Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΕΠΙΣΥΡΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΑΣ, ΕΠΙΣΥΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΣΣΩΡΕΥΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ. ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΑΓΝΙΣΕΙ.

Κύριε Ιησού Χριστέ, ας είσαι ευλογημένος.

Εγώ, ο Κύριος, σε ευλογώ. Η Ιερή Μου Καρδιά υποφέρει. Γεμάτος αγκάθια γυρεύω ανακούφιση και ανάπαυση απ' όλους αυτούς που Με αγαπούν. Ευλόγησέ Με και αναζήτησέ Με. Στρέφομαι στις μικρές Μου ψυχές και τις πλησιάζω, γιατί μέσα στη μικρότητά τους βρίσκω την ανάπαυσή Μου, βρίσκω την ανακούφισή Μου.

Αχ, Ιησού, είναι τόσο οδυνηρό να σε νιώθω πονεμένο...

Προσευχήσου για τις ψυχές εκείνες που έχουν ανάγκη σωτηρίας. Προσευχήσου σε Μένα, γιατί τ' Όνομά Μου είναι Αυτός-που-σώζει. Oι ώρες φεύγουν, οι μέρες της μισθαποδοσίας έχουν αρχίσει, οι μέρες της ανταπόδοσης είναι εδώ. Η ανομία αυτής της γενεάς είναι τόσο μεγάλη και η αποστασία τόσο βαριά που και οι δύο Καρδιές Μας έχουν διαπεραστεί πέρα ως πέρα από την ανομία τους και τις κατάφωρες προσβολές τους. Σας ικετεύω να επιστρέψετε σε Μένα, να στραφείτε σε Μένα και Εγώ θα σας συγχωρήσω! Πιασθείτε γερά από την Αγάπη και Εγώ θα σας κατακλύσω με ευλογίες. Να είστε δίκαιοι ο ένας με τον άλλο και να φέρεστε μεταξύ σας με καλοσύνη. Ν' αγαπάτε ο ένας τον άλλο. Γίνετε τα τέκνα του Φωτός Μου. Καταλάβετε γιατί τόσες καταστροφές επισύρονται πάνω σας, επισύρονται από το κακό που έχει συσσωρευθεί μέσα στην ψυχή σας. Επιστρέψτε σε Μένα και αφήστε το Αίμα Μου να σας εξαγνίσει. 

Αργότερα.

Είμαι η Αγία σας Μητέρα. Παιδιά Μου, γυρίστε στο Θεό. Σας ικετεύω να επιστρέψετε και ο Θεός θα σας συγχωρήσει. Το Έλεός Του πέφτει πάνω σας σαν Δρόσος, Δημιουργία, και σαν λουλούδια θ' ανοίξετε και θ' απορροφήσετε το Φως Του. Σας καλώ, σας ενθαρρύνω, αλλά πόσοι γνωρίζουν για τα Καλέσματά Μας; Πόσοι πιστεύουν σ' αυτά τα καλέσματα; Η Καρδιά Μου πονάει να βλέπω μόνο μια χούφτα από σας να εμπιστεύεστε αυτά τα καλέσματα. Η καρδιά αυτής της γενεάς έχει γίνει γρανίτης. Τυφλωμένοι από τον Oρθολογισμό, ξέχασαν τους Δρόμους του Θεού, ξέχασαν τα θαυμαστά Θεία Έργα, ξέχασαν ότι είναι Παντοδύναμος και Πολυεύσπλαχνος. Η Δημιουργία του Θεού δεν έχει πέσει ποτέ τόσο χαμηλά, ούτε στις μέρες των Σοδόμων και Γομόρρων. Η αδιαφορία σας έχει διαπεράσει την Αιωνιότητα, η έλλειψη πίστης σας καταδικάζει. Oι αμείλικτες διώξεις των εμφανίσεών Μου (και κείνων που ευλόγησε ο Θεός δίνοντάς τους τα μηνύματά Του) θα είναι μία από τις αιτίες της πτώσης σας. Εγώ, η Αγία Μητέρα σας, η Μητέρα του Σωτήρα σας, κάνω έκκληση και σας ικετεύω να μετανοήσετε και ν' αλλάξετε. Γυρίστε σε Μας, ζήτε άγια, ζήτε άγια υπό το Βλέμμα του Θεού, να είστε προετοιμασμένοι να Τον αντικρύσετε με τα χέρια σας γεμάτα καλές πράξεις και με αγνότητα. 

Αργότερα.

Σε περιέλουσα με το Άρωμά Μου, θέλησα να νιώσεις την Παρουσία Μου, θέλησα να σου υπενθυμίσω, με αυτή τη χάρη που σου έδωσα, πόσο πολύτιμη είσαι για Μας, παιδί Μου. Είμαι η Αγία σου Μητέρα και είμαι ευτυχής που σ' έχουμε κοντά Μας πάλι. Αγαπημένη, σ' ευλογώ καθώς και όλη την οικογένειά σου.

Αγία Μητέρα, Σ' ευχαριστώ για όλα, Σ' ευλογώ.

Λουλούδι.

Ναι, Ιησού.

Ν' αποκαλείς την Αγία σου Μητέρα "Μαμά". Από τώρα και στο εξής, να είσαι οικεία μαζί Της, όπως είσαι μαζί Μου. Εμείς. Να θυμάσαι τις διδαχές Μου.

Ναι, Κύριε.

Εγώ, ο Κύριος, σας ευλογώ όλους. 

Βγαίνοντας από την εκκλησία σήμερα και κατεβαίνοντας μερικά σκαλιά, αισθάνθηκα σαν να περπατούσα μέσα σ' ένα ροδόκηπο. Δεν υπήρχε ούτ' ένα λουλούδι γύρω, μόνο τσιμέντο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου