Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΘΛΙΨΗΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ ΑΦΟΤΟΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΕΘΝΗ, ( ΔΑΝΙΗΛ 12- 1 ).

Ο Προφήτης Δανιήλ (συνέχεια)




Ναι, Βασούλα γράφε:
Ναι, εκείνοι που απέρριψαν τα καλέσματά Μου χωρίς λόγο θα ομολογήσουν λέγοντας: "αμαρτήσαμε, σφάλαμε.
 Κύριε, ως πότε θα διαρκέσει η παράβαση που φέρνει την ερήμωση, και το αγιαστήριο και το στράτευμα παραδίνονται σε καταπάτηση; 
Ως πότε η αλήθεια θα μένει θαμμένη αφού την έριξαν καταγής; (Δαν. 7:23 Δαν. 8:12-13).
 Μήπως αυτό είναι το αποτέλεσμα των αμαρτιών μας και των εγκλημάτων της αδιαφορίας μας;" και θα σας πω:
Όταν ο Θάνατος τρύπωνε μέσα απ' τα παράθυρά σας, τα απελπισμένα Μου καλέσματα και οι προειδοποιήσεις Μου δεν εισακούστηκαν ποτέ - γελοιοποιήθηκαν ή αγνοήθηκαν. Όταν ήρθα σε σας χωλαίνοντας και σαν ζητιάνος που θρηνεί, ικετεύοντας την προσοχή σας, οργιστήκατε και Με διώξατε. 
Όταν ήρθα σε σας σαν λυπημένος πατέρας για να σας προειδοποιήσω ότι η σάρκα σας έλιωνε, κι ας στεκόσασταν όρθιοι, και ότι τα μάτια σας σάπιζαν ενώ βρίσκονταν ακόμη στις κόγχες τους, και παρότι είχατε φήμη ζωντανών στην πραγματικότητα ήσασταν νεκροί, ( Αναφορά στο Ματθ. 6:22-23 Αποκ. 3:1-6 Η εκκλησία των Σάρδεων.) εσείς οργιστήκατε και κάνατε πόλεμο εναντίον Μου και εναντίον όλων των αγίων που συνεχώς σας έστελνα, και τώρα ο τρόμος σας πέφτει πάνω σας. 
"Γιατί Κύριέ μου;" θα πείτε, "γιατί παρέδωσες τον Άγιο Τόπο Σου στην εξουσία του θηρίου; (To θηρίο, μου είχε πει ο Κύριος ότι συμβολίζει τους μασόνους.).
 Δεν θα ξαναπιούμε πια τον οίνο σου; 
Δεν θα ξαναφάμε πια τον Άρτο Σου; 
Δεν θα ξαναφυτέψουμε πια αμπελώνες; 
Είμαστε τώρα αναγκασμένοι (Αναφορά στην Αποκ. 13:16-17) να υπακούμε στον Άνομο ( Ο Άνομος είναι επίσης ο Αποστάτης. Βλέπε Β΄ Θεσ. 2:3-4)  και σ' αυτούς που βρίσκονται υπό την κυριαρχία του θηρίου; (Το θηρίο στην Αποκ. 13:1-18 συμβολίζει την μασονία.)
Τότε θα σας υπενθυμίσω ότι συνεχώς σας έστελνα τους δούλους Μου τους προφήτες τόσο επίμονα, τόσο συχνά, για να σας πουν: "Ο καθένας σας να φορέσει τρίχινο σάκο, να μετανοήσει, να επανορθώσει τις πράξεις του, να νηστέψει με ξερό ψωμί και νερό!" αλλά δεν θέλατε να Με ακούσετε... ούτε μετανοήσατε, ούτε ταπεινωθήκατε, γιατί είχατε υποκαταστήσει το φως με σκοτάδι και το σκοτάδι με φως. 
Και όμως σας λέω ότι πρόκειται να έρθει καιρός μεγαλύτερης θλίψης που ποτέ δεν ξανάγινε αφότου υπήρξαν έθνη. (Δαν. 12:1)
 Όταν έρθει η Ημέρα Μου, ο ήλιος θα γίνει μαύρος σαν πένθιμο ρούχο, το φεγγάρι θα γίνει κόκκινο σαν αίμα και τα θεμέλια της γης θα σειστούν και σαν εντόσθια που ξεχύνονται από την κοιλιά, η γη θα ξεράσει τους δαίμονές της - όταν συμβεί αυτό, οι άνθρωποι θα ποθούν τον θάνατο αλλά δεν θα τον βρίσκουν!
Τότε, ο ουρανός θα τυλιχτεί σαν περγαμηνή και αμέσως θα φλογιστεί και όλα τα στοιχεία θα λιώσουν με τη θερμότητα - αυτή η ημέρα έρχεται και συντομότερα απ' ό,τι νομίζετε. 
Θα εκπληρώσω αυτές τις προφητείες κατά τη διάρκεια της ζωής σας. 
Όταν έρθει αυτή η Ημέρα, καλοί και κακοί το ίδιο θα χαθούν.
 Οι κακοί επειδή θα έχουν δείξει μόνο κακία και οι καλοί επειδή δεν άκουσαν τις προειδοποιήσεις Μου. 
Αν και είχατε δει πολλά πράγματα, δεν τα προσέξατε.
 Και παρ΄ όλο που τα αυτιά σας ήταν ανοιχτά δεν Με ακούσατε - ποιος από σας ακούει τώρα;
...Όταν όλα αυτά περάσουν, θα ξαναχτίσω την Παντοτινή Θυσία Μου στον Άγιο Τόπο όπως ήταν τον παλιό καιρό. 
Αμέσως μετά, όλα τα έθνη και όλοι οι κάτοικοι της γης ( Αναφορά Αποκ. 6:15-17) θα Με λατρέψουν και θα αναγνωρίσουν σε Μένα τον Εξιλαστήριο Αμνό στην Παντοτινή Θυσία - ο αφορισμός ( Αποκ. 22:3 Ο αφορισμός της Παντοτινής Θυσίας) δεν θα υπάρχει πια και η Παντοτινή Θυσία Μου θα βρεθεί πάλι στον Άγιο Τόπο της.
 Στο εξής δεν θα υπάρχει πια νύχτα επειδή η Παρουσία Μου (Στην Θεία Ευχαριστία, την Αγία Θυσία.) θα λάμπει πάνω σε όλους σας (Αποκ. 22:5) 
Τότε, γι' άλλη μια φορά, όλοι θα έρθουν και θα πιουν το Αίμα Μου και θα φάνε το Σώμα Μου, αναγνωρίζοντας την Θυσία Μου.
 Όλοι, ομόφωνα και ολόψυχα, θα Με υπηρετούν μέρα και νύχτα μέσα στο Ιερό Μου, και θα εξαπλώσω τον Λόγο Μου μέσα σε κάθε καρδιά...
Όσο γι' αυτούς που φώναξαν προς Εμένα, μετανοώντας και αναγνωρίζοντας τις αμαρτίες τους (Οι ποιμένες που μετανόησαν πριν από την Ημέρα του Κυρίου.) , κι' αυτοί επίσης θα σταθούν πάλι όρθιοι μπροστά Μου για να Με υπηρετήσουν, και δεν θα πεινάσουν πια, ούτε θα διψάσουν πια, και δεν θα υποφέρουν από τον καύσωνα, (Αποκ. 7:16) γιατί η Παρουσία Μου θα τους παρηγορεί και δεν θα ξαναρωτήσουν πια: 
"πού είναι ο Οίνος Σου;" 
ή "πού είναι ο Άρτος Σου;
 Ποιος θα μας θρέψει;" 
Γιατί τώρα, ο Δημιουργός Σας θα βρίσκεται ανάμεσά σας, και σας υπόσχομαι ότι θα κατοικήσω μαζί σας (Αποκ. 21:3) και σας υπόσχομαι ότι ποτέ πια η γη δεν θα πέσει σε τόση απελπισία. 
Ακόμη μια φορά θα χαρίσω σε όλους σας Ειρήνη και Ασφάλεια, και τα μάτια αυτών που βλέπουν δεν θα είναι πια κλειστά και τα αυτιά αυτών που ακούνε θα επαγρυπνούν. Άκουσέ Με κόρη, πες στο λαό Μου ότι: ο Σωτήρας σας έρχεται και το τρόπαιο της νίκης είναι μαζί Του - Το Όνομά Του: Πιστός και Αληθινός, Κύριος των κυρίων και Βασιλεύς των βασιλέων. (Αποκ. 17:14, Αποκ. 19:11)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου