θα ζήσουν μέσα στο Φως Μου. 
Όλος ο Ουρανός τότε θα πανηγυρίσει για την επιστροφή τους. 
Κανείς δεν θα λεει: "πού είναι ο Κύριός μας;" γιατί θα χαράξω το Νόμο Μου βαθιά στην καρδιά σας. 
Αυτή η Υπόσχεση είναι χαραγμένη μπροστά Μου. 
Θα ανορθώσω την Ιερουσαλήμ πάνω στους πρώτους της πλίνθους.
Ήλπιζα ότι στην Επιστροφή Μου θα έβρισκα αγιότητα, αλλά βρίσκω ένα πλανεμένο λαό να κατατρώγει το Σώμα Μου. 
Ήλπιζα ότι θα έβρισκα Αγάπη, αλλά το μόνο που ακούω είναι μια κραυγή μίσους να βγαίνει από την έρημό τους. 
Πού είναι η δόξα και η ομορφιά που κάποτε τους έδωσα; 
Πού είναι το Πνεύμα με το οποίο τους προίκισα; 
Αυτοί οι Κάϊν αντικατέστησαν το σκοτάδι με το φως και το φως με το σκοτάδι. 
Έχασαν την πνευματικότητά τους, και το Νόμο Μου που παραγγέλλει και είναι Άγιος, τον αγνοούν πλήρως και τον καταπατούν. 
Η γενεά αυτή αντιτίθεται στο Νόμο Μου, διαψεύδοντας κάθε του γράμμα. 
Δεν Έχω πει κατηγορηματικά ότι όποιος δέχθηκε τις Εντολές Μου και τις τηρεί, είναι αυτός που Με αγαπά;
Στην εποχή σας πολλοί διατείνονται ότι είναι διδάσκαλοι του Νόμου, αλλά δεν κατάλαβαν ούτε τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν, ούτε τις απόψεις που υποστηρίζουν. 
Ω, πόσο Με κουράζουν με τις ομιλίες τους! 
Με κουράζουν γιατί δεν διασφαλίζουν τη Γνώση Μου, ούτε το Νόμο Μου. 
Δεν έρχομαι με αυτά τα μηνύματα να καταδικάσω, έρχομαι από Αγάπη να σας προειδοποιήσω και να σας ξυπνήσω από το λήθαργό σας. 
Έρχομαι επίσης να ενθαρρύνω το υπόλοιπο, από τους ιερείς ως τους λαϊκούς, που Με αγαπούν και παραμένουν πιστοί σε Μένα και καθρεφτίζουν την Εικόνα Μου. 
Εσείς που δείχνετε την αγάπη σας, για χάρη σας θα απλώσω μια ευλογημένη λεωφόρο και στις πλευρές της θα φυτέψω εύφορα δένδρα.
 Η γη σας θα θρέψει πολλούς και κανείς δεν θα μπορεί να φθείρει τους καρπούς της γης σας, ούτε να σας απογυμνώσει. 
Θα Ονομασθείτε όλοι: "Πιστοί" και θα είσαστε ο,τι δεν είναι οίηση, πλάνη και ορθολογισμός. 
Ο καρπός σας θα θρέψει έθνη πεινασμένα, έθνη που κατέρρευσαν στον αθεϊσμό. 
Θα σας ντύσω όλους με τα παλιά Μου ρούχα και θα ανοικοδομήσω την Εκκλησία Μου πάνω στα παλιά της θεμέλια. 
Θα στολίσω τη Νύφη Μου με τα πρώτα Της κοσμήματα και με τα στόματά σας θα Με υμνείτε και θα Με δοξολογείτε ασταμάτητα.
Αγαπημένοι, είμαι το Φως του κόσμου και προχωρώ μπροστά σας. 
Ωστόσο, σας λεω τούτο: Έχω κι άλλα πρόβατα που δεν ανήκουν στη δική σας μάντρα, θα τα οδηγήσω κι αυτά κάτω από την Ανακαινισμένη Μου Εκκλησία, για να είναι ένα ποίμνιο κι ένας Ποιμένας. 
Πηγαίνετε στα έθνη και μάθετέ τους να απευθύνουν στον Πατέρα αυτήν την προσευχή:

Πατέρα Πολυεύσπλαχνε,
κάνε αυτοί που ακούνε με τ' αυτιά τους
αλλά ποτέ δεν καταλαβαίνουν,
ν' ακούσουν αυτή τη φορά τη Φωνή Σου
και να καταλάβουν ότι είσαι Εσύ,
ο Άγιος των Αγίων.
Άνοιξε τα μάτια αυτών που βλέπουν με τα
μάτια τους αλλά ποτέ δεν διακρίνουν,
να δουν αυτή τη φορά με τα μάτια τους
το Άγιο Σου Πρόσωπο και τη Δόξα Σου.
Βάλε το Δάχτυλό Σου στην καρδιά τους,
για να μπορέσει η καρδιά τους να ανοίξει
και να αντιληφθεί την Πιστότητά Σου.
Προσεύχομαι και Σου ζητώ όλα αυτά,
Δίκαιε Πατέρα, ώστε όλα τα έθνη
να μεταστραφούν και να θεραπευθούν
μέσω των Πληγών του Αγαπημένου Σου Υιού,
Ιησού Χριστού. Αμήν.

Καταλάβετε λοιπόν ότι με την προσευχή αυτή ζητάτε τη σωτηρία του κόσμου. 
Θάρρος αδελφοί, μαθητές Μου θάρρος. 
Είμαι κάθε μέρα μαζί σας. 
Κηρύξτε και υπερασπισθείτε το Λόγο Μου άφοβα, διακηρύξτε με ζήλο το Όνομα Μου. Υπενθυμίστε στον κόσμο ότι είμαι Άγιος, μάθετέ τους να ζούνε άγια. 
Να είστε επιεικείς, όπως είμαι επιεικής, να έχετε την υπομονή Μου και την Αγάπη Μου. Λίγο ακόμη, πολύ λίγο, κι Αυτός που περιμένετε θα έρθει. 
Θα έρθω σαν Αγάπη, ναι, η Αγάπη θα επιστρέψει σαν Αγάπη σ' αυτή την έρημο. 
Θα πραγματοποιήσω σύντομα την Υπόσχεση Μου. 
Θυμηθείτε ωστόσο, αγαπητοί Μου φίλοι, αυτά που είπαν οι προφήτες Μου να περιμένετε στους έσχατους καιρούς. 
Σας είπαν ότι θα έρθουν μεγάλες δοκιμασίες πριν την Έλευση αυτή και τα θεμέλια της γης θα σειστούν και θα γίνει μεγάλος σεισμός. 
Ο ουρανός θα σας φανεί σα να σκεπάζεται από αιώνιο σκοτάδι, αλλά μη φοβηθείτε γιατί θα είμαι στο πλευρό σας. 
Έχω σημαδέψει το μέτωπό σας με τη Σφραγίδα της Αγάπης Μου. 
Σας ευλογώ όλους αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σας.
Ιησούς Χριστός είναι το Όνομα Μου και σας λεω:
σας αγαπώ αιώνια. 
Να είστε ένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου