Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

ΘΑ ΛΥΤΡΩΣΩ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΨΥΧΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ. ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ , ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΑΝΕΙΠΩΤΑ.

Δοξασμένος ο Κύριος,
ευλογημένος ο Κύριος,
Δόξα στο Θεό που Με λύτρωσε.

Βασούλα, θα λυτρώσω ακόμη περισσότερες ψυχές με το μήνυμά Μου. Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ ανείπωτα. Βασούλα Μου, ήρθε η ώρα. Λουλούδι, ήρθε η ώρα που θα επέμβω αποκαλύπτοντας τον εαυτό Μου με αυτό το μήνυμα Ειρήνης και Αγάπης προς τους επίλεκτους ιερείς Μου. Η Ιερή Μου Καρδιά έχει τόσο άγρια τρυπηθεί που δεν είναι παρά μια μεγάλη Πληγή τώρα, και μάλιστα από τους δικούς Μου, τους πιο στενούς Μου φίλους... Με ξανασταυρώνουν. Oι ίδιοι Μου οι αδερφοί Με έχουν προδώσει. Σε στέλνω στους αδερφούς Μου να Με φανερώσεις πλήρως. 

Ω Θεέ, ναι, θα κάνω το θέλημά Σου. Ναι, Κύριε, μείνε μαζί μου Κύριε, μη μ' αφήνεις ποτέ.
O Ιησούς ήταν πολύ λυπημένος και κουρασμένος. Αυτό με λύπησε πάλι.

Βασούλα, ειρήνη σε σένα παιδί Μου.(  Η Θεοτόκος.)

Με το ροδάριο και διαμέσου αυτού σε δένω με τις επίλεκτες ψυχές Μου, και πάλι με το ροδάριο θα επικρατήσω. Κόρη Μου, αυτό το βήμα είναι η αρχή πολλών άλλων γεγονότων που πρόκειται να συμβούν. Συνειδητοποίησε, Βασούλα, ότι εμφανίστηκα στη Φατιμά ως Κυρία του ροδαρίου και τώρα σε σένα έρχομαι ως Κυρία του ροδαρίου επίσης, γιατί σε παρουσίασα στο Marian Movement διαμέσου αυτού. Βασούλα, σε αγαπώ απέραντα. Είσαι πρόθυμη να προσεύχεσαι καθημερινά το ροδάριο;

Ναι, η πρόθεσή Μου είναι να υπακούω σε Σένα και τον Ιησού.

Η υπακοή... Ας μάθουν τα παιδιά Μου πόσο νικιέται το κακό με την υπακοή. Η Εκκλησία θ' αναβιώσει. O Ιησούς κι Εγώ εργαστήκαμε πάντα μαζί γιατί οι Καρδιές Μας είναι ενωμένες. Εγώ ετοίμασα αυτή τη λεγεώνα Aγγέλων και η Ιερή Καρδιά του Ιησού ετοίμασε το μήνυμά Του Ειρήνης και Αγάπης μέσ' από σένα, διαλέγοντας το πιο αδύναμο, ασήμαντο και άθλιο παιδί σε όλη την ανθρωπότητα, που όμως, παρ' όλα αυτά, αγαπά απέραντα. Σε διάλεξε για να δείξει στον κόσμο το άπειρο Έλεός του. Σε διάλεξε για να φανερώσει μέσα από σένα την Αγάπη του. Γύρισε πίσω, Δημιουργία. Γύρισε πίσω σε Μας! O χρόνος έχει τώρα σχεδόν συμπληρωθεί! Ακούστε το κάλεσμά Μας, παιδιά, δεν μένει πια πολύς χρόνος. Ω αγαπημένοι, ακούστε τη φωνή Μας, ακούστε την έκκλησή Μας, ακούστε αυτές τις Καρδιές που σας αγαπούν, αυτές τις πληγωμένες Καρδιές που θρηνούν αδιάκοπα για σας. Επιστρέψτε σε Μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου