Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΕΧΕΤΕ ΠΕΣΕΙ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΟΣΟ ΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ Η ΓΕΝΕΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΕΑ ΑΠΟ ΚΑΪΝ. ΕΠΟΧΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΣΕ ΖΩΟΓΟΝΗΣΩ.

Ιησού;

Εγώ είμαι. Ειρήνη σε σένα. Είσαι πρόθυμη να συνεχίσεις να εργάζεσαι για Μένα, Βασούλα;

Είμαι πρόθυμη να συνεχίσω, ναι, αν είναι επιθυμία του Κυρίου.

Εγώ είμαι, ο Κύριος, μικρή. Εγώ, ο Ιησούς, σε τρέφω. Επιθυμώ να ομορφύνεις τον Κήπο Μου. Επιθυμώ ν' αναζωογονήσεις την Εκκλησία Μου. Ακολούθησέ Με και θα ενεργήσω μέσα σου, μέσ' από σένα. Ανακούφισε τη δίψα Μου. Θυσιαστήριο! Διατήρησε τη Φλόγα Μου ζωηρή για να ζεστάνει αυτούς τους παγερούς ανέμους, που εισχώρησαν στις καρδιές των παιδιών Μου.
Ω, γενεά, έχετε πέσει τόσο χαμηλά όσο τα Σόδομα και η γενεά σας είναι γενεά από Κάιν! Τόσοι λίγοι είναι σαν τον Άβελ! Η εποχή σας έχει γίνει σκληρόκαρδη, ξέρετε γιατί, Δημιουργία; Γιατί λείπει ανάμεσά σας η Αγάπη. Με έχετε ξεχάσει και δυσπιστείτε απέναντι στα σημερινά Προνοητικά Έργα Μου. Ναι, Δημιουργία... Νεκρές είναι οι ενάρετες μέρες, όπου οι Ευλογίες ήταν ευπρόσδεκτες. Eποχή αθλιότητας, θα σε ζωογονήσω! Θα πλημμυρίσω τις νεκρές σας καρδιές με το Χυμό Μου, που θα σας γιατρέψει! Ω, πόσο σας αγαπώ όλους! 
Γράψε.

Ναι, Κύριε. 

Ναι, σας αγαπώ όλους, παρ' όλη την κατάντια σας. Θα σας εγκαταλείψω Εγώ ποτέ; Ποτέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου