Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Ποιος θα τολμήσει να πει "τι μας έκανες;" όταν θα κρίνω αυτή τη γη; Όλα αυτά τα χρόνια σας διόρθωνα λίγο λίγο, και έδωσα σε όλους σας την ευκαιρία να μετανοήσετε, αλλά πολλοί από σας προτίμησαν εξαρχής να τιμήσουν περισσότερο τα νεκρά πράγματα από την αιώνια Δόξα Μου.

Η Αγάπη είναι στο πλευρό Σου. Είσαι αδύνατη αλλά στην αδυναμία σου δοξάζομαι.

Θεέ Μου, Γιαχβέ, Αιώνιε Πατέρα,
Εσύ που τόσο υπομονετικά περιμένεις
τη μεταστροφή μας, έλα!
έλα και θρέψε μας όλους με Ουράνια Τροφή
για να καλύψεις τις ανάγκες μας.
Είναι γνωστή η γενναιοδωρία σου,
Δίκαιε, έλα και σώσε μας!
Άλλαξε την καρδιά του κακού ανθρώπου
σε ευγενική καρδιά, ώστε κι αυτός
να διακηρύξει τη μεγαλοσύνη Σου.
Γιαχβέ τρυφερόκαρδε Πατερούλη μου,
ο κόσμος δεν Σε γνωρίζει ακόμη εντελώς,
δεν ξέρει πώς είσαι πραγματικά,
και μόνο με την επίδειξη της δύναμης
του Αγίου Σου Πνεύματος η ανθρωπότητα
θα αντιληφθεί το μεγαλείο του Ονόματός Σου
και θα εξυμνήσει τη λαμπρότητα της δόξας Σου.
Γιαχβέ, Πατέρα του καθενός από εμάς,
κάνε να μάθει η ανθρωπότητα τα ελεήμονα,
τρυφερά και φιλεύσπλαχνα έργα Σου.
Θύμισέ τους, Πατέρα, ότι η μεγαλόπρεπη
δόξα της Βασιλείας Σου ανήκει και σ' αυτούς
αρκεί να έχουν τη σωστή καρδιά.
Μετέδωσα τα Λόγια Σου σε κάθε έθνος
που με έστειλες και ακολούθησα την εντολή Σου.
Τους έκανα πάλι γνωστή, με τις περιορισμένες μου
δυνατότητες, την αξιαγάπητη Μορφή Σου,
με τον τρόπο που μου τη φανέρωσες για να
χαρούν κι εκείνοι και να συνειδητοποιήσουν
ότι είναι απόγονοί Σου και γένος Σου.
Ακολούθησα τις οδηγίες Σου και τους υπενθύμισα
ότι κι εκείνοι έχουν βασιλική καταγωγή.
Άγιε Πατέρα, καθώς με στέλνεις συνεχώς να διαλαλώ
τον Ύμνο της Αγάπης Σου με δυνατή φωνή, σαν ηχώ,
για να μοιραστώ με τους αδελφούς και τις αδελφές μου
το Άσμα της Αγάπης Σου, προσεύχομαι γι' αυτούς
που είναι πάντα σε άγνοια και ζουν σ' ένα κόσμο λήθης
και σκότους, να λάμψει το Άγιο Πνεύμα Σου
στο πνεύμα τους σαν χίλιοι ήλιοι μαζί.
Ναι, το Άγιο Πνεύμα Σου, που επισκιάζει όλους
τους αστερισμούς μαζί, να μεταμορφώσει κάθε
ψυχή σε αθάμπωτο καθρέφτη, σε εικόνα καλοσύνης,
πριν εξαφανιστούν σα να μην υπήρξαν ποτέ.
Μόλις συνέλθουν, θα βγουν κι αυτοί με ζήλο,
με τέλεια αρετή, να διακηρύξουν μια ορατή εικόνα
της Λαμπρότητάς Σου και της Κυριαρχίας Σου,
γιατί θα έχουν αναγνωρίσει ό,τι πιο θείο.
Πατέρα, Πηγή Ζωής, Σιντριβάνι Αιώνιας Ζωής,
Νυμφίε, η στενή σχέση Σου μαζί μου αφύπνισε
κάθε ίνα της ταλαίπωρης καρδιάς μου,
αξιώνοντάς με να εισδύσω στα μυστήριά Σου
και τα ανεξάντλητα πλούτη Σου.
Πώς μπορώ να συγκαταλεχθώ, παρά την
αθλιότητά μου, μεταξύ των κληρονόμων Σου;
Δεν πρόλαβα να γεννηθώ και αμάρτησα και
έπαψα να Σε τιμώ, αμάρτησα και έπαψα να υπάρχω.
Ο πηλός που έπλασες στράφηκε εναντίον Σου.
Το ιερό Σου έγινε λημέρι της σαύρας και της αράχνης,
σημάδι κακής διάθεσης και ροπής προς το κακό,
φανερά απομακρυσμένο από την Θεία Αλήθεια.
Ω, αδύνατη ψυχή! Με τόσο λίγο χρόνο ζωής
πάνω στη γη πώς είχες καταντήσει!
Το φως της δικαιοσύνης ήταν έτοιμο
να πλήξει την ψυχή μου.
Κι όμως Εσύ, που η επιθυμία Σου να ελευθερώνεις
και να σώζεις είναι πολύ ισχυρότερη κι από
τον ίδιο το Θάνατο, τις δυνάμεις του σκότους
και της φθοράς, με πλημμύρισες, Πατέρα,σαν Ποτάμι
θεραπεύοντας ό,τι θεωρείτο θανάσιμα πληγωμένο,
ανασταίνοντας ό,τι φαινόταν νεκρό
και σε κατάσταση αποσύνθεσης.
Και η διδασκαλία Σου, Κύριε,
συνόδευε τις επισκέψεις Σου και τώρα
υπερβαίνει τα όρια του ανθρώπινου νου μου.
Πατέρα μου, είσαι σπλαχνικός και ελεήμων,
ανεκτικός και επιεικής, μην αποστρέφεις
τα μάτια Σου από μας, αλλά ξαναφέρε μας
όλους σε Σένα και στον ίσιο δρόμο.

Κόρη της εκλογής Μου, σου δίνω την Ειρήνη Μου... Θα εισακούσω την προσευχή σου, αλλά όταν απορρίπτεται η Αγάπη Μου, τι πρέπει να κάνω;
 Χρησιμοποιώ όλα τα μέσα για να σας σώσω από την πύρινη φωτιά και πηγαίνω προς κάθε κατεύθυνση για να βρω τρόπο να σας σώσω όλους.

Το Άγιο Πνεύμα Σου είναι η Πνοή της Ζωής.
Μας εξυψώνει, μας ζωοποιεί και
μας εισάγει στα μυστήριά Σου.
Το Άγιο Πνεύμα Σου μας μετατρέπει
σε ζωντανά και καθαγιασμένα Ιερά,
σε Θρόνο για τη μεγαλοσύνη του Υιού Σου,
σε αντανάκλαση της Εικόνας Σου και
σε κληρονόμους της Βασιλείας Σου.
Πατέρα, επίτρεψε τώρα να ανοίξουν οι ουρανοί
αυτή τη χρονιά
για να μας κατακλύσουν με το Άγιο Πνεύμα Σου
όπως ποτέ άλλοτε, τότε όλοι θα μάθουμε
να αγαπούμε την ουράνια πραγματικότητα,
και θα χαιρόμαστε ενώπιόν Σου.
Τα νεκρά κόκαλα θα ξαναζωντανέψουν και
θα Σε υμνήσουν πάλι λατρεύοντάς Σε.

Αχ!( Ένας στεναγμός.)παιδί Μου, Με ευχαριστεί η προθυμία σου, λαμβάνοντας υπόψη την αθλιότητά σου. 
Θα τηρήσω την Υπόσχεσή Μου. 
Θα σκορπίσω το Πνεύμα Μου πάνω σε όλη την ανθρωπότητα όπως δεν ξανάγινε ποτέ στην ιστορία, για να αναπτύξει τη δύναμή Του από τη μια άκρη της γης στην άλλη, προστάζοντας μια ανανέωση και μια αναζωογόνηση του Ιερού Μου... ( Κατάλαβα: οι άνθρωποι του Θεού.).
Ωστόσο, Βασούλα Μου, δεν είναι όλοι άξιοι της Βασιλείας Μου. 
Η ανεκτικότητά Μου είναι μεγάλη, όμως το ίδιο μεγάλη είναι και η Δικαιοσύνη Μου. 
Θα χρειαστεί προηγουμένως να εξαπολύσω μια πύρινη πνοή, για να αποκαταστήσω τη Δικαιοσύνη. 
Θα πρέπει, Βασούλα Μου, να εξολοθρεύσω το Θηρίο και τους οπαδούς του εξαπολύοντας από το Θρόνο Μου κεραυνούς και αστραπές για να συντρίψω τους ασεβείς και το βασίλειο του κόσμου τούτου. 
Η Δικαιοσύνη Μου θα καταδιώξει ό,τι δεν πηγάζει από Μένα.
Είμαι επιεικής στην κρίση Μου - αν δεν ήμουν, κανείς σας δεν θα ζούσε σήμερα. 
Θα μπορούσα να σας είχα εξολοθρεύσει όλους μονομιάς, αλλά βλέπετε πόσο μακρόθυμος είμαι; 
Ποιος θα τολμήσει να πει "τι μας έκανες;" όταν θα κρίνω αυτή τη γη;
 Όλα αυτά τα χρόνια σας διόρθωνα λίγο λίγο, και έδωσα σε όλους σας την ευκαιρία να μετανοήσετε, αλλά πολλοί από σας προτίμησαν εξαρχής να τιμήσουν περισσότερο τα νεκρά πράγματα από την αιώνια Δόξα Μου.
 Το χρυσάφι και το ασήμι(  Ο Θεός εννοεί: τα πλούτη αυτού του κόσμου.)σας γοήτευσαν και αποδώσατε στα πράγματα αυτά μεγαλύτερες τιμές από αυτές που Μου οφείλατε... Ωστόσο θα προστατεύσω όλους όσους μετανοήσουν και θα διαφυλάξω το σπόρο μιας νέας γενιάς για το μέλλον. 
Οι εραστές του κακού και η διεφθαρμένη ανθρωπότητα δεν θα μείνουν ατιμώρητοι...
 Ο καθένας θα κληθεί μπροστά στο Θρόνο Μου για να λογοδοτήσει για τον τρόπο που έζησε τη ζωή του. 
Κόρη Μου, το γεγονός ότι σου στέρησα για λίγο τα μηνύματα(Ο Θεός μου στέρησε την υπαγόρευση, πράγμα που για κάποιο τρόπο είναι το μέσον επικοινωνίας μου.) ήταν για να επανορθώσεις για τους αμαρτωλούς. 
Υπόμεινε τον πόνο(Η πληγή στο δεξί μου πλευρό.) χωρίς παράπονο. 
Χρειάζομαι πράξεις επανόρθωσης, χρειάζομαι γενναιόδωρες ψυχές - βλέπεις πόσο γενναιόδωρος υπήρξε ο Υιός Μου μαζί σου;
 Σε προειδοποίησε (ο Ιησούς ειχε πει ότι θα έδινε πάνω μου ένα σημάδι του Πάθους Του.)  -μην αμφιβάλλεις λοιπόν για τη γενναιοδωρία Του. 
Έλα, επίτρεψέ Μου να σε χρησιμοποιήσω για να αναστυλώσω τους γκρεμισμένους Μου βωμούς. 
Θα πολλαπλασιάσω τις χάρες Μου όσο εσύ φροντίζεις για τα Συμφέροντά Μου και τον Οίκο Μου. 
Ο Θεός-είναι-μαζί-σου, γι' αυτό μη φοβάσαι, είμαι μαζί σου.
 Είμαι δεμένος με όσους Με αγαπούν. 
Έλα, σε ευλογώ.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου