Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ : << ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΝ ΘΕΩ ΖΩΗ >>

Ο Ων είναι μαζί σου, επίτρεψέ Μου λοιπόν τώρα να κάνω χρήση του δώρου Μου που θα τιμήσει το Όνομά Μου γιατί, παιδί Μου, με αυτό το δώρο έκανα πολλούς να επιστρέψουν σε Μένα, γι' αυτό ειρήνη σε σένα! Ναι! Θα σου απαντήσω σε ό,τι Με ρώτησες σχετικά με την Ιαπωνία.( Ο σύλλογος της Αληθινής εν Θεώ Ζωής στην Ιαπωνία.)
Όλοι μοιραστήκατε μαζί, με τις χάρες που έστειλα σε όλους σας, τη δύναμη της ίασης μέσω των Μηνυμάτων που σας δίνονται.
 Εγώ είμαι ο ιδρυτής των συλλόγων της Αληθινής εν Θεώ Ζωής. 
Προσφέρω προσευχές στον Πατέρα για τη συνεργασία σας στα Μηνύματα που δίνω. Όλοι έχετε μια θέση στην Καρδιά Μου αφού όλοι μοιράζεστε και υπερασπίζεστε το Έργο Μου.
 Ο Σατανάς, μέσα στη ζήλια του, θέλει να σας δοκιμάσει όλους σαν το σιτάρι στο κόσκινο για να σας κάνει να αποτύχετε, γι' αυτό μείνετε ακλόνητοι με όπλο την προσευχή. 
Να είστε υπομονετικοί ο ένας για τον άλλο όπως είμαι υπομονετικός μαζί σας. 
Να ανέχεστε ο ένας τον άλλο όπως ο Πατέρας ανέχεται αυτή τη γενεά. 
Να συγχωρείτε ο ένας τον άλλο με την ίδια προθυμία που συγχωρώ, όταν Μου ζητούν να τους συγχωρήσω!
Σας είχα προειδοποιήσει ότι εφόσον εργάζεστε για Μένα, είναι βέβαιο ότι σας περιμένουν ταλαιπωρίες, κι αυτό το έχει διαπιστώσει ο καθένας σας.
 Αλλά μην απελπίζεστε, είμαι μαζί σας όσο παραμένετε πιστοί σε Μένα, γι' αυτό βασιστείτε σε Μένα. 
Θα συνεχίσω να σας δίνω δύναμη, θάρρος κι ελπίδα.
Τώρα ακούστε Με και καταλάβετε: 
Το Άγιο Πνεύμα Μου ονόμασε κατηγορηματικά αυτό το Έργο: "Αληθινή εν Θεώ Ζωή", αλλά μερικοί από σας άκουσαν πνεύματα απατηλά και ενέδωσαν σ' αυτά...
 Φροντίστε για όλο το Θείο Έργο που σας έχει ανατεθεί και αποστραφείτε τις φιλονικίες που θα σας οδηγήσουν στη διαίρεση. 
Δεν μπορείτε να δείτε;
 Δεν μπορείτε να διακρίνετε πώς εργάζεται ο Πονηρός; 
Θα έπρεπε να στρέψετε το νου σας με μεγαλύτερη προσοχή από ποτέ σ' αυτά που σας έχει προσφέρει το Πνεύμα για να μην παρασυρθείτε μακριά από τη Χάρη Μου.
 Έχοντας τούτο υπόψη, κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να εργασθείτε με αρμονία και ειρήνη, ευγένεια και κατανόηση. 
Αγαπημένοι Μου φίλοι, θυμηθείτε: μην καταστρέφετε το Έργο του Αγίου Πνεύματος με το να παρασύρεστε σε τραυματικές συζητήσεις.
 Σας το λέω: βρείτε τη χαρά σας στο Πνεύμα και αναζητήστε τους Δρόμους Του που θα σας φυλάξουν ευσεβείς, ενωμένους κι ευτυχισμένους μέσα στην εικόνα της Αγάπης Του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου