Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Πως Να Κατανοήσετε Το Πνεύμα

Θεέ μου, έδωσα μερικά μηνύματα στο Λ... Είπε ότι ένιωσε αμηχανία όταν τα διάβαζε, ένιωσε άβολα εξαιτίας της Αγάπης Σου για μένα, το πλάσμα σου, και της αγάπης που έχω για Σένα, το Θεό μου! Είπε ότι τον σοκάρουν. Κύριε;    

Εγώ είμαι. Είμαι ο Θεός. Είμαι η Αγάπη. Όποιος λέει ότι τα μηνύματά Μου είναι επαίσχυντα, το μόνο που κάνει είναι να Με καταδικάζει και, καταδικάζοντάς Με, να καταδικάζει τον ίδιο του τον εαυτό. 
Όποιος στερείται πνευματικότητας δεν έχει την ικανότητα να κατανοήσει το Πνεύμα με το μυαλό του, ούτε να διεισδύσει στη Σοφία για να γίνει ικανός να κατανοήσει το Πνεύμα. Πρέπει ν' ανοίξει την καρδιά του και να επιτρέψει την είσοδο στο Πνεύμα κι έτσι να συναντήσει το δικό του πνεύμα. Τότε το Πνεύμα Μου θα θρέψει το πνεύμα του, και η Σοφία θα τον φωτίσει να δει τι είναι Πνεύμα, πώς εργάζεται το Πνεύμα, τι αισθάνεται το Πνεύμα. Είμαι ο Θεός. Είμαι η Πηγή της Αγάπης, που σας δημιούργησε όλους, από την Άπειρή Μου Αγάπη, για να Με αγαπάτε.

Δοξασμένος ο Κύριός μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου