Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ, ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

(Μετά τη συνάντηση της Αθήνας, πολλοί επέστρεψαν στο Θεό. Ήρθε κόσμος και από τα γειτονικά νησιά για ν' ακούσουν. Αυτή η συνάντηση ξεσήκωσε και τη φωνή του διαβόλου, γι' αυτό ακούστηκαν και μερικές συκοφαντίες. Αυτό το γεγονός δεν μας στέρησε τη χαρά και την ειρήνη που λάβαμε.)

Παιδί Μου, να θυμάσαι πάντα ότι είμαι κοντά σου, ακόμη περισσότερο όταν έχεις προβλήματα. 
Βρίσκομαι κοντά σου στα προβλήματά σου, στις χαρές σου και σε κάθε γεγονός Εγώ Είμαι.
 Περιτριγυρισμένος από τους αγγέλους Μου έρχομαι σε σένα για να σ' επισκεφθώ.
 Σε αγαπώ. Παιδί Μου, να είσαι ευλογημένη και να μη φοβάσαι τους υπερήφανους, άφησέ τους σε Μένα, αλλά προσευχήσου γι' αυτούς, είναι κι αυτοί παιδιά Μου και αυτοί επίσης πρέπει να σωθούν. Μην φανταστείς ότι δεν γνωρίζω τις απαιτήσεις της αποστολής που σου έχω αναθέσει αλλά είμαι δίπλα σου για να σε ενθαρρύνω... να θυμάσαι την Παρουσία Μου
Παιδί Μου, Εγώ ο Κύριος σε ευλογώ. Σε αγαπώ, πάντοτε να το θυμάσαι. Πες μαζί Μου αυτό:
Ιησού μοναδική μου αγάπη,
προσεύχομαι γι' αυτούς που αγαπάς,
αλλά δεν ξέρουν πώς να Σε αγαπήσουν.
Είθε να εξαγνιστούν και να θεραπευθούν,
ώστε κι αυτοί ν' απαλλαγούν
από κάθε κακό. Αμήν. 



μάθε αυτή την προσευχή και λέγε την μετά από κάθε δεκάδα του Ροδαρίου σου. IC.

Την Ειρήνη Μου σου δίνω. Συνέχισε με σθένος ν' ακολουθείς το Βήμα Μου και πίστεψέ Με, τίποτα και κανείς δεν θα μπει ανάμεσά μας.

Τίποτα και κανείς δεν θα εμποδίσει το Μήνυμά Μου να προχωρήσει.

 Σπείρε παντού, και Βασούλα κόρη Μου, σ' έχω εφοδιάσει με το όπλο Μου που είναι η:

ΠΡΟΣΕΥΧΗ
Προσευχήσου και επικαλέσου Με.
 Προσευχήσου και διώξε μακριά το διάβολο.
 Προσευχήσου και ανόρθωσε τον ετοιμόρροπο Οίκο Μου. 
Έλα, τα μάτια Μου δεν σ' αφήνουν ποτέ - ησύχασε, περιστερά Μου. 



ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου