Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Θα σας ενώσω όλους και θα σας συγκεντρώσω από παντού και από κάθε δρόμο. Την κατάλληλη ώρα θα σας καλέσω.

Γιαχβέ, Καλέ μου Πατέρα
η ψυχή μου λαχταρά να ζήσει στον Οίκο Σου
Ω, άκουσε την παράκλησή μου!
Εσύ που μ' ελευθέρωσες για να
με στείλεις δεξιά κι αριστερά,
να φανερώσω το Άγιο Όνομά Σου
σε πολυάριθμα έθνη και να Σε εξυμνήσω,
πες μου Καλέ μου Πατέρα, πες μου,
πότε θα καταφύγω
στη σκιά των Πτερύγων Σου;
Ελέησέ με, την αμαρτωλή,
γιατί δεν παύω να είμαι
μια άθλια αμαρτωλή
αλλά με τη σωτήρια δύναμή Σου,
γνωρίζω και πιστεύω ότι
μπορείς να με σηκώσεις.
Υπόσχομαι ότι, πάντα γεμάτη ελπίδα, θα
τιμώ το Όνομά Σου όλο και πιο πολύ
και τα χείλη μου θα μιλούν
για τα μεγαλεία Σου.
Ω Πατέρα,
καθώς οι ουρανοί και η γη Σε δοξάζουν,
εγώ η ίδια Σου φωνάζω, έλα.
Με τη στοργική Σου ευσπλαχνία, έλα
με τη μεγάλη Σου τρυφερότητα, έλα,
έλα και κάνε μας ένα, Γιαχβέ.
Γιαχβέ, γιατί περιμένεις;
Έλα τώρα και γιάτρεψε
τις ραγισμένες μας καρδιές.

Κόρη Μου, σ' αγαπώ. Θα σας ενώσω όλους και θα σας συγκεντρώσω από παντού και από κάθε δρόμο. 
Την κατάλληλη ώρα θα σας καλέσω. 
Έλα κοντά Μου παιδί Μου ( Εδώ ο Γιαχβέ μίλησε σαν στοργικός πατέρας.) και άκουσε τούτο: σας παρακολουθώ από την αρχή.
 Μιλάω, αλλά τα πάθη του κόσμου αυξάνονται συνεχώς και η αμαρτία αυτής της γενεάς θα πέσει και θα συντριβεί όταν θα έρθω να εξαγνίσω τα έθνη.
 Τότε θα υψώσουν τα κεφάλια τους και θα αναζητήσουν το Πνεύμα Μου που θα τους οδηγήσει στην πλήρη γνώση της αλήθειας. 
Γι' αυτό το λόγο, κόρη, πρέπει να μεσολαβήσεις να συναντηθεί η Ανατολή με τη Δύση και να ενώσουν τις καρδιές τους- αυτό θα πρέπει να γίνει πριν ο Εχθρός καταστείλει το Νόμο Μου και πριν γεμίσει το Ιερό Μου με ανθρώπινες θεωρίες και κανόνες.
 Αλλά η Γραφή λέει ότι όπως στο παρελθόν υπήρξαν μεταξύ σας ψευδοπροφήτες, κι εσείς θα έχετε τους ψευτοδιδασκάλους σας που θα υποβάλουν επιτήδεια τις δικές τους διασπαστικές αντιλήψεις και θ' αποκηρύξουν την θεότητα του Υιού Μου Ιησού Χριστού. Αυτοί οι ψευτοδιδάσκαλοι εκλογικεύουν το Χαρμόσυνο Μήνυμα που σας δόθηκε με όλο του τον πλούτο.
Αλήθεια σας λέω: φυλαχτείτε από τον Απατεώνα - τον Απατεώνα που θα φέρει ένα διαφορετικό δόγμα και θα διαστρεβλώσει τον Λόγο Μου και τις Παραδόσεις που σας παρέδωσα. 
Γι' αυτό σας λέω να μη μιμηθείτε τον Απατεώνα. 
Απ' ό,τι σας έδωσα γραμμένο, γενεά, χρησιμοποιώντας το χέρι, την καρδιά και την ψυχή του οργάνου Μου, μη φοβηθείτε αυτούς τους απατεώνες - δεν είναι θεοί κι Εγώ βρίσκομαι μέσα σε κάθε πιστή καρδιά. 
Θα εξαπολύσω μια καταρρακτώδη πύρινη βροχή πάνω σ' αυτή τη γη για να κάψω τα εγκλήματά της, αλλά θα σώσω το λαό Μου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου