Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Προσευχήσου για τα παιδιά Μου στην Ιαπωνία. Γράψε τα ακόλουθα και πες τους: Στις μέρες σας, σ' αυτές τις σκοτεινές μέρες, φανερώνω σε όλους σας το Άγιο Πρόσωπό Μου.

Τόκιο, Ιαπωνία

Κύριέ Μου,
Επίβλεψε από τον Ουρανό,
από το άγιο και ένδοξο κατοικητήριό Σου.
Είμαι εδώ, ανάμεσα στα παιδιά Σου,
κι όμως πολλά δεν Σε γνωρίζουν ακόμη
σαν τον πιο σπλαχνικό Πατέρα.
Πατέρα, κάνε γνωστό το Όνομά Σου.
Το Πνεύμα Σου να οδηγήσει τα παιδιά Σου,
αφού είσαι Πατέρας μας.
Άνοιξε τώρα τους ουρανούς και έλα σε μας.
Η Παρουσία Σου θα συγκινήσει όλα τα έθνη
και θα απαρνηθούν την εξουσία της αμαρτίας
που τα κρατάει αιχμάλωτα.
Η Παρουσία Σου θα κάνει κι αυτό το έθνος
να σε μνηστευθεί και να ονομαστεί:
"Η Μνηστή."

Ναι! θα μνηστευθώ αυτό το έθνος. Με ευσπλαχνία και αγάπη θα τους μνηστευθώ, και στο τέλος μ' ένα στόμα θα φωνάξουν με αγαλλίαση το Όνομά Μου: "Πατέρα μας!" Τότε όλη η χώρα θα Με νυμφευθεί... "και όπως ο νυμφίος ευφραίνεται με τη νύφη, έτσι κι Εγώ θα ευφρανθώ με αυτούς."( Ησ.62:5.)


Αργότερα, μίλησε ο Ιησούς:


Προσευχήσου για τα παιδιά Μου στην Ιαπωνία. Γράψε τα ακόλουθα και πες τους:
Στις μέρες σας, σ' αυτές τις σκοτεινές μέρες, φανερώνω σε όλους σας το Άγιο Πρόσωπό Μου. 
Δεν ήρθα να σας υπενθυμίσω την Παρουσία Μου για να σας καταδικάσω, ήρθα να σας καλέσω όλους στην Ιερή Μου Καρδιά.
 Θα δώσω την όραση στους τυφλούς και θα την αφαιρέσω από αυτούς που λένε ότι βλέπουν. 
Θα διαλέξω την αδυναμία για να δείξω τη Δύναμή Μου και τη Φτώχεια για να δείξω τα Πλούτη Μου και τη Δόξα Μου.
 Ανοίξτε τις καρδιές σας και μιλήστε Μου.
 Το Όνομά Μου είναι Ιησούς και Ιησούς σημαίνει: "Σωτήρας."
Σύντομα, πολύ σύντομα, θα έρθω με μυριάδες αγγέλους - ναι, η Επιστροφή Μου επίκειται.
 Κοιτάξτε γύρω σας - δεν παρατηρήσατε τα Σημεία Μου; 
Μη Με φοβάστε, είμαι η μόνη Αλήθεια και η Οδός προς τον Ουρανό.
 Ελάτε σε Μένα όπως είστε, μην περιμένετε να γίνετε άγιοι. 
Μη λες, αγαπημένη Μου Ιαπωνία: "Δεν ξέρω να μιλήσω κι αν το κάνω, δεν θα με ακούσει.
" Στέκομαι τώρα στο κατώφλι σου με την Καρδιά Μου στο χέρι για να σου την προσφέρω. 
Είμαι η Ιερή Καρδιά και συνέθεσα ένα Νέο Ύμνο Αγάπης για όλους σας. 
Το Έλεος κατεβαίνει τώρα για να καλέσει όλους αυτούς που δεν Με ζήτησαν ποτέ ούτε Με γνώρισαν ποτέ, να μετάσχουν κι αυτοί στη σύναξη των αγίων Μου. 
Η Γραφή λέει: "Ο Θεός δεν είναι προσωπολήπτης, αλλά σε κάθε έθνος, εκείνος που Τον φοβάται και κάνει το ορθό είναι δεκτός από αυτόν."(Πράξεις 10:34-35. ).
 Δεν ήξερες ότι είμαι ένας Θεός ήπιος και πράος, μακρόθυμος και πολυέλεος; 
Η ανικανότητά σου με ελκύει γιατί είμαι τα Πάντα και μπορώ να σε φροντίσω.
 Η ανικανότητά σου να Με πλησιάσεις, Με κάνει ανυπόμονο να γείρω από τον Ουρανό και να σε υψώσω σε Μένα.
 Επίτρεψέ Μου λοιπόν να μπω στην καρδιά σου και να σε ντύσω με τη δόξα Μου.
 Ζήτησέ Με και θα Με βρεις, χτύπησε και θα σου ανοίξω. 
Ακόμη κι αν πεις: "ποιός είμαι εγώ για να μπω στην Καρδιά Σου;" 
θα σου πω: "είσαι παιδί Μου, δικός Μου και γένος Μου. Ανήκεις σε Μένα και σε κανέναν άλλο. 
Προέρχεσαι από Μένα και από κανέναν άλλο. 
Γι' αυτό σε θέλω στην Καρδιά Μου.
" Όχι, ίσως δεν Με ζήτησες εσύ, όμως Εγώ σε βρήκα.
Αυτό, Ιαπωνία παιδί Μου, είναι το Μήνυμά Μου για σένα. 
Σε ευλογώ, αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου