Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ελάτε και ποθήστε τα δώρα Μου για να μπορείτε να εισδύσετε πλήρως στο Μυστήριο του Χριστού.

(Μια προσευχή στο Άγιο Πνεύμα.)

Ω, Φως! Ω, Απρόσιτο, Τρισάγιο Φως έλα!
Κατέβα τώρα κι έλα όχι μόνο σε αυτούς
που Σε καλούν επειδή άκουσαν για Σένα,
έλα και σε αυτούς που δεν Σε γνώρισαν ποτέ!
Έλα! Λυχνάρι του σώματός μας!
Έλα και διόρθωσε όλους εκείνους
που ποτέ δεν Σε κατάλαβαν.
Έλα σε όλους εκείνους που Σε σέβονται,
Έλα και φανέρωσε τους κρυμμένους Σου θησαυρούς,
τους θησαυρούς που φυλάχτηκαν
για τους δικούς μας καιρούς.
Έλα! Έλα και φανέρωσε τον Πατέρα
και την Αγία Μορφή του Υιού.
Έλα και φανερώσου, Άγιο Πνεύμα!
Έλα, Φίλε μου,
γιατί είσαι το εκτυφλωτικό Φως της καρδιάς μας,
Έλα από ψηλά και ντύσε μας με τη δύναμη
και τη λαμπρότητά Σου.
Έλα και σκήνωσε μέσα μας και
κάνε την κατοικία Σου τόπο προσευχής,
αφού είσαι η Αδιάλειπτη Προσευχή.
Βλέπεις πόσο γυμνοί είμαστε τώρα χωρίς Εσένα;
Έλα και φώτισε με το Φως Σου τούτο το σκοτάδι.
Είσαι η Επαγγελία,
είσαι η Αγάπη μας,
είσαι το Φως μας.
Ναι! Είσαι η Επαγγελία!
Εσύ είσαι Εκείνος για τον οποίο λένε οι Γραφές:
"Νύχτα δεν θα υπάρχει πια και
δεν θα υπάρχει ανάγκη από λυχνάρι ή φως του ήλιου,
γιατί ο Κύριος ο Θεός θα τους φωτίζει". (Αποκ. 22:5)
Είσαι η Εγγύηση της κληρονομιάς μας,
Άγιο κι Ευλογημένο το Όνομά Σου.
Είσαι το ανεκτίμητο και πανάκριβο μαργαριτάρι.
Είσαι η ακτινοβολία της ψυχής μας,
είσαι το συμπόσιο και η γιορτή μας,
είσαι ο ακαταμάχητος Σύντροφος της ζωής μας,
Είσαι ο Θρόνος για τους πτωχούς τω πνεύματι,
είσαι η Βασιλεία των Βασιλειών,
η Αυτοκρατορία των αυτοκρατοριών.
Ω, Επισκέπτη της ψυχής μας,
Έλα και ελευθέρωσέ μας!
Αμήν.

Παιδί Μου,(Μιλάει το Άγιο Πνεύμα.) η προσευχή είναι το όπλο σου κι Εγώ, μπορώ να σε αποσπάσω από τη δύναμη του σκότους και να σε βάλω μέσα σ' αυτό που Με θεωρούσες κάποτε: Το Απρόσιτο Φως και τον Ανέφικτο Θησαυρό. 
Από την ένδοξη Δύναμή Μου, παιδί Μου, μπορείς να αποκτήσεις δύναμη, πραότητα και υπομονή. 
Μπορείς να αποκτήσεις καρτερία και, ενωμένη με τη δύναμή Μου, μπορείς να φωνάξεις: "Αμήν!" 
Κι Εγώ, ο Αμήν, ο Πιστός, ο Αληθινός Μάρτυρας, Αυτός που είναι η αιτία όλων των δημιουργημάτων του Θεού, θα σε ακούσω! 
Σαν κεραυνός θα έρθω πάνω σου για να σε ελευθερώσω και να σε φέρω σε κοινωνία με την Ενότητά Μας, κατακλύζοντάς σε με την απόλυτη πληρότητα της Τριαδικής Μας Αγιότητας. 
Ένα πύρινο βάπτισμα έρχεται επάνω σου, δημιουργία! 
Ένα βάπτισμα τόσο ποθητό, που θα ανανεώσει τα πάντα. 
Κόρη, διακήρυξε τη Βασιλεία του Θεού και μην αφήσεις κανένα να σε εμποδίσει...(Νομίζω ότι με αυτά τα λόγια εννοούσε "Κανείς δεν θα μπορεί να εμποδίσει την διακήρυξη της Βασιλείας".)
Ζήτησε την Πηγή του Ζωντανού Νερού, για να έρθει πάνω σου σαν Χείμαρρος να σε αναζωογονήσει!

Ελπίδα των ελπίδων,
μπορώ πραγματικά να Σου ζητήσω να λύσεις
αυτούς που είναι ακόμη δέσμιοι;

Ζήτησε! 
Δεν άκουσες ότι η ελευθερία βρίσκεται σε Μένα;( Το Άγιο Πνεύμα.)Σε βεβαιώνω, θα έρθω σε αυτούς που δεν Με αναζήτησαν ποτέ αλλά οι καρδιές τους παρέμειναν όπως των παιδιών. 
Θα αποκαλύψω την ένδοξή Μου δύναμη σε όσους δεν Με ρώτησαν ποτέ, θα πάω εκεί που δεν είμαι απαγορευμένος. 
Ήρθε ο καιρός του ξεδιαλέγματος. 
Ήρθε ο καιρός να αποκαλυφθούν τα ένδοξα πλούτη της Βασιλείας. 
Ο καιρός της χάριτος είναι επάνω σας.
 Γι' αυτό πάλι σας λέω: Εσείς που είστε μέλη του Σώματος του Χριστού,ελάτε και ποθήστε τα δώρα Μου για να μπορείτε να εισδύσετε πλήρως στο Μυστήριο του Χριστού. 
Μην είστε σαν τους αποστάτες που έπαψαν να επιδιώκουν το σωστό. 
Κι εσείς που λέτε σε όσους Με επικαλούνται:( Που επικαλούνται το Άγιο Πνεύμα με επίθεση χειρών.) "αυτή η προσευχή δεν είναι της αρμοδιότητάς μου", σας ερωτώ: "είναι δυνατόν να μη Με ακούσατε; 
Μήπως δεν Με είδατε; 
Είναι δυνατόν να μη Με καταλάβατε; 
Θα πρέπει τώρα να πω ότι Μου αντιστέκεστε;
 Ισχυρίζεστε ότι Με γνωρίζετε αλλά αυτά που λέτε και κάνετε δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια άρνηση της χάρης Μου.
 ( Το Άγιο Πνεύμα απευθύνθηκε πάλι σε μένα.)Ειρήνη σε σένα.
 Εσύ που επέζησες αυτής της μεγάλης Αποστασίας, δόξασε το τρισάγιο Όνομά Μας και απεύθυνέ Μας εγκάρδιες δοξολογίες:

(Τότε το Άγιο Πνεύμα μου άνοιξε το στόμα και το γέμισε με ύμνους για το Θεό.)

Ευχαριστώ και υμνώ τον Κύριο που
είναι φοβερός και τόσο εκπληκτικά μεγάλος.
Κοιτάξτε! Αυτός που ρίχνει τις Ακτίνες Του
και μου θαμπώνει τα μάτια
δεν είναι άλλος από τον Πατέρα μου!
Ω, λαμπρό Κόσμημα των Ουρανών!
Το μεγαλείο του Ονόματός Σου με ελευθέρωσε,
και κάνοντας το αυτί μου προσεκτικό,
δέχθηκα από το Στόμα Σου το Λόγο Σου.
Και τώρα: Τραγουδώ από χαρά στο Θεό,
τον Πατέρα μου!
Φωνάζω θριαμβευτικά στο Χριστό,
Ιησού Χριστέ, Σωτήρα μου!
Επαγγελία μου,(Αναφορά Εφεσ. 1:13)
ω, Υπέρτατη Αγαλλίαση! 
Σε αγαπώ γιατί με έκανες φίλη Σου.
Και τώρα φωνάζω με όλη μου την καρδιά: "Αμήν! 
Με κατακαίει ο ζήλος μου να αναγγείλω 
και να διακηρύξω την Πιστή Σου Αγάπη!
Θέλω να κάνω το Θέλημά Σου και
να φέρω όσο το δυνατόν περισσότερους
σε στενή κοινωνία με τη Μοναδικότητά Σας
για να γεμίσουν κι αυτοί με την πλούσια χάρη
της Τριαδικής Σας Αγιότητας" Αμήν.

Είθε να παραμείνουν σταθεροί οι δρόμοι σου στην εφαρμογή του Θελήματός Μας. 
Στις μέρες σας, είμαι ο λίθος που απορρίπτουν οι οικοδόμοι, κι όμως είμαι ο ακρογωνιαίος λίθος της Εκκλησίας.
 Η ελευθερία και η αγάπη βρίσκονται σε Μένα, κι όμως η γενεά σου Με απορρίπτει. Επειδή δεν Με έχουν καταλάβει... σπάνια Με συμβουλεύονται... 
Προσέξτε, είμαι σαν γόνιμο έδαφος. 
Αν σπείρετε τους σπόρους σας σε Μένα, θα θερίσετε τους καρπούς της Αιώνιας Ζωής και ο Παράδεισος θα γίνει η κατοικία σας.
Έλα σε Μένα χωρίς καθυστέρηση και θα σε κάνω πλούσιο μέσω της φτώχειας σου, δυνατό μέσω της αδυναμίας σου, ζηλωτή και πιστό μέσω της αθλιότητάς σου, ένα ζωντανό θυσιαστήριο για την Τριαδική Μας Αγιότητα μέσω της μηδαμινότητάς σου. Έλα σε Μένα με δέος και τρέμοντας, και θα σε κάνω έναν ατρόμητο πολεμιστή των καιρών σας, για να πας με το μέρος του Αρχάγγελου Μιχαήλ και της στρατιάς του( Άκουσα συγχρόνως "αγγέλων".) και να πολεμήσεις κι εσύ στη μεγάλη μάχη των καιρών σας.
 Είμαι μια αδιάλειπτη προσευχή μέσα σου και όπου εσύ στερείσαι, Εγώ συμπληρώνω, πάντα προσιτός στους πτωχούς και τους απλούς. 
Έλα να Με πιάσεις... 
Έλα να Με κάνεις δικό σου και θα σε πλάσω σύμφωνα με την Αγιότητά Μου (Άκουσα συγχρόνως "θεότητα".) προσφέροντάς σου τα ανεκτίμητα δώρα Μου, κάνοντάς σε μέλος δικό μας (Η Αγία Τριάδα. ) και ενωμένο με Εμάς, για να πας να ανοικοδομήσεις τα ερείπια του Ιερού Μας.
 Εσύ που ήρθες από την έρημο, έλα μέσα στα βαθιά νερά Μου και τα κύματά Μου θα σε ξεπλύνουν και θα σε αναζωογονήσουν.
Μη Με φοβάσαι. 
Δεν άκουσες, φίλε Μου, ότι την άνυδρη γη θα τη μετατρέψω σε θάλασσα;
 Επειδή από τους ουρανούς θα σκορπίσω πάνω σας βροχή τα δώρα Μου και τις χάρες Μου. 
Όπως οι ουρανοί ρίχνουν καταρράκτες βροχής μπροστά στην Τριαδική Μας Αγιότητα, με τον ίδιο τρόπο θα κατακλύσω με την Παρουσία Μου ολόκληρη την ανθρωπότητα. Στοχάσου το αυτό. 
Εμείς;

Ναι, για πάντα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου