Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΟΥΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ.

Κύριε, θα πρέπει να σε θλίβει όταν μερικοί παρεξηγούν την Αγάπη Σου μέσα στο Μήνυμά Σου και τη συγκρίνουν με αγάπη αισθηματική! Κύριε; Eίχα ακούσει μία-δυο παρατηρήσεις από κάποιους.


Εγώ είμαι.
Η αγάπη Μου σ' αυτή την εποχή δεν εκτιμάται ούτε γίνεται αντιληπτή. Εσύ ξέρεις πόσο πολύ αγαπώ τα παιδιά Μου, τ' αγαπώ παράφορα! Αλλά οι αμαρτίες της εποχής σας είναι τόσο βαριές και τόσο μεγάλες, ώστε δεν αναγνωρίζουν πλέον Εμένα το Θεό σας! Μήπως ξέχασαν το τίμημα που πλήρωσα γι' αυτά; Tαπεινώθηκα, βασανίστηκα, μαρτύρησα και υπέμεινα θεληματικά τον πλέον οδυνηρό θάνατο, όλ' αυτά από αγάπη. Πώς λοιπόν να μην επαναλαμβάνομαι, λέγοντας εκατομμύρια φορές πόσο σας αγαπώ, στην προσπάθειά Mου να σας κάνω να καταλάβετε το βάθος της Aγάπης Mου και το μεγαλείο Της; Επαναλαμβάνομαι και θα συνεχίσω να επαναλαμβάνομαι έως ότου τα Λόγια Μου εισχωρήσουν στην καρδιά σας! Ακόμη και τώρα είμαι έτοιμος να ξαναζήσω τα Πάθη Μου, χωρίς δισταγμό.
Ω, δημιουργία! Πόσο πόνο Μού δίνεις! Η Αγάπη Μου για σας είναι Απέραντη, προσπαθήστε να καταλάβετε αυτήν την Αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου