Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

ΣΗΜΕΡΑ, ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ.

Σε κάθε εποχή, Κύριε,
αποδεικνύεσαι Σωτήρας Μας.
Με την Αγάπη και το Έλεός Σου
μάς λυτρώνεις ο Ίδιος.
Μας κατέκλυσες με την Αγάπη Σου
καλώντας τον καθένα μας με τ' όνομά του.
Τρυφερότατε Ιησού,
κατεβαίνεις πάλι από τον Ουρανό
για να μας υπενθυμίσεις ότι όποιος
τηρεί το Νόμο της Αγάπης Σου θα ζήσει
με τον Θεό και ο Θεός με αυτόν.
Γιατί τόσοι πολλοί επαναστατούν
και θλίβουν το Άγιο Πνεύμα Σου;
Γιατί τόσοι πολλοί διεξάγουν
πόλεμο εναντίον Σου;
Πώς γίνεται ο πηλός που έπλασες
να έχει γίνει εχθρός Σου
;
Γιατί, Κύριε, έχεις επιτρέψει
τόσοι πολλοί ν' απομακρυνθούν από
το Δρόμο Σου και να σκληρύνουν
τις καρδιές τους για να μη Σε φοβούνται;
Γιατί έχεις επιτρέψει στους επαναστάτες
να καταπατούν το Ιερό Σου και
να γίνουν βδέλυγμα στα μάτια Σου;
Βασούλα, σου έχω πει ότι έστειλα τις Προειδοποιήσεις Μου με διάφορους προφήτες (  Φατιμά, και άλλοι όπως Γκαραμπαντάλ.)αλλά στην εποχή σου οι προφήτες μου δεν αντιμετωπίζονται με σοβαρότητα. 
Σήμερα, όταν μιλάει ο Ουρανός, κανείς δεν δίνει σημασία.
 Μόλις προφέρω ένα λόγο μέσω του απεσταλμένου Μου, ορμούν πάνω του και τον εξουθενώνουν. 
Αλλά ο Οίκος Μου θ' ανοικοδομηθεί από τους φτωχούς, τους ανάπηρους, τους τυφλούς και τους χωλούς, οι τελευταίοι θα γίνουν πρώτοι και οι πρώτοι, τελευταίοι. Άνοιξα τα μάτια και τ' αυτιά των πιο άθλιων και έκανα τυφλούς και κουφούς όλους αυτούς που ισχυρίζονταν ότι μπορούσαν να δουν και ν' ακούνε.
 Το Όνομά Μου θα τιμηθεί πάλι και θα λατρευτεί.
 Παιδί Μου, ποτέ μην εξαντλείσαι στις συναντήσεις σου μαζί Μου.
 Δεν έχεις ακόμη δει τίποτα από τα Μυστήριά Μου, πλάσμα, μην εντυπωσιάζεσαι λοιπόν όποτε έρχομαι κοντά σου να σ' επισκεφθώ μ' αυτό τον τρόπο... εισχώρησε τώρα στις Πληγές Μου. 
Είμαι μαζί σου για τη σωτηρία σου και τη σωτηρία των άλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου