Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΡΝΙΚΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ.

Ναι! Βασούλα Μου, όταν καλώ, αγγίζω την καρδιά σου! ( Όταν δέχομαι ένα κάλεσμα, νιώθω στην καρδιά μου μια ιδιαίτερα μεγάλη χαρά, μια ανυπομονησία να σπεύσω κοντά στο Θεό, να εγκαταλείψω τα πάντα και ν' ανταποκριθώ στο Κάλεσμά Του.)
Είμαι Εγώ, ο Γιαχβέ - στηρίξου πάνω Μου και μη φοβάσαι. 
Η Καρδιά Μου είναι μια Άβυσσος Αγάπης και Στοργής. 
Άκουσε Με: το χόρτο ξεραίνεται, όλη η χλόη θα μαραθεί, σύντομα δεν θ' απομείνει τίποτα πράσινο πια. 
Αν δε βιαστούμε η γη θα καταστραφεί ολοκληρωτικά - ελάχιστοι επιζώντες έχουν μείνει τώρα... ( Ο Θεός μιλάει μεταφορικά.).
 Μην πιστεύεις όσους προφητεύουν λέγοντας: "τώρα όλα πάνε καλά, η ειρήνη φυτρώνει ήδη ανάμεσά σας.
" Δεν έχω στείλει Εγώ αυτούς τους προφήτες, κι όμως προφητεύουν με αίμα στα έθνη που τρώνε τον άρτο της κακίας.
Ο λόγος των δικών Μου προφητών που βγαίνει από το Στόμα Μου, καίει σαν φωτιά και σε κανέναν υποκριτή δεν είναι αρεστός.
Μόλις προφερθεί ο λόγος Μου, συντρίβει, όπως το σφυρί, - σφυροκοπάει τις πετρωμένες καρδιές θρυμματίζοντάς τες. 
Όχι, πώς μπορώ να πω ότι η ειρήνη αρχίζει να αναπτύσσεται όταν οι χώρες σας είναι ποτισμένες στην αδικία και τα πτώματα κατατρώγονται από σκουλήκια; 
Πώς μπορώ να πω ότι η αγάπη άγγιξε τις καρδιές σας, όταν οι γλώσσες σαν φίδια προφέρουν βλασφημίες κατά του Πνεύματός Μου; 
Οι χώρες σας βρίθουν από την πορνεία. (  Ο Πατέρας εννοεί θρησκευτική απιστία.). 
Όχι, δεν Με τιμούν σαν Πατέρα τους, Με ατιμάζουν αδιάκοπα...
 Και η νύχτα σάς έχει σκεπάσει χωρίς να το καταλάβετε - σύρθηκε πάνω σ' όλη τη γη σαν το θάνατο. 
Πώς λοιπόν μπορώ να πω "δοξάζετε το Όνομά Μου;
" Πως μπορώ να πω "αγιάζετε το Όνομά Μου;" όταν το όλο είναι σας είναι νύχτα;
Στέλνω συνεχώς τον ένα άγγελο μετά τον άλλο για να επαναλάβουν τα λόγια Μου και να διαπεράσουν την αδιαφορία σας, αχ... μα τόσοι από σας τους κρίνουν με ανθρώπινα κριτήρια, επειδή τίποτα δεν εισχωρεί μέσα σας εξαιτίας της σκληροκαρδίας σας. Πράγματι έφτασε η ώρα που ο Θάνατος καταδιώκει τη Ζωή.
 Διώχνετε τους αγγέλους Μου έξω από τους χώρους σας, που στην πραγματικότητα είναι δικοί Μου χώροι, τους κακομεταχειρίζεστε, τους αντιμετωπίζετε σαν απατεώνες, και προσπαθείτε με πολύ άγριο τρόπο να σκοτώσετε το πνεύμα τους μαζί με το δικό Μου Πνεύμα, νομίζοντας ότι Μου προσφέρετε μια άγια υπηρεσία . 
Αλλά δεν έχετε καμία εξουσία πάνω τους επειδή τα λόγια που προφέρουν είναι Ζωή και η Ζωή είναι δυνατότερη από τον Θάνατο, και η Αγάπη είναι δυνατότερη από το Κακό επειδή το Πνεύμα Μου είναι ο Άγιος Σύντροφος που τους συνοδεύει. 
Έτσι, όπου κι αν πηγαίνουν οι άγγελοί Μου, το Πνεύμα Μου είναι μαζί τους. 
Το Μήνυμα που έδωσα εξαρχής ήταν ν' αγαπάτε ο ένας τον άλλο, να συμφιλιωθείτε μέσα στην Αγάπη Μου, να ζείτε άγια και ν' αγιάζετε το Όνομά Μου - αυτό είναι πάντα το Μήνυμά Μου, αλλά ελάχιστοι από σας το άκουσαν και το ακολούθησαν...
Γιατί προσκολλείστε ακόμη σ' αυτόν τον εφήμερο κόσμο;
 Σας δίδαξα να μην ανησυχείτε για τη ζωή σας - Εγώ δεν θα φροντίσω για τις ανάγκες σας; (  Αναφορά στον Ματθ. 6:25). 
Αν Με αφήνατε, θα στόλιζα τη ψυχή σας. 
Από τότε που βγήκε το Μήνυμα αυτό ποτέ δεν έπαψα να σας φωνάζω να επιστρέψετε σε Μένα και ν' αλλάξετε ζωή. 
Σας ζήτησα επανορθώσεις, μετάνοια, αγρυπνίες.
 Σας ζήτησα θυμίαμα, θυμίαμα απ' την καρδιά σας.
Ω! Αν ξέρατε πόση δύναμη και λαμπρότητα μπορούν να έχουν οι προσευχές σας αν βγαίνουν από την καρδιά σας! 
Οι προσευχές σας μπορούν να καταστρέψουν κάθε βασίλειο του κακού σ' αυτό τον κόσμο. Μπορούν να ξεριζώσουν το κακό και να σπάσουν τα δέκα κέρατα, ( 10 βλασφημίες κατά των 10 εντολών του Θεού.)που τώρα καταβροχθίζουν τη γη μαζί με τα παιδιά Μου. 
Οι προσευχές σας μπορούν να υπερνικήσουν τις δυνάμεις του κακού. 
Παρ' όλο που αυτές οι δυνάμεις είναι ισχυρές, το θυμίαμά σας (  Προσευχές από την καρδιά.) μπορεί να καθαρίσει τούτο τον κόσμο. Σας το λέω: μην επιτρέπετε στον εαυτό σας ανάπαυση για να μην πέσετε σε πειρασμό -επαγρυπνείτε όσο ποτέ άλλοτε.
Δεν θα σας εγκαταλείψω.
 Είμαι μαζί με όλους σας. 
Είμαι μαζί σας για να σας δίνω δύναμη ώστε η ανάσα σας να μη σας προδώσει. 
Είμαι μαζί σας, βλαστάρια Μου, η μόνη Μου επιθυμία είναι να σας φερθώ με αβρότητα και να σας μεταφυτέψω στον δικό Μου Κήπο των Χαρίτων. 
Βλέπετε; 
Εγώ ο Ίδιος αναλαμβάνω την περίπτωσή σας για να είμαι βέβαιος ότι δεν θα σας καταβροχθίσει ο Εχθρός. 
Κι εσύ, κόρη Μου, επίτρεψέ Μου να σε χρησιμοποιήσω σαν όπλο Μου. Θα σε χρησιμοποιήσω για να πλήξω τα πονηρά βασίλεια του κόσμου τούτου, καθώς και αυτόν που τα κυβερνά - η Σοφία θα σε καθοδηγήσει. Εκπλήρωσε τα καθημερινά σου καθήκοντα. Εγώ, ο Γιαχβέ, σ' ευλογώ. Ο Πατέρας και Αββάς σου είναι κοντά σου.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου