Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Οι εχθροί Μου θα επιτεθούν στο Ιερό Μου, στο Θυσιαστήριό Μου και στο Ναό Μου για να στήσουν το Βδέλυγμα της ερημώσεως, θα έρθει καιρός μεγάλης θλίψης που ποτέ δεν έχει γίνει αφότου υπήρξε έθνος.

Βασούλα-του-Πάθους-Μου, ζήσε για Μένα, αυτός τώρα θα πρέπει να είναι ο σκοπός της ζωής σου.
 Θα κάνω τους εχθρούς σου, που είναι και δικοί Μου εχθροί, στάχτη στο χώμα.
Ω, χώμα! ( Ο Ιησούς φώναξε με αγωνία στον κόσμο.). κι όμως με ψυχή, γιατί με θλίβεις τόσο πολύ; 
Μήπως επειδή δεν θέλεις πια την κληρονομιά σου; 
Αχ! Βασούλα, πόσο θλίβομαι γι' αυτή τη γενεά. Τους απλώνω στην ερημιά τους το Χέρι Μου, έρχομαι στην μαραμένη ψυχή τους να την ζωντανέψω, αλλά φαίνεται ότι ποτέ δεν βλέπουν το σωτήριο Χέρι Μου.
Έλα, εύθραυστο κορίτσι και προφήτεψε στο Όνομά Μου και πες στο λαό Μου για τη νέα Μου διαθήκη - ότι έρχονται οι μέρες που οι Δύο Μας Καρδιές θα τρυπηθούν και πάλι.
 Οι εχθροί Μου θα επιτεθούν στο Ιερό Μου, στο Θυσιαστήριό Μου και στο Ναό Μου για να στήσουν το Βδέλυγμα της ερημώσεως, θα έρθει καιρός μεγάλης θλίψης που ποτέ δεν έχει γίνει αφότου υπήρξε έθνος. 
Με βία και με δόλο θα καταλάβουν τον Οίκο Μου.
Η ανταρσία ήδη ενεργεί μυστικά, και πρέπει πρώτα να φύγει από τη μέση εκείνος που την εμποδίζει, πριν ο Άνομος να βεβηλώσει φανερά το Ιερό Μου. 
Ω, πόσοι από σας θα υποκύψουν στις κολακείες του! 
Αλλά οι δικοί Μου δεν θα υποχωρήσουν, αντιθέτως, θα προσφέρουν τη ζωή τους για το σκοπό Μου. 
Σας λέω με δάκρυα στα Μάτια: "θα δοκιμασθείτε, λαέ Μου, δια πυρός απ' αυτόν τον εισβολέα..." η πολιορκία του ήδη εξαπλώνεται στον κόσμο. 
 Το λιοντάρι βγήκε από το λημέρι του... 
Αυτή τη φορά ακούστε και καταλάβετε: ο εισβολέας είναι ένας διανοούμενος, αυτοί οι διανοούμενοι που ακολουθούν το Θηρίο και που αρνούνται την Θεότητά Μου, την Ανάστασή Μου και τις Παραδόσεις Μου. 
Γι' αυτούς αναφέρουν οι Γραφές: "επειδή υψώθηκε η καρδιά σου και είπες: Εγώ είμαι Θεός, κάθομαι πάνω στην καθέδρα του Θεού, στην καρδιά των θαλασσών. Ενώ είσαι άνθρωπος και όχι Θεός, θεωρείς τον εαυτό σου ίσο με το Θεό..."(Ιεζεκιήλ 28:1-2)
Σήμερα, κόρη Μου, βρήκα μια αδιαίρετη καρδιά, μια καρδιά όπου μπορώ να γράψω αυτά τα μυστικά που ήταν σφραγισμένα, αφού σίγουρα θα εκπληρωθούν τώρα.
 Επίτρεψε λοιπόν στο Χέρι Μου να χαράξει αυτά τα λόγια στην καρδιά σου, κόρη:
Όταν εκείνος που συνθλίβει τη δύναμη του άγιου λαού θα εγκατασταθεί στο Θρόνο Μου, μαζί μ' αυτούς τους εμπόρους των Παραδόσεών Μου, η παρουσία του θα υψωθεί σαν Θεός στο κέντρο του Ιερού Μου.
 Σας είχα προειδοποιήσει κι ακόμη σας προειδοποιώ, όμως πολλοί από σας ακούτε χωρίς να καταλαβαίνετε... 
Σήμερα χτίζετε, αλλά σας βεβαιώνω πως δεν θα μπορέσετε να ολοκληρώσετε το έργο σας... 
Ανοίξτε όλοι σας τα μάτια και δείτε την συνωμοσία μέσα στον Οίκο Μου...
 Συνομωσία και προδότες πάνε μαζί: κάποιος που κάθεται στο τραπέζι Μου επαναστατεί εναντίον Μου και εναντίον όλων των δυνάμεων της Βασιλείας Μου. 
Σας το λέω αυτό τώρα ώστε όταν έρθει η ώρα, να καταλάβετε πλήρως τα λόγια Μου και να πιστέψετε ότι από την αρχή Εγώ, ο Θεός, ήμουν η πηγή αυτών των λόγων.
Τώρα θα σας πω κάτι που κρατήθηκε μυστικό, θα σας αποκαλύψω νέα πράγματα, πράγματα κρυμμένα και άγνωστα για σας. 
Πολλοί από σας θα χάσουν την πίστη τους και θα τιμήσουν αυτόν τον έμπορο γιατί θα χρησιμοποιήσει την κολακεία, κι αυτός μαζί με το λαό ενός ξένου θεού, οι διανοούμενοι της εποχής σας, αυτοί που απορρίπτουν την Θεότητά Μου, την Ανάστασή Μου και τις Παραδόσεις Μου θα ποδοπατήσουν την Θυσία Μου. 
Επειδή η ανθρώπινη καρδιά είναι αδύναμη, πολλοί θα τον δεχτούν γιατί θα τους απονείμει μεγάλες τιμές μόλις τον αποδεχτεί η καρδιά τους.
 Η Εκκλησία Μου θα υποστεί όλα τα πάθη και τις προδοσίες που Εγώ ο Ίδιος υπέστην, αλλά γι' άλλη μια φορά θα πρέπει να εκπληρωθούν οι Γραφές που λένε: "θα πατάξω τον ποιμένα και τα πρόβατα θα διασκορπιστούν." ( Ζαχαρίας 13:7).
Ωστόσο, υπακούστε σ' αυτόν τον ποιμένα ό,τι κι αν συμβεί, μείνετε πιστοί σ' αυτόν και σε κανέναν άλλο.
Ο ποιμένας σας θα πληγεί... και οι θρήνοι του λαού Μου θα διαπεράσουν τον ουρανό. Όταν η πόλη Μου θα γίνει ένας σωρός ερείπια, η γη θα ταραχθεί και θα κλονιστεί και θα ταλαντευτεί.
 Ενώ όλ' αυτά θα συμβαίνουν μπρος στα μάτια σας, μια σπίθα θα ξεπεταχτεί από την Ανατολή. 
Ένα πιστό χέρι θα απλωθεί από την Ανατολή για να υπερασπιστεί το Όνομά Μου, την Τιμή Μου και την Θυσία Μου.
 Ενώ βλασφημίες θα εκτοξεύονται από το στόμα του θηρίου, μια καρδιά από την Ανατολή θα προσφερθεί για να σώσει εκείνον τον αδελφό που θα είναι η λεία του Πονηρού. 
Κι ενώ συνθήκες θα παραβιάζονται προφήτες θα διώκονται και θα φονεύονται, μια ευγενική φωνή θ' ακουστεί από την Ανατολή: "Ω, Ακατανίκητε, κάνε μας άξιους του Ονόματός Σου, είθε να μας αξιώσεις να ενωθούμε στο Όνομά Σου..."
Ο Σατανάς κατευθύνεται προς το Θρόνο Μου. 
Καλέστε τις κοινότητές σας και πέστε τους ότι Εγώ, ο Ιησούς, θα επιδέσω τις πληγές σας όταν έρθει ο καιρός. 
Οι δυο Μας Καρδιές θα είναι το μοναδικό σας καταφύγιο στις μέρες της θλίψης. 
Εσείς που αγαπώ τόσο πολύ, ακούστε και καταλάβετε: θέλω να είστε θαρραλέοι, μην φοβηθείτε τον καιρό αυτής της μεγάλης δοκιμασίας, συνεχίστε να υπερασπίζεστε τον Λόγο Μου, την Παράδοσή Μου και μην αποδεχθείτε περιττά στολίδια και ανθρώπινα δόγματα που ο Εχθρός Μου, με την πένα του, θα προσθέσει και θα υπογράψει. 
Θα υπογράψει με αίμα νηπίων που τα χρησιμοποιούν στις δολοφονικές τους μυήσεις, αυτές τις μυήσεις που γίνονται για την προαγωγή του! ( "Θα υπογράψει με αίμα": αφότου τόσα πολλά κράτη νομιμοποίησαν τις αμβλώσεις, ο Σατανάς ευκολότερα κερδίζει δύναμη. Η άμβλωση είναι καλυμμένη μορφή ανθρωποκτονίας που, σαν ανθρώπινη θυσία, γίνεται λατρεία στο Σατανά. Για να δοθεί δύναμη και να ενισχυθεί ο εχθρός, ο Σατανάς ζήτησε αυτήν την συγκαλυμμένη μορφή ανθρωποθυσίας.).
Κι ενώ, φίλοι Μου θα προσμένετε όλοι σας την Αυγή, ενώ συνθήκες θα παραβιάζονται και η Ανταρσία θα φτάσει στο αποκορύφωμά της, υψώστε τα μάτια και κοιτάξτε προς την Ανατολή, κοιτάξτε για την Αυγή.
 Προσμένετε το Φως που θα έρθει από την Ανατολή, προσμένετε την εκπλήρωση του Σχεδίου Μου. 
Ενώ ο διψασμένος άνθρωπος, με ξεραμένο λαιμό θα ψάχνει για νερό, Εγώ, με όλη Μου τη Μεγαλοπρέπεια και Λαμπρότητα, θα κατέβω σαν Ποταμός πάνω σας με το Νέο Μου Όνομα. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου