Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΑΣ.

Κύριε;

Eγώ είμαι. Να το Μήνυμά Μου για τη σημερινή σύναξη. Θα ζητήσω από τα λουλούδια Μου το εξής: λουλούδια Μου, θα ζητήσω απ' όλους σας να μάθετε πώς να προσεύχεστε. Όταν προσεύχεστε, να προσεύχεστε με την καρδιά σας. Χρειάζομαι προσευχές, που να βγαίνουν από την καρδιά σας και όχι από τα χείλη σας. Μην προσεύχεστε γρήγορα. Συγκεντρωθείτε και προσευχηθείτε πιο αργά, ατενίζοντάς Με. Είμαι Παρών. Oι προσευχές σας να Με προσεγγίζουν. Μάθετε να είστε σε συνεχή προσευχή. Με αυτό δεν εννοώ να βρίσκεστε γονατιστοί ώρες ατέλειωτες, όχι, αλλά και μόνο όταν θυμάστε την Παρουσία Μου θα βρίσκεστε σε συνεχή προσευχή, το πνεύμα σας θα υψώνεται σε Μένα. 'O,τι λέτε, ή κάνετε ή σκέπτεστε, θα είναι για Μένα. Χρειάζομαι αφοσίωση και πιστότητα. Αγαπάτε Με απεριόριστα και ποθείτε Με. Είμαι ο Σωτήρας σας και ο Παρηγορητής σας, ελάτε λοιπόν σε Μένα χωρίς δισταγμό. Θα σας παρηγορήσω όλους. Θα σας δώσω την ελπίδα, γι' αυτό μη λιγοστεύετε τις προσευχές και τις θυσίες σας, αυξήστε τες με το να βρίσκεστε σε συνεχή προσευχή. Εγώ, ο Κύριος, θα τελειώσω το Μήνυμά Μου, δίνοντάς σας ένα αξίωμα για το 1989:
" Ζείτε άγια, και
ανταποδίδετε το κακό με την αγάπη.
Αγαπάτε ο ένας τον άλλο,
όπως Εγώ σας αγαπώ."


Είμαι η Ειρήνη και η Αγάπη και σας ευλογώ όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου