Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΡΓΑΝΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΩ ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΚΑΝΕΝΑ ΠΛΑΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΚΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΑΧΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΩ ΠΕΙ.

Κύριε; Η πιθανή αιτία που δεν ανταποκρίνονται οι Eκκλησιαστικές αρχές μπορεί να είναι ότι, αφού το Μήνυμά Σου Ειρήνης και Αγάπης είναι μια "υπενθύμιση" για μετάνοια, όπως στη Λούρδη και στη Φατιμά, ίσως δεν νιώθουν υποχρεωμένοι να το εξετάσουν ή έχουν πολύ φόρτο εργασίας. Αν και δεν είναι μόνο μια υπενθύμιση. Μιλάει και για την ενότητα, τη μεταστροφή της Ρωσίας και την Έδρα του Πέτρου.

Βασούλα, είμαι ο Λόγος, ο Αιώνιος Λόγος. O Λόγος Μου είναι Αιώνια Ζωή. Αν αποφασίζω να υπενθυμίσω στη Δημιουργία Μου την Αγάπη Μου, ακόμη και καθημερινά, με διάφορα όργανα, και να σας καλέσω σε μετάνοια, κανένα πλάσμα που είναι μόνο σκόνη και στάχτες δεν είναι σε θέση να πετάξει οτιδήποτε από όσα έχω πει. Εγώ, ο Κύριος, γνωρίζω τις ανάγκες σας και σας λέγω το Έλεός Μου επάνω σας είναι Μεγάλο! 
Έλα, νιώσε την Παρουσία Μου.

Ναι, Κύριε.
Εμείς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου