Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΘΑ ΛΥΣΩ ΤΑ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΔΕΣΜΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΔΕΣΜΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ,ΑΝ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΣΟΥ, ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.

<<.......Ειρήνη σε σας, γιοι και θυγατέρες Μου. 
Μέτρησα τα πρόβατα Μου και η Καρδιά Μου είναι περίλυπη. 
Μόνο ένα υπόλοιπο έχει μείνει σήμερα που δεν έχει καταληφθεί από την Αποστασία, μόνο μια χούφτα δεν έχασαν την πίστη τους. 
Λίγοι έχουν μείνει που επέζησαν από τους κινδύνους του Ορθολογισμού, και τα Μάτια Μου κουράστηκαν να προσμένουν να Μου προσφέρετε την καρδιά σας και την εγκατάλειψή σας, αλλά η καρδιά αυτής της γενεάς έχει γίνει αναίσθητη από τη μωρία. Κι όμως, μολονότι δεν τηρήσατε το Νόμο της Αγάπης Μου, αλλά απομακρύνατε τις καρδιές σας και φτιάξατε δικούς σας νόμους και θεσμούς, δεν θα παραμείνω απαθής βλέποντάς σας να απομακρύνεστε όλο και περισσότερο από τις Εντολές Μου. 
Σκοπεύω να σε σώσω, γενεά. 
Σκοπεύω να σε διδάξω πάλι φρόνηση και να σε οδηγήσω με μεγάλη αγάπη στο δρόμο της Σωτηρίας. 
Θα σε διδάξω να επικαλείσαι το Όνομα Μου, θα σε διδάξω να βαδίζεις μπροστά Μου. 
Θα σε διδάξω να ζεις μια ζωή προσευχής, θα σε διδάξω να Με αγαπάς με όλη σου την ψυχή. 
Θα λύσω τα θανάσιμα δεσμά που κρατούν δέσμια την ψυχή σου με ό,τι αποστρέφεται η Ψυχή Μου, αν Μου δώσεις τη θέλησή σου, παιδί Μου.
Κοίταξε, κοίταξε γύρω σου, το Άγιο Πνεύμα Μου έρχεται να σας συναντήσει όλους και να σας ζωοποιήσει. 
Ντυμένος σαν ζητιάνος, με Δάκρυα Αίματος να χύνονται στα Μαγουλά Μου, κατεβαίνω από το Θρόνο Μου σκύβοντας πάνω σας, για να σώσω την ψυχή σας από τη συμφορά και την πείνα. 
Για χάρη του Αγίου Μου Ονόματος θα φανερωθώ μέσα απ' αυτά ακριβώς τα πράγματα που δεν πιστεύετε πια, το Άγιο Πνεύμα Μου θα φανερωθεί με θαυματουργικές δυνάμεις. Θα φανερώσω τη Δύναμή Μου μέσα από την αδυναμία και την αθλιότητα όσο ποτέ άλλοτε. 
Θα έρθω με μυριάδες μυριάδων αγγέλους για να σκορπίσω επάνω σου, γενεά, το Ουράνιο Μάννα Μου, αυτό το κρυμμένο Μάννα, και να γεμίσω το στόμα σας με την τροφή Μου, ώστε το στόμα σας να διαλαλήσει τη Δόξα Μου.
Η Αποστασία σας προκάλεσε το Έλεος Μου, και ο Ορθολογισμός, αυτή η μάστιγα της εποχής σας, προκάλεσε τη Δύναμή Μου. 
Στέλνω πριν από Μένα, να σας παιδαγωγήσει, τη Γυναίκα που είναι ντυμένη τον ήλιο, τη δεύτερη Εύα, για να σας διδάξει και να σας οδηγήσει βήμα προς βήμα στον Ουρανό. 
Σας στέλνω το Άγιο Πνεύμα Μου σ' αυτή τη νύχτα, για να είναι Σύντροφος και Παρηγορητής σας και να σας υπενθυμίζει το Λόγο Μου. 
Σας στέλνω μια αποστολή ελπιδοφόρων αγγέλων για να διώξουν τους φόβους σας. 
Ελάτε ν' ακούσετε εσείς που είστε πεινασμένοι. 
Μακάριος ο άνθρωπος που είναι καλεσμένος στους Γάμους του Αγίου Μου Πνεύματος, θα χορτάσει από την Ουράνια Τροφή Μου και, μολονότι συνθλίβεται από τα σφάλματά του, το Άγιο Πνεύμα Μου θα τα εξαλείψει όταν αναπαυθεί εντός του. 
Καταλάβετε, αγαπημένοι Μου, ότι δεν έρχομαι να σας καταδικάσω αλλά να σας σώσω. ποιος είναι αυτός που θα Με δει; 
ποιος θα δώσει προσοχή; 
ποιος θ' αναγνωρίσει το Θρόνο που κατεβαίνει από τον Ουρανό ανάμεσά σας; 
Μην αντιστέκεστε στο Άγιο Πνεύμα της Χαριτός Μου, είμαι πάντα μαζί σας.
Προσευχηθείτε ένθερμα για τη μεταστροφή της εποχής σας, ανοίξτε τις καρδιές σας και μιλήστε Μου. 
Θέλετε να Μου προσφέρετε τη θέλησή σας; 
Ω, Κατοικία Μου! 
Ελάτε, ελάτε σε Μένα και βαδίστε στο Φως Μου. 
Αλλά όταν έρθω στη Μεγάλη Μου Επιστροφή, θα βρω άραγε πιστούς ανθρώπους στη γη; Σήμερα παιδιά Μου, σας μιλώ με λόγια καθαρά. 
Σε λίγο η Αγάπη θα επιστρέψει σαν αγάπη. 
Θα επιστρέψω κοντά σας και σας βεβαιώνω, αν γνωρίσατε το Άγιο Πνεύμα Μου και το είδατε, είναι γιατί ανήκετε σε Μένα, αφού ο κόσμος δεν μπορεί ούτε να Το γνωρίσει, ούτε να Το δει, ούτε να Το αποκτήσει. 
Αχ, μικροί Μου, και τι δεν θα κάνω για σας! 
Ανυπομονώ να σας δω ενισχυμένους με τα δώρα που σας προσφέρω άφθονα.

Βρείτε τη δύναμή σας
μέσα στην προσευχή,
σε μια αδιάλειπτη προσευχή
προς Εμένα.
Ευλογώ τον καθένα σας. 
Δοξάστε Με υμνώντας το Όνομα Μου, δεχθείτε την Πνοή του Αγίου Μου Πνεύματος στα μέτωπά σας και γίνετε ένα υπό το Άγιο Όνομα Μου......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου