Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Έχετε ακόμη πολλά να μάθετε, έχετε να μάθετε την υπομονή του Πατέρα, την αγάπη και την πραότητα που δείχνω σε όλους σας, την απόλυτη αγιότητα και τρυφερότητα του Αγίου Μου Πνεύματος.

Η Καρδιά μου, Κύριε, είναι έτοιμη να υπηρετήσει
και να δεχτεί τις προσταγές Σου.
Μου επέτρεψες να εκπαιδευτώ στις Αυλές
του οίκου της Μεγαλειότητάς Σου.
Αν και τα πόδια μας είναι αδύναμα από έλλειψη τροφής, 
(Υποσιτισμένοι πνευματικά)
Εσύ, Θεέ Μου, 
μέσα στο άπειρο Έλεός Σου μας λυπήθηκες.
Ήρθες σε βοήθειά μας. 
"Φύλαξα για χάρη σου, γενεά, πλούτη και ευμάρεια.
Έρχομαι σε καιρό λιμού" 
αυτό προσπαθείς να μας πεις όλον αυτό τον καιρό.
Σ' ευχαριστώ, με όλη μου την καρδιά Σ' ευχαριστώ.

Σας δίνω την Ειρήνη Μου. 
Μέσα στην Καρδιά Μου υπάρχουν πολλοί θησαυροί και τώρα σας έδειξα αυτά τα ανεξάντλητα πλούτη.
 Σας αγαπώ, ποτέ μην αμφιβάλλετε για την Αγάπη Μου. 
Κάποτε είπα ότι αυτός ο θησαυρός θα φυλαχτεί για τους καιρούς σας, αυτούς τους καιρούς όπου η ανθρωπότητα βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο και σε τόσο αξιοθρήνητη κατάσταση. 
Θα επιτραπεί στο θηρίο να σας βάλει όλους σε πειρασμό, γι' αυτό το λόγο σας ζητώ να προσεύχεστε περισσότερο, να νηστεύετε και να ακολουθείτε τους κανόνες Μου.
Ανοίξτε Μου την καρδιά σας και απαρνηθείτε τον εαυτό σας.
 Κι εσύ, κόρη, μείνε κοντά Μου. Δέξου τους κατηγόρους σου και θα υψώσω την ψυχή σου σ' Εμένα. Μην κρίνεις ποτέ, μην κλαις ποτέ για υλικά πράγματα που δεν διαρκούν. Να είσαι καλή και αγία. Αν Μου επιτρέψεις θα σε μάθω να είσαι τέλεια, Βασούλα Μου. Συνέχισε να αναγγέλλεις και να διαλαλείς τα πλούτη της Καρδιάς Μου σε εκείνους που σε στέλνω και μη φοβάσαι τους κατηγόρους σου. 
Αυτούς άφησέ τους σε Μένα, παιδί Μου. 
Βλέπεις πόσο πολύ έχεις ακόμη να βελτιωθείς; Με τον τρόπο της ζωής σου θα μπορέσεις να προσελκύσεις κι άλλους ώστε να Με γνωρίσουν.

(Μετά μίλησε στην ομάδα προσευχής της Ρόδου.)

Θέλω ο καθένας τους να θυμάται πάντα ότι τους σήκωσα με την χάρη.
 Κανένας τους δεν άξιζε κάποια Χάρη Μου. 
Γι' αυτό τον λόγο θέλω να διαβάσουν από τις Γραφές την παραβολή του τελώνη και του Φαρισαίου, ώστε ο ζήλος τους να μη μεταβληθεί σε φανατισμό.
 Μάθετε ότι κανένας δεν είναι αγαθός, παρά μόνον ο Θεός.
 Κανένας σας δεν είναι τέλειος, ακόμη. 

Έχετε ακόμη πολλά να μάθετε, έχετε να μάθετε την υπομονή του Πατέρα, την αγάπη και την πραότητα που δείχνω σε όλους σας, την απόλυτη αγιότητα και τρυφερότητα του Αγίου Μου Πνεύματος. 
Αρκετά για την ώρα, κόρη.
 Ευλόγησέ Με και αγάπα Με. Εγώ, ο Ιησούς, σε ευλογώ, μαθήτριά Μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου