Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

Κύριε! Σήμερα μόνο κατάλαβα ότι μπορεί κανείς να Σου ζητήσει ευλογίες απευθείας. Εννοώ μ' αυτό ότι μπορώ να Σου ζητήσω να με ευλογήσεις. Νόμιζα ότι μπορούμε να ζητούμε ευλογίες για τους άλλους, όχι όμως για μας!

Σου έχω πει ότι είσαι αξιολύπητη... Βασούλα, σε έχω ευλογήσει άπειρες φορές, δεν το παρατήρησες; Aν και ποτέ δεν Μου το ζήτησες, σε ευλόγησα. Η άγνοιά σου, παιδί Μου, Με σαστίζει συνεχώς, η ανημποριά σου Με κάνει να σπεύσω κοντά σου με περισσότερη λαχτάρα για να σε τραβήξω στην Καρδιά Μου. Αγαπώ τα παιδιά.
Άσε Με ελεύθερο να παραμείνω ο Δάσκαλός σου κι Αυτός που θα σε οδηγεί. Βασίσου πλήρως στην Κυριαρχία Μου, γιατί, ενεργώντας έτσι, τότε μόνο εγκαταλείπεσαι ολοκληρωτικά στα Χέρια Μου και κάνεις έτσι το Θέλημά Μου. 


ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου