Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Γύρισε σε Μένα και διόρθωσε πάλι την καρδιά σου.

Κύριέ Μου!

Εγώ Είμαι. 
Στηρίξου σε Μένα... ειρήνη, παιδί Μου.
 Άκου και κατάλαβε: βασίσου στην μεγάλη Μου αδιάρρηκτη Δύναμη και στο Άπειρο Έλεός Μου. Κήρυξε με τον τρόπο που κήρυξα σε σένα.
 Ακολούθησε την καρδιά του Νόμου.( Δηλαδή την αγάπη. "Κήρυξε την αγάπη με αγάπη.").
Θα σου υπενθυμίσω όλα όσα πρέπει να ειπωθούν.

Μετά ο Χριστός έδωσε αυτό το μήνυμα για την Γαλλία.

Αυτές τις μέρες φόρεσα τρίχινο σάκο για να φανερώσω τη λύπη Μου - δεν παρατηρήσατε πως πήρα την έρημο αναζητώντας τη μεγαλύτερή Μου κόρη;(Τίτλος που δόθηκε στην Γαλλία.).
 Σήμερα αν πήρα την έρημο σε αναζήτησή σου είναι για να δοκιμάσω την αυθεντικότητα του ονόματός σου, καθώς ήσουν η πρώτη που διαλέχτηκες για να εξαπλώσεις την Αγάπη Μου.
 Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι ήσουν η περηφάνια και το καύχημά Μου και πόσο υπάκουη ήσουν - τι απέγινε ο σφοδρός ζήλος που είχες τότε;
 Έκανα κάποτε έκκληση στην καρδιά σου. 
Πώς μπόρεσες να ξεχάσεις όλες τις χάρες που απέκτησες μόλις χθες από Μένα; 
Κόρη-της-Εκκλησίας-Μου, είσαι κληρονόμος της Βασιλείας Μου.
 Ήρθα για να ξαναζωντανέψω την ευλάβειά σου στην Ιερή Μου Καρδιά, με μια υπόσχεση. ( Η Γαλλία πρέπει να υποσχεθεί στην Ιερή Καρδιά: πιστότητα.)
Δώρο-του-Πατέρα-Μου, άλλοτε φύλακας των Συμφερόντων Μου, μη Με αναγκάσεις να πω: "Η Ιδιοκτησία Μου ξεπουλήθηκε (Αγγλικά: given away - σκορπίστηκε, μοιράστηκε.) και γέμισε από διαχειριστές.
 Αντί να επιτραπεί στο Πνεύμα Μου να διατηρήσει την έδρα Του, η έδρα Μου τώρα κυβερνιέται από τη σάρκα." 
Γύρισε σε Μένα και διόρθωσε πάλι την καρδιά σου.
 Μετανόησε και αναγνώρισε την αμαρτία σου ενώπιον του Πατέρα Μου κι Εγώ θα αποκριθώ στη δική σου κραυγή μετάνοιας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου