Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Η ΡΩΣΙΑ ΘΑ ΜΕ ΤΙΜΗΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΟΝΟΜΑΣΤΕΙ ΑΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ.


Θεέ, Παντοδύναμε Κύριε,
δέσε με περισσότερο μαζί Σου,
δέσε με, με την Αιώνια Αγάπη Σου.

Ο Ων είναι μαζί σου και ποτέ δεν θα σ' εγκαταλείψω. Είσαι δεμένη μαζί Μου... Τώρα, σε κάλεσα κι εσύ ανταποκρίθηκες. Γράφε Βασούλα Μου: η αδελφή σου η Ρωσία θα Με τιμήσει στο τέλος και μια μέρα θα ονομαστεί αγία γιατί Εγώ θα είμαι ο Κυβερνήτης της. Και πάλι η ακεραιότητα θα επικρατήσει εκεί... ναι;


Κύριε, η διαφθορά εισχωρεί μέσα της τώρα...

Θα χαμηλώσω τα μάτια της...

Δεν καταλαβαίνω με ποιο τρόπο, Κύριε, θα χαμηλώσεις τα μάτια της.

Πολύ καλά, θα σου πω λοιπόν: με τη λάμψη της μεγαλειότητάς Μου (Κατάλαβα με τον εξαγνισμό, γιατί όταν ο Θεός αποκαλύπτεται και λάμπει σε μια ψυχή, η αντίθεση του φωτός με το σκοτάδι είναι τόσο μεγάλη που η ψυχή βλέπει έντονα τις ατέλειές της και υποφέρει πολύ.) 
Θα έρθω και θα αναπαυθώ στην καρδιά της...

Κύριε, ζει πάντα μέσα στην μαυρίλα της αμαρτίας, και στην αγωνία.

Αυτοί που πήραν εσφαλμένη κατεύθυνση θα πέσουν.
 Θα καταστρέψω τις τρυφηλές δυνάμεις με την Φωτιά Μου και οι υπερήφανοι θα ταπεινωθούν.
 Θα ανοικοδομήσω τον Οίκο Μου και θα υιοθετήσω τους γιους και τις κόρες της για να Με τιμήσουν.
 Βασούλα, μην στέκεσαι έτσι αμήχανη, χωρίς να καταλαβαίνεις: Σε βεβαιώνω, η αδελφή σου Ρωσία θα ηγηθεί (Πνευματικά) πολλών εθνών και στο τέλος θα Με δοξάσει. Άκουσε προσεκτικά και κατάλαβε:
Οι ποιμένες της θα συγκεντρώνονται
ενώ αλλού οι συνθήκες θα παραβιάζονται. 
Κι ενώ αλλού η αποστασία θα εισδύει σιγά -σιγά για να καταργήσει την Παντοτινή Θυσία, οι ποιμένες της Ρωσίας θα συγκεντρώνονται για να αποκαταστήσουν τον Οίκο Μου, σεβόμενοι την Παντοτινή Θυσία, λατρεύοντάς Με και τιμώντας Με.
Όταν κατά τις έσχατες ημέρες το ένα έθνος μετά το άλλο θα παρακμάζουν και θα διαφθείρονται επειδή θα έχουν στήσει το βδέλυγμα της ερημώσεως στον Άγιο Τόπο, οι ποιμένες της Ρωσίας θα συγκεντρώνονταιγια να καθαγιάσουν τους βωμούς της.
 Κι ενώ άλλοι(Οι αποστάτες) θα ευλαβούνται μια άψυχη μορφή, μια εφεύρεση ανθρώπινης επιδεξιότητας, μια άψυχη εικόνα, οι ποιμένες της Ρωσίας θα συγκεντρώνονται, δοξολογώντας Με, γιατί Εγώ, ο Θεός, θα διαφυλάξω την ακεραιότητά της. 
Κι ενώ αλλού θα καταβάλλονται προσπάθειες, με μεγάλη πονηρία, για να λιγοστέψουν τις μέρες των απεσταλμένων Μου αφού αυτοί είναι η ελπίδα αυτού του κόσμου, οι ποιμένες της Ρωσίας θα συγκεντρώνονται για να προστατέψουν την Αγία Θυσία Μου.
Κι Εγώ, θα στήσω μέσα της τον Θρόνο Μου και θα συγκεντρώσω, για τη Δόξα Μου, όλους αυτούς που φέρουν το Όνομά Μου. 
Θα επισκευάσω τα γκρεμισμένα της ιερά γιατί, στο τέλος, πολλοί απ' αυτούς που ζουν υπό το Όνομά Μου θα ταχθούν με το μέρος της. 
Και οι ποιμένες της, με ένα χέρι και μια ψυχή, θα ανοικοδομήσουν τον ετοιμόρροπο Οίκο Μου.
 Ό,τι κάποτε διαστρεβλώθηκε, τώρα θα αποκατασταθεί και θα ντύσω τη Ρωσία με εντυπωσιακά ενδύματα εξαιτίας του ζήλου της για Μένα. 
Θα βάλω τους ποιμένες της επικεφαλής αμέτρητων εθνών.
 Την έχω χαράξει με τη σφραγίδα της αφιέρωσης για να Μου προσφέρει θυμίαμα και μια ευωδία πραϋντική. 
Γι' αυτό το λόγο θα κατακλύσω τους ποιμένες της με θαύματα.
"Ρωσία, η Πιστότητά Μου και η Πραότητά Μου θα σε αγιάσουν.
 Ρωσία, κόρη Μου, αναγνώρισέ Με ολοκληρωτικά και σου υπόσχομαι να εξυψώσω τους απογόνους σου σαν αστέρια και να τους δώσω ιερά ενδύματα. 
Αναγνώρισέ Με ολοκληρωτικά Ρωσία, και θα εκμηδενίσω όλους τους αντιπάλους σου. Εάν Με αναγνωρίσεις ολοκληρωτικά, θα κάνω νέα θαύματα σε σένα για να αποδείξω σε όλους αυτούς που ζουν υπό τον ήλιο το Έλεός Μου και την Αγιότητά Μου."
Είμαι έτοιμος να της δείξω την Ευσπλαχνία Μου και δεν θα καθυστερήσω αν Με καλωσορίσει πρόθυμα. 
Δεν θα αργήσω να της δείξω πως Εγώ, ο Παντοδύναμος, μπορώ να εξαλείψω τους αλαζόνες και να σπάσω τα αναρχικά σκήπτρα τους. Αλλά ( Ξαφνικά η φωνή του Θεού χαμήλωσε και έγινε θλιμμένη και πολύ σοβαρή. Αυτό με λύπησε βαθιά.), εάν τυχόν διαστρέψει την ελευθερία που μόλις της έδωσα και Με διώξει από το πνεύμα της, έστω και για λίγο, θα επιτρέψω σ' έναν εχθρό να την καταλάβει...
 Εάν η Ρωσία δεν επιστρέψει σε Μένα με όλη της την καρδιά και δεν Με αναγνωρίσει με αδιαίρετη καρδιά, σαν Σωτήρα της, θα της στείλω μια μεγάλη και ισχυρή στρατιά και απ' αυτήν σε όλα τα έθνη - τέτοια στρατιά που δεν ξανάγινε πριν, που δεν θα ξαναγίνει ποτέ ούτε στους απώτατους χρόνους - και ο ουρανός θα γίνει μαύρος και θα σειστεί και τα άστρα θα χάσουν την λάμψη τους...
Σήμερα είμαι έτοιμος να σε αποζημιώσω Ρωσία, για τα χρόνια που υπέφερες, και μπορώ ακόμη να σας γλιτώσω όλους από τη φωτιά, αν Με αναγνωρίσεις πλήρως.
 Γύρευε το καλό, όχι το κακό - ξέχασες κιόλας την πείνα και την ξηρασία σου; ( Πνευματικά)...
Εγώ αναχαίτισα τον κόκκινο δράκοντα και κατέστρεψα την άνθηση της αυτοκρατορίας του. 
Εγώ ταπείνωσα τους υπερήφανους.
 Εγώ άνοιξα τις πύλες των φυλακών και ελευθέρωσα τους αιχμαλώτους σου.
 Εγώ ανέτρεψα το βασίλειό του κόκκινου δράκοντα που ήταν κουλουριασμένος στα σπλάχνα σου, εκείνον που έκανε τη γη να σείεται και είχε μεταβάλει τη χώρα σου σε έρημο. 
Για να τιμηθεί και πάλι το Όνομά Μου σε σένα, άνοιξα τις Εκκλησίες σου τη μια μετά την άλλη. 
Εκείνη την Ημέρα σε φώναξα με τ' όνομά σου:
Ρωσία (Από ΕΣΣΔ σε Ρωσία)
για να χαρείς, και να ευτυχήσεις. 
Και για να εορτάσω την Εορτή της Μεταμορφώσεώς Μου, (Ο Κύριος προείπε ότι θα μεταμορφώσει την Ρωσία σε ένα μήνυμα. Η πτώση του κομμουνισμού συνέβη κατά την εβδομάδα της Ορθόδοξης Εορτής της Μεταμορφώσεως) μεταμόρφωσα την εικόνα σου αυτοστιγμεί.
 Η αθλιότητα από την καταπίεσή σου ήταν η τιμωρία σου για τα εγκλήματα του κόσμου. Και τώρα περιμένω να σου δείξω την ευσπλαχνία Μου, Ρωσία, γιατί στο τέλος θα Με δοξάσεις.
 Σου το λέω: ενώ άλλοι θα γκρεμίζουν, εσύ θα οικοδομείς. 
Ενώ πολλοί θα πέφτουν, οι ποιμένες σου θα υψώνονται - αν στηρίξεις την ελπίδα σου σε Μένα. 
Κι ενώ μερικοί από τους δικούς Μου που κάθονται στο τραπέζι μαζί Μου, θα Με προδίδουν με σκληρότητα, εσύ, θα είσαι εκείνη που θα τείνει το χέρι για να υπερασπιστεί το Όνομά Μου, την Τιμή Μου και τη Θυσία Μου, και έτσι καθεμιά από τις αμαρτίες σου θα εξαγοραστεί. 
Θα προχωρήσεις τότε πιστά, και θα σώσεις τον αδελφό σου, τον αδελφό σου που έγινε λεία του πονηρού. 
Θα αναστήσεις την εκκλησία σε Μία και η Δικαιοσύνη θα έρθει να ζήσει μέσα Της. 
Η Δικαιοσύνη θα φέρει Ειρήνη και αιώνια ασφάλεια.
Ευτυχισμένη θα είσαι, ψάλλοντας ύμνους σε Μένα. 
Πλούσια θα είσαι, για την πιστότητα που έδειξες στον Βασιλιά σου θα σου το ανταποδώσει εκατονταπλάσια. 
Και εκεί όπου συνθήκες καταργήθηκαν, προφήτες περιφρονήθηκαν και θανατώθηκαν, εκεί όπου πολλή αδικία σπάρθηκε και προφέρθηκαν απειλές που έφτασαν με θόρυβο στον ουρανό εκεί, αγαπημένη Μου, οι ευγενικές φωνές των ποιμένων σου θα φωνάξουν:
"Σωτηρία! ιερείς και λειτουργοί του Υψίστου, σωτηρία υπάρχει μόνο στην Αγάπη! 
Ειρήνη! ποιμένες της Εικόνας-του-Πατέρα, ειρήνη υπάρχει μόνο στη Συγνώμη. 
Ενότητα! αδελφοί του Τρισάγιου Φωτός, που είναι Ένα σε Τρία, και Τρία σε ένα Φως, η ενότητα θα βρεθεί μόνο με αλληλοπάντρεμα! 
Είθε ο Παντοδύναμος Κύριός μας, ο Ακαταμάχητος, να μας κάνει άξιους του Ονόματός Του, είθε να μας αξιώσει να ενωθούμε στο Όνομά Του.
 Αιώνιε Πατέρα, να είναι η ένωσή μας τόσο τέλεια ώστε ο υπόλοιπος κόσμος να αντιληφθεί ότι Εσύ έστειλες τον Θυσιαστήριο Αμνό για να Σε δοξάσει και να κάνει γνωστό το Όνομά Σου."
Έτσι, θα καταστρέψεις τον Διχαστή και θα επανορθώσεις ό,τι είχε καταστραφεί.
 Ρωσία, ο ρόλος σου είναι να Με τιμάς και να Με δοξάζεις - η μέρα του Εορτασμού δεν έφτασε ακόμη, αλλά εξαρτάται από σένα με ποιο τρόπο θα έρθει.
Μη Με κάνεις να προκαλέσω την επιστροφή σου
σε Μένα με φωτιά, αλλά με δεσμούς
Ειρήνης.


Βασούλα, άφηνέ Με να γράφω με το χέρι σου - είσαι ατελής όμως στην ατέλειά σου δοξάζω το Όνομά Μου, τον Οίκο Μου και την Κληρονομιά Μου. Η Αγάπη σε αγαπά και είναι κοντά σου κάθε λεπτό της ζωής σου. Χαίρε! Εγώ, ο Ιησούς είμαι μαζί σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου