Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Το Θηρίο σήμερα προκαλεί τον Ουρανό, και τη Δύναμή Μου ακόμη! Για το λόγο αυτό, ο Πατέρας Μου θα κάψει τα εγκλήματα αυτής της γενεάς με Φωτιά και η Φωτιά αυτή θα έρθει τη στιγμή που κανείς δεν το φαντάζεται.

Κύριέ Μου! Τα μάτια μου είχαν το προνόμιο
να ατενίσουν το ένδοξο Μεγαλείο Σου.
Τι χάρη μου έδωσες! Εγώ, που είμαι η τελευταία,
να αξιωθώ τέτοιο δώρο,
να μπορώ να έχω τη Μεγαλειότητά Σου,
και να Σε ατενίζω μέσα στο Μυστήριό Σου.
Πηγή Σοφίας,
μου φέρεσαι με τον καλύτερο τρόπο,
γεμάτη καλοσύνη και άπειρη ευσπλαχνία
για να αναγνωρίσω τον Τρισάγιο Θεό μου,
να αναγνωρίσω σ' Αυτόν τον Πατέρα,
τον Αγαπημένο, και τον Αββά.
Πηγή Σύνεσης,
που μετατρέπεις τις ερημιές σε κήπους,
τα αγκάθια και τους βάτους σε καρποφόρα δένδρα,
απίστευτα θελκτική, πάλλουσα, η λαμπρή Σου
εμφάνιση μαγεύει την καρδιά μου.
Πηγή Συμβουλής,
Ποτήρι Μου, Ποτό Μου, Βασιλιά εξαρχής,
συνεχώς φανερώνεις το μεγαλόπρεπο σχέδιό Σου
στη μαθήτριά σου με καλοσύνη,
γι' αυτό η καρδιά μου λιώνει από αγάπη.
Δοξασμένο το Άγιο Όνομά Σου.
Πώς μπορεί κανείς να Σε υμνήσει αρκετά;
Πηγή Δύναμης,
που η λαμπρότητά σου προκαλεί δέος,
είδες πώς είμαστε; Εξασθενημένοι,
απογυμνωμένοι, αδύνατοι, και αξιολύπητοι,
κι όμως ανήκουμε σε Σένα, προερχόμαστε από Σένα.
Βλέπεις; Βλέπεις πώς τρέμουν τα γόνατά μας
και πόσο αδύνατα είναι από έλλειψη τροφής;
Βλέπεις πόσοι από μας έχουν γίνει
αντικείμενο χλευασμού;
Έλα λοιπόν, Πνεύμα Χάριτος.
Ικετεύω τη Μεγαλειότητά Σου
να βάλει μέσα μας πάλι την Πνοή Σου
και να αρχίσει νέα ζωή.
Προστάζεις με μια Σου λέξη και
όλος ο κόσμος ανανεώνεται!
Ω, Πηγή Γνώσης,
έλα να με κατευθύνεις για να εισχωρήσω
στο Μυστήριο του Θεού.
Τα μάτια μου δεν έχουν δει τίποτα,
τα αυτιά μου δεν έχουν ακούσει τίποτα
και η αφή μου θα παραμένει στο άγνωστο,
αν δεν μου δείξεις το Πρόσωπό Σου,
αν δεν με αφήσεις ν' ακούσω τη Φωνή Σου.
Δεν πρόσεξες πόσο αποζητώ τις Αυλές Σου;
Πηγή Ευσέβειας,
γιατί είναι τόσο δύσκολο να Σε συλλάβω;
Μήπως επειδή τα χέρια μου είναι τόσο λερωμένα;
Γιατί με αποφεύγεις; Θα πρέπει να παραμείνω ατελής;
Είσαι πάντα πιστός στις υποσχέσεις Σου,
και είσαι γνωστός ότι ελευθερώνεις
τους φυλακισμένους, γι' αυτό σε επικαλούμαι.
Δώσε μου τη στάση των Αγίων Σου,
για να διηγούμαι μια μέρα τα μεγαλεία Σου.
Ελευθέρωσέ με, γιατί υπό την προστασία Σου
οι ευσεβείς γνωρίζουν ότι είναι ασφαλείς.
Πηγή Σεβασμού και Φόβου,
σημάδι των αληθινών Σου οπαδών,
μαργαριτάρι της βασιλείας Σου,
χτυποκάρδι της Εκκλησίας και
ευλάβεια στα Μυστήριά Της,
πώς μπορούμε να Σε αποκτήσουμε
και να σε κατέχουμε αιώνια;
Είσαι το παν... Ρόδο της καρδιάς μου,
χάρισέ μου αυτό το δώρο για να συγκαταλεχθώ
κι εγώ ανάμεσα στις κόρες Σου.
Ο φόβος είναι η ρίζα όλης της σοφίας
και η είσοδος στην αιώνια Ζωή.
Ω Ένδοξε Θρόνε,
υψωμένε από την αρχή, ξερίζωσέ με
από κάθε κακό και δείξε μου Εκείνον
που κάθεται πάνω Σου!

( Μιλάει το Άγιο Πνεύμα.) Θα σκορπίσω πάνω σε σένα και σε όποιον Με επιθυμεί, το Τρισάγιο Φως Μου.
 Για να σας σώσω και να σας οδηγήσω στον Οίκο του Πατέρα σας, θα γεμίσω το πνεύμα σας με την πνοή Μου.
 Οι ρίζες σου είναι πάντα αδύνατες, αλλά θεώρησέ Με σαν τον πιο αγαπητό σου Φίλο, που θα σε φυλάξει από το ξερίζωμα. Όταν βαδίζεις, ευχάριστο παιδί Μου, θα είμαι ο μοναδικός σου Οδηγός, όταν ξαπλώνεις ο πιστός σου Φύλακας, όταν ξυπνάς ο χαρούμενος Σύντροφός σου.
 Τώρα μιλάει ο Ιησούς.) Ειρήνη σε σένα. 
 Δεν έχεις διαβάσει; "να μην αρνηθείς το καλό σε κείνους που το ζητούν, όταν είναι στο χέρι σου να το κάνεις." (Παροιμίες 3:27.)
Είπα λοιπόν: "Βασιλική, που το Πνεύμα Μου σε ένωσε μαζί Μου με γαμήλια δεσμά και που σε ανέθρεψα, θα απολαύσεις την εύνοιά Μου, θα απολαύσεις την Παρουσία Μου." Γι' αυτό βγήκα να σε προϋπαντήσω και σε βεβαιώνω, κόρη Μου, είμαι ευχαριστημένος όπως το απογαλακτισμένο παιδί. Η ευτυχία Μου είναι πλήρης. Μείνε πιστή σε Μένα. Θυμήσου, είμαι ο Νυμφίος σου - προσπάθησε λοιπόν να μιμηθείς το Νυμφίο σου, ακόμη και στο να πάρεις μορφή δούλου...
Κόρη Μου, μέρα και νύχτα το Όνομά Μου βλασφημείται και πληγώνομαι από τους γιους και τις κόρες Μου.
 Με καταδιώκουν. 
Μοιράσου τους πόνους Μου. 
Έφτασα να ζητιανεύω την αγάπη σας, έφτασα να ζητιανεύω τη γενναιοδωρία σας. Μοιράσου τους πόνους Μου, απόψε πολλές ψυχές θύματα θα Με ανακουφίσουν...

Κύριε! Η κατάσταση φαίνεται να έχει ξεφύγει από τον έλεγχο!

Μη θρηνείς για Μένα, αλλά γι' αυτή τη γενεά... 
Σας αγαπώ παράφορα και θα επέστρεφα στο Γολγοθά οποιαδήποτε στιγμή, αν ήταν δυνατό, για να σας σώσω από αυτή την Αποστασία.
 Χρειάζομαι γενναιοδωρία και ζέση, μια απόδειξη αγάπης...
 Σε βεβαιώνω, κόρη Μου, δεν μετανιώνω που ήρθα κοντά σου. Ναι, είδα πόσο εξασθενημένη και στερημένη είναι αυτή η γενεά και ο πόνος της Ιερής Μου Καρδιάς είναι ασύλληπτος για το ανθρώπινο μυαλό. 
Γι' αυτό το λόγο, Βασούλα Μου, θέλω να μετατρέψεις σε φλόγα όλα αυτά που σου έδωσα, όλοι αυτοί οι Θησαυροί της Καρδιάς Μου προορίζονται για να μοιραστούν.
Σου εμπιστεύθηκα τη φροντίδα αυτού του Ανεξάντλητου Θησαυρού που φύλαγα για τους καιρούς σας. Μοίρασέ Τον με τη βοήθεια Του Αγίου Μου Πνεύματος.
Εκείνος που σε έσωσε θα σώσει και τους άλλους. 
Το Ποτήρι σου και το Ποτό σου θα δείξει Έλεος σε πολλούς γιατί σκοπεύω να σας συνάξω όλους σαν πρόβατα και να δείξω σε όλους σας το δικό σας τόπο ανάπαυσης. 
Όσο για την παράκλησή σου, σκοπεύω να σας στείλω από ψηλά το Άγιο Πνεύμα Μου για να φωτίσει το σκοτάδι σας. 
Έλα, εσύ που Με ποθείς και θρέψου από το Λόγο Μου.
 Ο Λόγος Μου είναι πλούτος και η ψυχή σου τότε θα στολιστεί με τη Λαμπρότητά Μου. Η Αγάπη είναι μαζί σου τώρα και για πάντα...

Στόλισε, Κύριε, τη δημιουργία Σου με τη Λαμπρότητά Σου.

Θα βάλω την Ειρήνη στις καρδιές τους και τη Σωτηρία στην ψυχή τους, αν ακούσω απ' αυτούς μια κραυγή μετάνοιας... 
Μετανοήστε και θα κερδίσετε τον καρπό της συγνώμης... συγχωρήστε και θα κερδίσετε τον καρπό της αγάπης και της ειρήνης.
 Ελάτε και μετανοήστε... 
Η οργή του Πατέρα Μου έχει ανάψει μια Φωτιά που θα κατακάψει τον κόσμο!
Βλέπεις, κόρη Μου, αυτή η γενεά έχει σκοπό να διαπράξει το βδέλυγμα για το οποίο μίλησε ο προφήτης Μου Δανιήλ. 
Θα διαπράξει μια φρικαλέα πράξη. 
Πώς να μην ανάψει η οργή του Πατέρα Μου; 
Ο Πατέρας Μου δεν θα ανεχθεί τη θέα του Υιού Του καταπατημένου, ριγμένου καταγής, ούτε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ θα το ανεχθεί. 
Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ και οι στρατιές Του θα ξεσηκωθούν. 
Το Θηρίο σήμερα προκαλεί τον Ουρανό, και τη Δύναμή Μου ακόμη!
Για το λόγο αυτό, ο Πατέρας Μου θα κάψει τα εγκλήματα αυτής της γενεάς με Φωτιά και η Φωτιά αυτή θα έρθει τη στιγμή που κανείς δεν το φαντάζεται.
Με το λόγο του Στόματος Μου και την προσταγή του Πατέρα Μου, ο σημερινός ουρανός και η γη είναι προορισμένα να καούν. 
Έχετε προειδοποιηθεί γι' αυτό πολλές φορές αλλά, αντί να αναγγέλλετε, καταγγέλλετε!... κυριευμένοι από την αδυναμία σας...(  Ο Ιησούς το είπε αυτό σα να μονολογούσε.).
Σας το λέω, όπως λένε οι Γραφές: ( Ρωμ. 4:7-8, Ψαλμ. 32:1-2).
"Μακάριοι αυτοί που τους συγχωρήθηκαν οι αδικίες και που τους σκεπάστηκαν οι αμαρτίες.
 Μακάριος ο άνθρωπος που δεν του λογαριάζει ο Κύριος την αμαρτία του", όταν έρθει η Ημέρα Μου.
 Προσευχήσου, κόρη Μου για τη γενεά σου. 
Μην παύεις να προσεύχεσαι κι Εγώ θα σου προσφέρω την Ελπίδα.. 
Σε ευλογώ.



IC.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου