Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΕΝΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ........

Βασούλα Μου, ακολούθησε τους κανόνες Μου - σκοπός τους είναι να αποκαλύψουν τα πλούτη Μου σε όλη την ανθρωπότητα και να κάνουν μοναδικό σας οδηγό το Πνεύμα Μου.
 Μην αποθαρρύνεσαι. Η Αγάπη Μου θα σε στηρίξει. Άκουγε και γράφε:
Διακαής πόθος Μου είναι να συναντηθεί η Δύση με την Ανατολή. 
Χρειάζομαι αυτούς τους δύο στύλους (Η Δύση και η Ανατολή.)της Εκκλησίας Μου να συναντηθούν και να την σταθεροποιήσουν. 
Η Εκκλησία Μου δεν μπορεί να παραμείνει σταθερή πάνω σ' ένα στύλο. 
Τους ανέθεσα να διαφυλάξουν την Εκκλησία Μου, αλλά δεν πρόλαβα να επιστρέψω στον Πατέρα και άρχισε η διαίρεσή σας και το Σώμα Μου διαμελίστηκε από τα χέρια των δημιουργημάτων που ο Πατέρας Μου έπλασε.
 Από τότε, Με ταράζουν φοβερές εικόνες.
Σήμερα, οποιαδήποτε ευγενική χειρονομία εκ μέρους των δημιουργημάτων Μου για να αποκατασταθεί ο ετοιμόρροπος Οίκος Μου, Με συγκινεί βαθύτατα.
 Οποιοδήποτε βήμα γίνεται προς την ενότητα, και χαίρεται όλος ο ουρανός. 
Μια προσευχή που αφιερώνεται στην αποκατάσταση του Σώματός Μου, και μειώνεται η οργή του Πατέρα Μου. 
Μια σύναξη για την ενότητα στο Όνομά Μου και οι ευλογίες Μου κατακλύζουν όσους συμμετέχουν σ' αυτές τις συνάξεις. 
Τα Μάτια Μου αγρυπνούν πάνω σ' αυτούς που Με αγαπούν και που, παρά τις ατέλειές τους, πραγματοποιούν τους διακαείς μου πόθους. 
Συναντηθείτε λοιπόν και μαζί στρώστε την Τράπεζα για να Με τιμήσετε.
 Γνωρίζετε τη γεύση του Ποτηρίου Μου και του Άρτου Μου. 
Και οι δυο σας γευθήκατε το Γεύμα Μου. 
Η τρίτη γλώσσα όμως δεν Με γνωρίζει ακόμη ολότελα, αλλά εσείς, τηρήσατε την Παράδοσή Μου, μείνατε ακλόνητοι. (Ακλόνητοι στην τήρηση της Παράδοση). 
Δεν έχετε ακούσει: "οι αδερφοί και η βοήθεια εκ μέρους αγαπητών προσώπων εις καιρόν μάλιστα θλίψης, είναι κάτι το ωραίο. 
Περισσότερο όμως και από τα δύο αυτά θα βοηθήσει τον άνθρωπο η γενναιοδωρία" (Σοφία Σειράχ 40:24). 
Επισπεύσετε την ημέρα, για τη Δόξα Μου. 
Από την Ανατολή, θα επισπεύσω μια γενναιόδωρη καρδιά, που με την πιστότητά της θα σφραγίσει μια συνθήκη ειρήνης με τη Δύση. 
Η Κυριαρχία Μου μοιράστηκε στα δυο και από τότε θρυμματίστηκε... 
Πόσο ένδοξοι ήσασταν τους πρώτους σας καιρούς!

 Ελάτε, ανοικοδομήστε τον Οίκο Μου σε Ένα ενώνοντας τις ημερομηνίες του Πάσχα... Υπάρχουν δύο Αδελφές τις οποίες η Ψυχή Μου αγαπά και ευφραίνεται σ΄ αυτές, αν και περιβάλλονται από πλήθος αδελφών που δεν θέλουν να τις ακούσουν. 
Παρόλο που η ψυχή (Η ψυχή των αδελφών.) τους ποτέ δεν βρέθηκε κοντύτερα στον Θάνατο, δεν τις ακούνε.
 Συνεπώς, Εγώ ο Ίδιος θα τις φέρω κοντά και τις δύο για να τιμήσουν το Όνομά Μου και να προφέρουν το Όνομά Μου γύρω από την ίδια Τράπεζα και αμέσως μετά, όλοι μαζί οι αδελφοί θα συμπληρώσουν την τελετή.
Παρατήρησα με δυσαρέσκεια αυτές τις ενέργειες μέσα στον Οίκο Μου και σας λέω: ένας προδότης θα δέσει το Νόμο Μου και την Παράδοση Μου και θα υποτάξει τον στύλο που Με τιμούσε στη Δύση. 
Θα γίνει μια ανακοίνωση χωρίς να Με συμβουλευτούν. 
Έχουν βάλει σκοπό να αφαιρέσουν αυτό το στύλο πριν να τον συνενώσω με τον στύλο από την Εκκλησία της Ανατολής και σταθεροποιήσω τον ετοιμόρροπο Οίκο Μου. 
Έχουν βαλθεί να κληρονομήσουν ό,τι δεν τους ανήκει.
 Πώς μπορούν να ξεχνούν ότι εξετάζω κάθε καρδιά για να μάθω τι μηχανεύεται; 
Το Πνεύμα Μου λαχταρά να σας συνενώσει ώστε ο λαός Μου, που σήμερα πορεύεται στο σκοτάδι, να δει το Φως Μου και αυτοί που κείτονται στην κοιλάδα του θανάτου να αναστηθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου