Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ.


Ο Λόγος Σου, Βασιλιά Μου,
είναι θεραπευτικό βάλσαμο.
Όταν η ζωή μου ήταν πιο ποταπή κι από τον πηλό,
ο Λόγος Σου ψιθυρίστηκε στο αυτί μου
κι αμέσως το αόρατο έγινε ορατό και,
σαν ένας κόσμος άγνωστος για μένα,
σαν ένα φως άγνωστο για τον τυφλό,
όλα έλαμψαν ξαφνικά με ένα λαμπρό φως.
Σαν περίλαμπρα αστέρια που φωτίζουν
τη νύχτα τον ουρανό, ο Λόγος Σου μου άνοιξε
τα μάτια για να εισχωρήσω στο Μυστήριό Σου.
Σε ευλογώ, Κύριέ Μου, επειδή η Αγάπη Σου
τώρα είναι ορατή στα μάτια μου και καθοδηγεί
την ψυχή μου να είναι αφοσιωμένη σε Σένα παντοτινά.

Ναι! Εισχώρησε στο μυστήριο της Καρδιάς Μου και δέξου την Ειρήνη Μου. 
Λουλούδι, ποτέ μην αντικαθιστάς με άλλα πράγματα το χρόνο της υπαγόρευσης. Έχεις όλη τη μέρα και θα είμαι ευχαριστημένος αν έρχεσαι κοντά Μου με την περισυλλογή.
 Να θυμάσαι: η αγάπη είναι πάντα υπομονετική, γι'αυτό να είσαι κι εσύ υπομονετική. Μην τρέχεις μπροστά από Μένα όπως έκανες αυτές τις μέρες...
 Η αγάπη, η πραγματική αγάπη, αντέχει στις δοκιμασίες, στις αναποδιές, σε όλα. 
Έχε Με στην πρώτη θέση και πάνω απ' όλα.
 Κήρυξε με αγάπη για την Αγάπη και δόξασέ Με.
Απόρριψε, παιδί Μου, κάθε τι που οδηγεί στο κακό και βυθίσου σε ό,τι είναι αγαθό και άγιο και θα σε οδηγήσει στην αιώνια ζωή. 
Είμαι Άγιος και Αγαθός.(Ξαφνικά ο Κύριός μας σταμάτησε, και με διαφορετικό τόνο στη φωνή, σαν κάποιος που θέλει να εμπιστευθεί ένα μυστικό, είπε τα ακόλουθα.)

Φλέγομαι από επιθυμία...

Ποια επιθυμία, Κύριέ Μου;

Να δω την Εκκλησία Μου ενωμένη και μία... 
Προσευχήσου για την ενότητα και μην ακούς όσους δεν θέλουν την ενότητα. 
Ο Διχαστής τους κρατάει χωρισμένους και με πνεύμα εριστικό κι επιθετικό. 
Όποιος δεν εργάζεται ειλικρινά και ολόψυχα για την ενότητα, θλίβει σοβαρά το Άγιο Πνεύμα Μου. 
Ικετεύω αυτούς που συναθροίζονται για να οδηγήσουν την Εκκλησία Μου στην Ενότητα, να αποτυπώσουν στο νου τους αυτά τα λόγια:
Ταπεινοφροσύνη και αγάπη -
Η ταπεινοφροσύνη και η αγάπη είναι τα κλειδιά για την ενότητα.
 Δεν είναι η ευγλωττία ούτε οι μακροσκελείς λόγοι που θα τους οδηγήσουν στην ενότητα. Δεν είναι η ανταλλαγή επαίνων μεταξύ τους που θα οδηγήσει την Εκκλησία Μου στην ενότητα. 
Όλα αυτά Με κουράζουν... 
Η ερήμωση και η φθορά έχουν εισχωρήσει στο Ιερό Μου. 
Λοιπόν τι επαίνους μπορούν να ανταλλάσσουν ο ένας με τον άλλο; 
Πού είναι η τιμή τους;
 Σκύψτε για να μπορέσετε να δείτε το Θέλημά Μου.
 Χαμηλώστε τη φωνή σας για να ακούσετε τη Σωτηρία που σας μιλάει από τα ύψη της δόξας. 
Η καρδιά σας μέσα στη μεταστροφή σας θα Με ακούσει και θα οδηγήσει την Εκκλησία Μου στην ενότητα, ενοποιώντας το Σώμα Μου.
 Είναι μέσα στη λαμπρότητα της Αλήθειας που θα ευωδιάσετε πάλι και θα κάνετε όλους να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους σαν μέλη ενός σώματος. 
Είναι με τη συμμετοχή που θα φέρεται όλους τον ένα κοντά στον άλλο. 
Γι' αυτό είναι ανάγκη να αλλάξετε μέσα στην καρδιά σας και να ανθίσετε με τη μεταστροφή.
Αν τα κάνετε αυτά και καθαρίσετε την καρδιά σας από την αμαρτία, Εγώ θα πολλαπλασιάσω τις θεραπείες Μου και θα σας γιατρέψω ολότελα. 
Θα σας οδηγήσω σε πνευματική ανάπτυξη που θα κάνει το υπόλοιπο της δημιουργίας Μου να μείνει κάτω από τη στέγη σας. 
Αν εσείς, που πάψατε να υπάρχετε, επιτρέψετε στο Άγιο Πνεύμα Μου, τον Ζωοδότη, να σας σαγηνεύσει, θα οδηγήσω την καρδιά σας σε τέτοια πνευματική επανάσταση αγάπης που δεν είδε ποτέ η εποχή σας...
Αχ, κόρη μου, προσευχήσου για τον οίκο της Ανατολής και της Δύσης να σμίξουν μαζί, σαν δύο χέρια ενωμένα σε προσευχή, σαν ένα ζευγάρι χέρια,, παρόμοια, και όμορφα όταν ενωμένα δείχνουν τον ουρανό σε στάση προσευχής.
 Αυτά τα δύο Χέρια που ανήκουν στο ίδιο σώμα, ας εργαστούν μαζί και ας μοιραστούν μεταξύ τους τις ικανότητές τους και τα πλούτη τους... 
Αυτά τα δύο Χέρια ας Με υψώσουν μαζί.
 Α... πότε αυτά τα Χέρια από το Σώμα Μου θα Με υψώσουν πάνω από το Θυσιαστήριο,( Ο Χριστός εννοεί κατά τη λειτουργία, την ώρα της ύψωσης των τιμίων δώρων.)κρατώντας Με μαζί;
 Ω, ελάτε! 
Δεν θέλω μακροσκελείς λόγους, όποιος θέλει να είναι πρώτος και καλύτερος ανάμεσά σας πρέπει να γίνει δούλος όλων. 
Είμαι εδώ! 
Προσέξτε τον εαυτό σας! και υπάρχουν αμέτρητοι θησαυροί μέσα στην Καρδιά Μου. 
Μη λέτε λοιπόν: "πού μπορώ να βρω απάντηση;" 
Εφοδιαστείτε με αυτόν το θησαυρό της Καρδιάς Μου και θα συγκεντρώσετε εκείνους που πλανήθηκαν και θα δεσπόζω πάνω σε όλους αυτούς και θα αφιερώσετε το θησαυρό της Ιερής Μου Καρδιάς σε όλο τον κόσμο.
Κι εσύ, κόρη, δίνοντάς Μου το χρόνο σου Με ευχαριστείς κι αυτό Με τιμά. 
Το να Με αγαπάς, Με χαροποιεί και Με δοξάζει. Το να Με ποθείς, Με συνεπαίρνει. Το μέτρο που Μου δίνει η καρδιά σου είναι το μέτρο που θα σου δοθεί από το Θρόνο Μου. Η Χάρη Μου είναι πάνω σου και το Χέρι Μου πάνω στο δικό σου... Αναπαύσου σε Μένα. Σε αγαπώ και ο Πατέρας σε αγαπά επειδή Με αγαπάς.

Αγάπη, Σε αγαπώ...

Θα θεραπεύσω πολλούς με αυτά τα μηνύματα. 
Κάνε ό,τι πρέπει να κάνεις, Βασούλα Μου, και θα τελειώσω το έργο σου μέσα στη Θεότητά Μου. 
Έλα, θα είμαι μαζί σου ενώ θα εκτελείς τις υπόλοιπες μικρουποχρεώσεις σου.( Το νοικοκυριό, φυσικά. )
 Εγώ, ο Ιησούς, σε αγαπώ. 

Έχε τις Ευλογίες Μου.



ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ,  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ   ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου