Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Σας βεβαιώνω: θα στείλω το Άγιο Πνεύμα Μου με πλήρη ισχύ σε όλη την ανθρωπότητα και σαν προμήνυμα, θα δείξω θαυμαστά σημάδια στον ουρανό όπως ποτέ πριν. Θα γίνει μια δεύτερη Πεντηκοστή για να αποκατασταθεί η Βασιλεία Μου επί της γης.

Ειρήνη σε σένα.
 Σκοπός σου θα πρέπει να είναι να παραμείνεις στην Αλήθεια και να προσελκύσεις όλους τους ανθρώπους στην Αλήθεια και στη Βασιλεία Μου.
 Εγώ είμαι η Αλήθεια και η Βασιλεία Μου επί της γης είναι η Εκκλησία Μου και η Εκκλησία Μου είναι το Σώμα Μου που γεμίζει πλήρως τα πάντα.( Εφεσ.1:23)
Και η Ζωήτης Εκκλησίας Μου είναι η Θεία Ευχαριστία, η Οδός για την αιώνια ζωή.
 Εγώ είμαι η Οδός, η Αλήθεια και η Ζωή. 
Εγώ είμαι η Αγάπη.
 Αγαπάτε Με και θα ζήσετε. 
Με την αγάπη, η ψυχή σας θ' αρχίσει να ψάχνει για την ουράνια πραγματικότητα.
 Ο κόσμος δεν μπορεί να σας προσφέρει τίποτε δικό Μου. 
Προσκολληθείτε σε Μένα και θα παραμείνετε ριζωμένοι σε Μένα και με αυτό τον τρόπο θα κερδίσετε την αιώνια ζωή που σας υποσχέθηκα.
Σε κάλεσα, Βασούλα Μου, και σε πήρα για να προσελκύσεις με το Κάλεσμά Μου πολλούς αμαρτωλούς σε μετάνοια. 
Παρουσία πολλών μαρτύρων μίλησα μέσα από σένα, εμφανιζόμενος στη θέση σου. Μερικοί Με είδαν και πίστευσαν. 
Μακάριοι εκείνοι που δεν είδαν και όμως πίστευσαν. 
Σου εμπιστεύθηκα πράγματι αυτό το Μήνυμα, γιατί ήξερα ότι θα φρόντιζες για τα Συμφέροντά Μου. Είπα, σου εμπιστεύθηκα αυτό το Μήνυμα.
 Αυτό το Μήνυμα δεν προσθέτει τίποτε καινούριο στις Γραφές. 
Όλα όσα είπα σε αυτό το Μήνυμα είναι γραμμένα στις Γραφές, όμως δεν έχετε ακόμη καταλάβει πλήρως ό,τι είναι γραμμένο. 
Με ακούσατε να λέω: Θα σας στείλω τον Παράκλητο για να είναι παντοτινά μαζί σας και μέσα σ' αυτούς που Με αγαπούν για να σας διδάξει τα πάντα. 
Το Πνεύμα Μου θα είναι ο Σύμβουλός σας και ο Παιδαγωγός σας. 
Χωρίς Αυτόν και οι Μαθητές Μου δεν Με κατάλαβαν ποτέ πλήρως, πόσο μάλλον τις Διδασκαλίες Μου. 
Αλλά την ημέρα που επέστρεφα στον Πατέρα, τους έστειλα τον Παράκλητο για να τους θυμίζει όλα όσα τους είπα όταν ήμουν μαζί τους. 
Είμαι πανέτοιμος τώρα για να έρθω σε σας, αλλά δεν έχετε ακόμη καταλάβει το πώς και με ποιον τρόπο.
 Και όμως, δεν σας μίλησα με εικόνες.
Σας βεβαιώνω: θα στείλω το Άγιο Πνεύμα Μου με πλήρη ισχύ σε όλη την ανθρωπότητα και σαν προμήνυμα, θα δείξω θαυμαστά σημάδια στον ουρανό όπως ποτέ πριν. Θα γίνει μια δεύτερη Πεντηκοστή για να αποκατασταθεί η Βασιλεία Μου επί της γης.(Ο Ιησούς εννοεί την Εκκλησία.)
Πολλοί από σας ρωτούν: "Πότε; πότε θα γίνουν όλα αυτά;" 
Κανείς δεν γνωρίζει ούτε τους καιρούς, ούτε τις ημερομηνίες που αποφάσισε ο Πατέρας με τη δική Του εξουσία. 
Στο παρελθόν οι πατέρες σας σκότωσαν όσους προανήγγειλαν την Έλευσή Μου και τώρα, στη δική σας γενεά, κάνετε το ίδιο.
 Έως πότε θα αντιστέκεστε στο Άγιο Πνεύμα της Χάριτος; 
Μετανοήστε για την κακία σας και προσευχηθείτε για να μη σας καταδικάσει τίποτε απ' αυτά που είπατε. 
Μην αμφιβάλλετε άλλο.
 Σύντομα θα δεχθείτε έναν καταιγισμό από το Άγιο Πνεύμα Μου για να επανέλθει η δύναμή σας.
 Κι εσύ, αδερφή Μου, δέξου τη στοργή Εκείνου που σε διέπλασε. Όπου εσύ απέτυχες, Εγώ πέτυχα, όπου ήσουν στερημένη, το Άγιο Πνεύμα Μου συμπλήρωσε. Η συμπάθειά Μου για σένα είναι απέραντη. Συνέχισε να βάζεις σε πράξη τα μαθήματα που πήρες από Μένα. Μάθε ότι θα φέρω εις πέρας το Έργο Μου με θρίαμβο. Βασούλα, θέλεις να προχωρήσεις μαζί Μου ένα μίλι ακόμη;

Βεβαίως, αν έχω ακόμη πόδια για να βαδίσω μαζί Σου.

Η αυστηρότητά τους απέναντί σου δεν θα σε επηρεάσει. 
Το Μήνυμά Μου αποκαλύφθηκε στους αγίους Μου και σ' αυτούς που έχουν παιδική καρδιά. 
Η Σοφία αποφεύγει τους σοφούς και τους συνετούς, αλλά όλοι όσοι τράβηξαν μάχαιρα εναντίον σου, από μάχαιρα θα χαθούν. Τα Λόγια Μου δεν βρήκαν μέσα τους απήχηση, όχι, επειδή λείπει η αγάπη... 
Αυτοαποκαλούνται νομοδιδάσκαλοι... τίνος Νόμου; 
Του δικού Μου ή του δικού τους;
 Αν είχαν τηρήσει το δικό Μου Νόμο, θα είχαν καταλάβει τη γλώσσα Μου.(Ο Ιησούς εννοεί μέσα στις Γραφές)
Αλλά δεν αντιλαμβάνονται αυτά που είπα.
Αχ, Βασούλα, ανταπόδωσε το κακό με το καλό. Συγχώρησε και κράτησε τη δική Μου σιωπή σε κάθε κατηγορία που σου επιρρίπτουν. Ο καθένας αντλεί από το περίσσευμά του, γι' αυτό τίμησέ Με αφού έρχεσαι από Μένα. Πήγαινε όπου σε στέλνω, πήγαινε σαν μάρτυρας και διακήρυξε φανερά όλα όσα ο Πατέρας κι Εγώ σε διδάξαμε. 
Έφτασε η ώρα του Σατανά, αλλά σε λίγο ο Αρχάγγελος Μιχαήλ θα σηκωθεί και αλλοίμονο στους αμετανόητους αμαρτωλούς!
 Τώρα ο διάβολος ξερνά την οργή του πάνω σας και πάνω σε κάθε παρέμβαση Μου για τη σωτηρία σας -το κεντρί της ανομίας - αλλά το Άγιο Πνεύμα Μου θα έρθει σε βοήθειά σου και το Μήνυμά Μου θα γίνει ένα αδιάκοπο άσμα στ' αυτιά εκείνων που θέλουν ν' ακούσουν. 
Να προσεύχεσαι, Βασούλα, οι προσευχές σου Με ευχαριστούν. Σε ευλογώ.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου