Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

θέλω τα θαύματά Μου να μαθευτούν και να διαδοθούν - ουρανός και γη θα δουν την Δόξα Μου.

Εδώ είμαι Κύριε,
όσο το δυνατόν πιο έτοιμη για να
Σε υπηρετήσω,με τιμή και αγάπη.

Ειρήνη σε σένα, ψυχή.
 Βασούλα Μου, πάντα θα σου δίνω την ευκαιρία να αναγγέλλεις τα Μηνύματά Μου όσο κι αν οι δικοί σου... ( Ο Κύριος κόμπιασε εδώ, μετά είπε τα ακόλουθα.) ή μάλλον γράψ' το έτσι, όσο κι αν οι δικοί μας διώκτες προσπαθούν να σε σταματήσουν - δεν θα πετύχουν ποτέ το στόχο τους... 
Είμαι Κυρίαρχος των ουρανών και της γης...
Ευλογημένη της Ψυχής Μου, επίτρεψέ Μου τώρα να χρησιμοποιήσω πάλι το χέρι σου. 
Θα συνεχίσω να μιλώ στα έθνη μέσα από το στόμα σου και για να σε ενθαρρύνω θα τους αποκαλύπτω πότε πότε την Αγία Μου μορφή. 
Και πάνω σου επίσης, θα φανερώσω στην κοινωνία σου το ένδοξο σώμα σου - αυτά τα δώρα προσφέρονται από τον Πατέρα Μου που σε αγαπά γιατί Με αγαπάς.
 Θα δείξω στην κοινωνία σου τη λαμπρότητα του ένδοξου σώματός σου, (  Πολλοί άνθρωποι σε διάφορες χώρες έγιναν μάρτυρες αυτού του φαινομένου: Είδαν το πρόσωπό μου να λάμπει σαν πορσελάνη, σαν φως να βγαίνει από μέσα και σαν να είναι νεαρού κοριτσιού.) εκείνου που είναι άφθαρτο. ... 
Για να σου δείξω το δρόμο της Βασιλείας Μου επίτρεψέ Μου να σε εξαγιάσω. (Μέσα από εξαγνισμούς και δοκιμασίες.).
 Θα εξακολουθήσω να θεραπεύω τους αρρώστους σας και το Όνομά Μου θα υμνείται.
Άκουσέ Με: για να εξυμνηθεί το Όνομά Μου θα εμφανίζομαι στη θέση σου συχνά για να θυμίζω τα θαυμαστά Μου έργα και την πραγματικότητα της Παρουσίας Μου.
 Θα φανερώνομαι πάνω σου για να δείχνω σε όλους ότι είμαι ενωμένος με σένα κι εσύ με Μένα, ώστε να πιστέψουν ότι μέσα από τα λόγια σου, Εγώ Είμαι.
 Η Αγάπη που τρέφει για Μένα ο Πατέρας είναι σε σένα, παιδί Μου - γι' αυτό το λόγο είμαι σε σένα. 
Επειδή πήρες χάρη από τον Ουράνιο Πατέρα Μου, σου παραχώρησε τώρα αυτό το δώρο, αυτόν τον ανεξάντλητο θησαυρό που αξίζει όσο όλοι μαζί οι θησαυροί της γης. Έρχομαι πάλι κοντά σου για να ακούσεις τον λόγο του Θεού.
 Είμαι ο Θεός. 
Δόξασε το Όνομά Μου και ανάγγειλε σ' αυτόν τον κόσμο που νίκησα, τα θαύματά Μου:


θέλω τα θαύματά Μου να μαθευτούν και να διαδοθούν - ουρανός και γη θα δουν την Δόξα Μου.
Μην αμφιβάλλεις άλλο, αλλά πίστεψε τώρα... Θα σου ανοίξω μια σπουδαία πόρτα.(Δεν είπε ποια πόρτα, αλλά αργότερα κατάλαβα. Μετά από λίγες μέρες ο πάτερ O' Carroll κατόρθωσε να δει ιδιαιτέρως τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο στην Κωνσταντινούπολη, παρ' όλα τα εμπόδια.)
Άκουσέ Με τώρα και γράφε στο Όνομά Μου: 
Σας βεβαιώνω, η σωτηρία θα έρθει στους εγκαταλειμμένους και σ' εκείνους που ποτέ δεν Με ζήτησαν. 
Οι φτωχοί και οι άθλιοι, οι εγκαταλειμμένοι και οι πεινασμένοι (Ο Ιησούς μιλάει μεταφορικά. Εννοεί αυτούς που δεν έχουν μεταστραφεί, τα πλανεμένα πρόβατα και τους ανεκπαίδευτους πνευματικά.) χρειάζονται νερό και νερό δεν υπάρχει.
 Η γλώσσα τους έχει ξεραθεί από την δίψα - γι' αυτό θα τους δώσω νερό με το ίδιο Μου το Χέρι. 
Δεν προσέξατε πώς συγκεντρώνω τους άθλιους; Τους ετοιμοθάνατους;
Θα καλέσω τους αμαρτωλούς και όλους εκείνους που οι ιερείς σας (Στην Ελλάδα μερικοί που μόλις μεταστράφηκαν δια της "Αληθινής εν Θεώ Ζωής" και για πρώτη φορά στη ζωή τους πηγαίνουν με όλη τους την καρδιά να εξομολογηθούν πρόθυμοι να επιστρέψουν στους κόλπους της Εκκλησίας, διψασμένοι για το Θεό, αποδοκιμάζονται σκληρά από τον εξομολόγο, αν ανακαλύψει για τα μηνύματα και καμιά φορά απειλούνται με αφορισμό.) εκτελούν καθημερινά με τα σκληρά τους λόγια. 
Θα μετατρέψω τη θλίψη τους σε χαρά και όταν ρωτήσουν:
 "τι θα γίνει μ' εμάς; μπορούμε κι εμείς να κληρονομήσουμε τη βασιλεία σου; μπορούμε στ' αλήθεια να σωθούμε;" 
Θα τους απαντήσω: 
"Άκουσα την παράκλησή σας, θα σας σώσω κι εσάς, με την ίδια σας την αθλιότητα θα σας σώσω.
 Ήρθα για τους αρρώστους, για τους φτωχούς - δεν το έχεις ξανακούσει αυτό, παιδί Μου;"
 Δεν θα ακούσω εκείνους που Μου λένε: "Κύριε, Κύριε" και δεν πράττουν το Θέλημά Μου. Δεν θ' ακούσω εκείνους που καθημερινά μιλούν για τα θεμέλιά σας αλλά οι ίδιοι δεν έχουν κανένα - αλλοίμονο σ εσάς που είστε πλούσιοι!
 Σήμερα έχετε τιμές, αλλά την ημέρα της ταφής σας θα σας αφαιρεθεί η Βασιλεία Μου και το όνομά σας θα διαγραφεί από το Βιβλίο της Ζωής... 
Κι εσύ, κόρη, μην αφήνεις την ψυχή σου να φτερουγίζει αλλού από την Καρδιά Μου.
Μη φοβάσαι να αναγγείλεις το Λυτρωτικό Μου Κάλεσμα, τίμησε το Πνεύμα Μου!
 Θα αυξάνομαι μέσα σου όσο εσύ είσαι έτοιμη να μειώνεσαι, να απαρνιέσαι τον εαυτό σου.
 Τα Έργα Μου σε σένα θα δοξάσουν το Όνομά Μου.
 Εμείς; IC.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου