Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΣΑΣ.

Ρόδος

Κύριε;

Εγώ είμαι. 
Στηρίξου σε Μένα - αγάπα Με περισσότερο!

Μάθε με να Σε αγαπώ όπως θέλεις να Σε αγαπώ, αφού είσαι ο Διδάσκαλός μου, Κύριε.

Άνοιξε τότε... γράφε:
Eπιτρέψτε Μου ν' απλώσω μέσα σας αυτή την ειρήνη. 
Πολυαγαπημένα Μου παιδιά, μην αφήνετε τις καρδιές σας να ταράζονται.
 Μην υποκύπτετε στον πειρασμό - γι' αυτό σας ζητώ να προσεύχεστε αδιάλειπτα.
 Μη δίνετε σημασία στα κουτσομπολιά, μην χαιρετάτε οποιονδήποτε στο δρόμο (  Ο Ιησούς εννοεί, να κουβεντιάζουμε ανοησίες, συζητήσεις που δεν οδηγούν πουθενά.)
Βαδίζετε μαζί Μου με το Βήμα Μου. Προσεύχεστε για τους ιερείς σας.
 Μην κατηγορείτε κανένα - ανταποδώστε το κακό με την αγάπη και αφιερωθείτε στην Ιερή Μου Καρδιά και την Άμωμη Καρδιά της Μητέρας Μου. 
Εγώ, ο Ιησούς, σας ευλογώ όλους.
 Ζητήστε στο Όνομά Μου και θα λάβετε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου