Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΧΕΩ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΟΥΝ ΠΑΛΙ.

Ιησού, ω Ιησού, τι πρέπει ν' απαντά κανείς στους ιερείς που ειρωνεύονται τη λέξη "εμφανίσεις"! Είμαστε αβοήθητες και σε άγνοια μπροστά σε δηλώσεις του είδους: "Εμφανίσεις; Αναζητήστε την Aλήθεια και όχι σε εμφανίσεις!" Αυτά είπε στη φίλη μου Beatrice ένας καθολικός ιερέας. Εκείνη δεν ήξερε τι να πει, ούτ' εγώ θα ήξερα. Κύριε, είμαστε αβοήθητες!

Λουλούδι, θα σε διαβεβαιώσω, ότι Εγώ είμαι η Αλήθεια και ο Λόγος Μου  είναι η Αλήθεια. Πολλοί, όμως, από τους δικούς Μου έχουν ξεχάσει τα λόγια Μου, κι έχοντας γίνει σκληρόκαρδοι ψάχνουν στο σκοτάδι. Είναι γραμμένο ότι θα εκχέω το Πνεύμα Μου σε όλη την ανθρωπότητα και τα παιδιά Μου θα προφητεύσουν πάλι. Θα δώσω όνειρα και οράματα σε πολλούς, θα δώσω ακόμη και στους τελευταίους, θα σας δώσω ελπίδα και θα σας ενθαρρύνω, δείχνοντας θαυμαστά Σημεία στον Oυρανό και στη γη. Είναι τα σημερινά Μου Σημεία  ! Είπα ότι εκ στόματος νηπίων θ' ακούσετε την Αλήθεια! Σ' αυτούς που καταδικάζουν τα σημερινά Θεία Μου Έργα, λέγω τούτο: Η αποστασία σας σάς καταδικάζει!  Όλοι εσείς, που δυσπιστείτε και ερημώσατε τον Κήπο Μου, ελάτε σε Μένα και μετανοήστε!! Έλα, παιδί Μου, σε αγαπώ, έχε την Ειρήνη Μου. Φάγε από Μένα, κρατήσου από Μένα, είμαι στο πλευρό σου. 

Σε αγαπώ, Κύριε, δοξασμένος ο Κύριος!

Πάσχισε να διαφυλάξεις τις Διδασκαλίες Μου και να Τις ακολουθήσεις. Εγώ, ο Κύριος, σε αγαπώ. Είμαι Παρών όπου κι αν είσαι, γι' αυτό χαμογέλα Μου όταν Με κοιτάς! Μακάριοι οι απλοί στην καρδιά, γιατί δική τους είναι η Βασιλεία των Oυρανών. Η Δικαιοσύνη θα υπερισχύσει και τον Oίκο Μου θα τον ανακαινίσει η Απλότητα, θα τον περιβάλλει η Ακεραιότητα. Επίτρεψέ Μου, παιδί, να χαράξω επάνω σου τα Θεία Μου Λόγια. Δεν θα σε απογοητεύσω. Αναπαύσου μέσα στην Καρδιά Μου και ο Κύριός σου ας αναπαυθεί μέσα στη δική σου. 

Ιησού, δώσε μου τη δύναμη,
την πίστη και την αγάπη,
για να κάνω το Θέλημά Σου.
Δίδαξέ με να Σε υπακούω και να ταπεινώνομαι,
δίδαξέ με να συγχωρώ τους διώκτες μου
και ν' ανταποδίδω το κακό με αγάπη.

Σε διδάσκω, Βασούλα. Ναι  , χαμογέλασέ Μου. Πίστευε στην Παρουσία Μου. Να είσαι πιστή σε Μένα, να είσαι η εικόνα Μου. Ναι, Βασούλα Μου, το Σώμα Μου πονεί, στο κέντρο ακριβώς της Καρδιάς Μου βρίσκεται η αιχμή της Λόγχης.

Πού, Κύριε;

Μέσα στο ίδιο το Ιερό και στα βάθη του Καθιδρύματός Μου, η Ιερή Μου Καρδιά αιμορραγεί. Μέσα στην αγωνία Μου, γύρεψα να τους προειδοποιήσω. Σήκω, κόρη! Η Εκκλησία σε χρειάζεται, ο Oίκος Μου βρίσκεται στο σκοτάδι, εξαιτίας της αποστασίας, της ανομίας και των αμαρτιών τους. Tο ποίμνιό Μου έχει σκορπίσει. Πώς φωνάζω από το Σταυρό Μου. Αχ, Πέτρο!  Έρχομαι σε σένα, γιατί ξέρω ότι Μου έμεινες πιστός. Ω, Πέτρο, κοίταξε την Καρδιά Μου..., άκουσε τις φωνές Μου, αγαπημένη ψυχή. Εγώ, ο Κύριος δεν βρίσκω καμμία αγάπη, καμμία αγιότητα σ' αυτούς τους Κάιν. Είναι πολλοί, ερήμωσαν τον Oίκο Μου. Με τι θα τραφούν τα πρόβατά Μου, αφού τα χέρια τους είναι άδεια; Δεν έχουν τίποτε να τους προσφέρουν, αφού μετέτρεψαν σε μια έρημο το Καθίδρυμά Μου. Προσευχήσου, Πέτρο, και θα σε σηκώσω για να δουν τα μάτια σου από ψηλά αυτή την ερημιά. Θα σε αφήσω να εισχωρήσεις στην Πληγή της Καρδιάς Μου, θα σε αφήσω να δεις την αιχμή της Λόγχης. Η καρδιά σου θα φωνάξει από πόνο όταν τη δεις. Πέτρο, θα σου δώσω τη δύναμη και το θάρρος που θα χρειαστείς για να μπορέσεις να τη βγάλεις. 

Η αγωνία του Ιησού ήταν πολύ έντονη. Όταν είπε: "να είσαι η εικόνα Μου"  (λίγο πριν), σηκώθηκα νομίζοντας ότι το σημερινό μήνυμα είχε τελειώσει, αλλά μετά από λίγα λεπτά είχα μια εσωτερική παρόρμηση την οποία αισθάνομαι όταν με καλεί ή πρόκειται να με καλέσει. Άρχισα να νιώθω μέσα μου την αγωνία του Θεού: Ήξερα ότι αυτό που διαπέρασε όλο μου το σώμα ήταν από Εκείνον. Άκουσα την κραυγή της αγωνίας Του και γύρισα τρέχοντας, τυφλωμένη σχεδόν από τα δάκρυα, που μου γέμιζαν τα μάτια. O Ιησούς υπέφερε. Πονούσε λέγοντας και γράφοντας αυτά τα λόγια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου