Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Η ΑΓΑΠΗ ΑΦΟΜΟΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ.

Θεέ μου; 

Eγώ είμαι. Αγάπα Με, μη Με φοβάσαι. Να Με φοβηθείς μόνο εάν επαναστατήσεις εναντίον Μου.
Κάθε σταγόνα αγάπης χρησιμοποιείται για να ελευθερώσει ψυχές από τον Άδη. Με τη θερμή αγάπη σου για Μένα σβήνεις τις φωτιές τους,ελευθερώνοντάς τες από την αγωνία τους. Τότε Εγώ, ο Κύριος, μπορώ να τις δεχθώ τελικά. Αγάπα Με, λοιπόν, πόθησέ Με, λάτρεψέ Με, ελευθέρωσέ τες τη μία μετά την άλλη.
H ανθρωπότητα πρέπει να καταλάβει ότι η αγάπη αφομοιώνει τις Δυνάμεις τ' Oυρανού και είναι το Κλειδί για την ελευθερία και τη ζωή. Καταλαβαίνεις τώρα γιατί ο Σατανάς σε μισεί; Βασούλα Μου, στηρίξου σε Μένα. Τίποτα δεν είναι μάταιο. 
Εμείς.

Στους αιώνες των αιώνων, Αμήν.



ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:


Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου