Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

θα πρέπει να αφιερώσουν (Οι Ρώσοι.)την Ρωσία στις Δύο Καρδιές Μας... και ο θρίαμβος θα έρθει.

Μόσχα

Κύριε;

Εγώ είμαι.
 Ειρήνη σε σένα.
 Να θυμάσαι, Βασούλα Μου, ότι Εγώ σε οδηγώ - δεν χρειάζεται να φοβάσαι γιατί Εγώ καθοδηγώ τα βήματά σου. Ωστόσο φρόντισε να μην παραλείπεις να αναφέρεις ότι
θα πρέπει να αφιερώσουν (Οι Ρώσοι.)την Ρωσία στις Δύο Καρδιές Μας... και ο θρίαμβος θα έρθει. 

Θα έρθω σ' αυτούς να ποτίσω με το Πνεύμα Μου την άνυδρη γη τους - αυτό δεν θα γίνει χωρίς ταραχές  και θυσίες.
 Εγώ ο Κύριος, σου λέω ότι δοξάζομαι από κάθε καρδιά που μετανοεί. 
Μείνετε ενωμένοι μαζί Μου και επιτρέψτε Μου να πραγματοποιήσω τα σχέδιά Μου για όλους σας. ( Τον πατέρα O' Carroll, τον πατέρα Rolf και εμένα.) Ευλογώ τον καθένα σας. ΙC. 

Κύριε, ζητώ αν είναι δυνατόν να μου υπαγορεύσεις μια αφιέρωση στις δύο Καρδιές, αφού Μου ζήτησες να πω στους Ρώσους να αφιερώσουν τη χώρα τους στις δύο Καρδιές Σας. Θέλεις Κύριε να το κάνεις για να τους τη στείλω;


Παιδί Μου, δεν θα πρέπει να είσαι δισταχτική, (Είχα διστάσει να του το ζητήσω.) μαζί Μου. Ναι, θα το κάνω με όλη Μου την Καρδιά. 
Γράφε:

Όπως είχε υποδειχθεί στις προφητείες
του Λόγου Σου, Κύριε, γνωρίζουμε,
εμπιστευόμαστε και πιστεύουμε,
ότι ο θρίαμβος της Ιερής Σου Καρδιάς
και της Άμωμης Καρδιάς της
Παρθένου Μαρίαςπλησιάζει.
Γι' αυτό, ταπεινά ερχόμαστε να
αφιερώσουμε τους εαυτούς μας,
τις οικογένειές μας,και τη χώρα μας
στις Δύο Ιερές Σας Καρδιές.
Πιστεύουμε ότι αφιερώνοντας
τη χώρα μας σε σας,
τα έθνη δεν θα κηρύξουν πόλεμο
το ένα εναντίον του άλλου και δεν
θα υπάρξουν άλλες πολεμικές ασκήσεις.
Πιστεύουμε ότι αφιερώνοντας τη χώρα μας
στις Δύο Στοργικές Σας Καρδιές,
η ανθρώπινη υπερηφάνεια κι αλαζονεία,
η αθεΐα και η σκληροκαρδία
θα εξαλειφθούν, και κάθε κακό
θα αντικατασταθεί με την αγάπη
και με καλά έργα.
Πιστεύουμε ότι οι Δύο Ιερές Καρδιές Σας
δεν θα αντισταθούν τώρα στους
στεναγμούς μας και στις ανάγκες μας,
αλλά μέσα στην φλογερή τους Αγάπη
θα μας ακούσουν και θα έρθουν κοντά μας,
να θεραπεύσουν τις βαθιές μας πληγές
και να μας φέρουν ειρήνη.
Ω, Ιερή Καρδιά του Ιησού, και
Άμωμη Καρδιά της Μαρίας,
φυσήξτε πάνω μας μια σπίθα
από τις Δύο Καρδιές σας
για να φλογίσει τις καρδιές μας.
Μετατρέψτε το έθνος μας σε τέλειο
κατοικητήριο της Αγιότητάς Σας.
Μείνετε ενωμένες μαζί μας
κι εμείς μαζί σας ώστε να βρούμε
διαμέσου της αγάπης των Δύο Σας Καρδιών,
Ειρήνη, Ενότητα και Μεταστροφή. Αμήν.

Βασούλα του Πάθους Μου, είμαι μαζί σου. Μοναδικός, Παντοδύναμος, Σταθερός, Πιστός και Αληθινός - ο Αμήν σε συντροφεύει.
 Άκουσέ Με: Τα σκήπτρα και οι θρόνοι δεν Με εντυπωσίασαν ποτέ - γι' αυτό η Σοφία ευνοεί τους φτωχούς και τους απαίδευτους.
 Μέσα από τη μηδαμινότητά σου το Άγιό Μου Πρόσωπο θα αποκαλυφθεί. 
Θα αφήσω μια αιώνια ανάμνηση σ' αυτούς που αποκαλύφθηκα θεληματικά.( Όταν ο Ιησούς με σβήνει και φανερώνεται ο Ίδιος στις συγκεντρώσεις και συναντήσεις.).
Θα δείξω τον Εαυτό Μου στην κοινωνία σου. 
Δεν θα κρύψω ότι Εγώ είμαι ο Συγγραφέας της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής - και αυτό (Το γεγονός ότι δείχνει τον Εαυτό Του, ότι εμφανίζεται.) επίσης είναι δώρο από τον Ύψιστο....
κι εσύ παιδί Μου τίμησέ Με, τον Θεό σου, πηγαίνοντας στις συγκεντρώσεις χωρίς φόβο για να επιδείξεις το Μεγαλείο Μου. 
Πρόφερε τις προφητείες που Εγώ ο Ίδιος σου έχω δώσει κατ' εντολή Μου και θα τις κάνω να φτάσουν σαν αστραπή στις τέσσερις γωνιές της γης. Δώσε μου γενναιόδωρα το χρόνο σου και πήγαινε εκεί όπου χρειάζονται βοήθεια. Μη δείχνεις ποτέ μεροληψία. Πήγαινε τώρα με πίστη και δίνε πάντοτε μαρτυρία. Εγώ, ο Κύριος, ο Άγιος, θα συνδιαλέγομαι πάντα μαζί σου - και μ' αυτό τον τρόπο ( Όταν ο Ιησούς πρόσθεσε "και μ' αυτό τον τρόπο" ήταν γιατί δεν κατάλαβα αν η συνομιλία Του θα είναι μόνο προφορική ή και σε γραπτή μορφή και δίστασα.)- ναι! 
Έλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου