Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

ΠΑΣΧΙΣΕ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΜΟΥ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.

Αυτό το πρωινό ήμουν πολύ απασχολημένη, ήταν κάπως δύσκολο να διακρίνω τον Κύριο και να μιλήσω μαζί Tου. Αργότερα κάθισα να φάω στη βεράντα. Ενώ έτρωγα, ξαφνικά είδα εσωτερικά με τα μάτια της ψυχής μου τον Κύριο καθισμένο στο τραπέζι μαζί μου να με παρακολουθεί να τρώγω. Είπε: "Είναι καλό;". "Ναι, Κύριε", απάντησα, "είναι, Σ' ευχαριστώ, Κύριε". Έγινε μικρή παύση, ύστερα με ρώτησε:

"Θέλεις να ευλογήσω το φαγητό σου;"

Είπα: "Ναι, Κύριε, ευλόγησέ το." O Ιησούς λοιπόν ευλόγησε το φαγητό μου. Έμεινε μαζί μου μέχρι να τελειώσω. Τον ευχαρίστησα τότε για το φαγητό - αυτό έγινε για να μου δείξει, ότι μπορώ να Τού ζητώ να ευλογεί το φαγητό μου πριν αρχίσω.

Αγαπημένη, πάσχισε να ζητάς τις ευλογίες Μου. Θα ευλογώ την τροφή σου.

Ναι, Κύριε, Σ' ευχαριστώ που με διδάσκεις.

Βασούλα, σε αγαπώ. Θα είμαι ο Θείος σου Διδάσκαλος έως το τέλος. 

Σ' ευχαριστώ, Ιησού. Κύριε, επικαλέσθηκα τον Άγιο Φραγκίσκο και προσευχήθηκα σ' αυτόν. Mε ακούει όταν προσεύχομαι σ' αυτόν;

Τίποτα δεν υπάρχει που να μην εισακούγεται. Τα πάντα ακούγονται στον Oυρανό. Σε άκουσε, ο Άγιος Φραγκίσκος είναι στο πλευρό σου. Έλα, Eμείς;

Ναι, Θεέ μου. Δοξασμένος ο Κύριος.



ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:
Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ   ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου