Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

ΕΓΩ, Ο ΑΓΙΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ, Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ Η ΕΝ ΜΟΝΑΔΙ, Η ΕΞΟΥΣΙΑ, ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

Βασούλα, έχε την Ειρήνη Μου.
Έλα, είμαι ευχαριστημένος γιατί, παρά τη δύσκολη θέση στην οποία σ' έχω βάλει, προσπαθείς να Με καταλάβεις. Αγαπημένη, ανακούφισε τους πόνους Μου, αγαπώντας Με. Δείξε στο Θεό σου την παιδική σου πίστη, ευχαρίστησέ Με με αυτό τον τρόπο κι εξαρτήσου εξ ολοκλήρου από Μένα.

Θα το κάνω, Κύριε. Σε ποιον άλλο θα μπορούσα να στραφώ από τον Πατέρα μου; Δεν έχω κανέναν άλλο από Σένα.

Σπόρε Μου, ευχαρίστησέ Με πάντα, γίνε η χαρά Μου, είμαι ο Αββάς σου. Σπόρε Μου, βλάστησε, ομόρφηνε και οι καρποί σου ας θρέψουν πολλούς. Τα Σχέδιά Μου τα έχω σχεδιάσει πολύ πριν γεννηθείς, γιατί Είμαι η Εξουσία. Oι άνθρωποι ξεχνούν ότι η Εκκλησία Μου θα καθοδηγείται πάντα από τον ουρανό και όχι από τη γη, και ότι όλη η δύναμη δίνεται από τον ουρανό.
Γι' αυτό σάς λέγω ότι καμιά γήινη εξουσία, καμιά γήινη βασιλεία που διείσδυσε στην Εκκλησία Μου δε θα διαρκέσει, θα την γκρεμίσω και θα τη ρίξω χάμω σ' ένα σωρό ερειπίων. Τα γνωρίζατε όλ' αυτά εκ των προτέρων και όμως ούτε Με ακούσατε, ούτε Με υπακούσατε. Με κλείσατε έξω, αλλά θ' ανοίξω όλες τις πόρτες σας και τα παράθυρα ακόμη, ώστε το Πνεύμα Μου να πνεύσει ελεύθερα μέσα στην Κυριαρχία Μου. Κανείς δε θα έχει τη δύναμη να φράξει τους δρόμους που θ' ανοίξω. Θα τους υπενθυμίσω γι' άλλη μια φορά ότι είμαι το Άλφα και το Ωμέγα.
Εγώ, ο Άγιος των Αγίων, η Αγία Τριάς η εν Μονάδι, η Εξουσία, θα είμαι σύντομα μαζί σας. Θα βάλω όλους εκείνους που Με αγαπούν μέσα στην Καρδιά Μου, η Καρδιά Μου θα είναι η Νέα τους Κατοικία. Έρχομαι από τον ουρανό και από τον ουρανό θα έρθει η Νέα σας Κατοικία. Αυτό θα είναι το Δώρο Μου και το Νέο Άγιο Όνομά Μου θα σας επιστραφεί πάλι, αγαπημένοι Μου. Ελάτε, λοιπόν, και υμνήστε Με, ελάτε και δοξάστε Με, ελάτε και κάνετε ειρήνη μαζί Μου κι Εγώ θα σας ανοίξω τον Oίκο Μου και θα σας καλωσορίσω σαν δικούς Μου. Ελάτε σε Μένα.Ναι, αλλά τώρα Εγώ, ο Κύριος, σε αγαπώ. Έχε την ευλογία Μου, παιδί Μου. Εμείς;

Ναι, Κύριε.

Εμείς;

Ναι, Παναγία μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου