Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

ΘΑ ΕΠΙΣΠΕΥΣΩ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΓΡΥΠΝΕΙΤΕ........

Κύριε, ας ακουστεί η Φωνή Σου
αυτή τη χρονιάόπως ποτέ πριν.
Έως πότε ο λαός Σου θα φωνάζει βοήθεια;
Η Παράδοση που μας έδωσες χαλαρώνει.
Καθημερινά η Αλήθεια βλασφημείται και
ο αποστάτης υπερισχύει των πιστών.
Βλέπεις βέβαια όλη αυτή τη φρίκη.
Έως πότε, Γιαχβέ, θα φωνάζουμε
"καταπίεση!"
προς τον ουρανό κι Εσύ δεν θα κατεβαίνεις;
Η πληγή μας είναι σοβαρή κι Εσύ είσαι το φάρμακο,
δεν θα κάνεις λοιπόν να ακουστεί
η Φωνή Σου παντοδύναμη
αυτή τη χρονιά;
Οι αποστάτες δημεύουν κιόλας τη Θυσία του Υιού Σου
δεν θα έρθεις να σταματήσεις αυτές τις ζημιές;
Σιγά σιγά μας απογυμνώνουν από τη σωτηρία μας
κι Εσύ, Κύριέ μου, θα παραμείνεις σιωπηλός;
Μας προστάζουν να μην προφητεύουμε στο Όνομά Σου
και μας διώχνουν από τον Οίκο Σου.
Μας διώχνουν και ορμούν πάνω μας όταν
μαρτυρούμε την Αγάπη Σου, για να σωπάσουμε.
Βλέπεις; βλέπεις τι μεγάλη αναστάτωση
προκαλούν στο Άγιο Ιερό Σου;
Βλέπεις πόσο βλασφημείται καθημερινά το Πνεύμα Σου;
Όταν ο Ιωνάς στην απελπισία του φώναξε, του απάντησες.
Όταν από την κοιλιά του Άδη1 φώναξε σε Σένα,
του απάντησες κι εκείνος άκουσε τη Φωνή Σου.
Σήμερα, Θεέ μου, δεν έχει ακόμη
ακουστεί το παράπονό μας;
Δεν έφτασε στ' Αυτιά Σου;
Όταν το κήτος κατάπιε τον Ιωνά,
παρέμεινε στο σκοτάδι τρία μερόνυχτα.
Τι γίνεται μ' εμάς, Κύριε;
Θα παραμείνουμε στο σκοτάδι για πάντα;
Είναι γνωστό ότι αποδίδεις δικαιοσύνη
στους φτωχούς στο πνεύμα και ότι στηρίζεις
το δίκαιο του καλού ανθρώπου.
Στρέψε λοιπόν τα Μάτια Σου
στη δυστυχία μας και σώσε μας!

Την ειρήνη Μου σου δίνω.
 Παιδί Μου, άκου Με και γράφε: θα επισπεύσω το Σχέδιό Μου για χάρη αυτού του υπολοίπου - γι' αυτό αγρυπνείτε γιατί δεν γνωρίζετε πότε θα ακούσετε τη φλόγα Μου... και το Άγιο Πνεύμα Μου θα χαριστεί σε πολλούς.

 Όταν απελπίζονται μερικοί καθησύχασέ τους, βεβαίωσέ τους ότι ο ουράνιος Πατέρας τους θα επισπεύσει το Σχέδιό Του. 
Σύντομα, και μιλώ για το δικό σου σύντομα ( Το δικό μου "σύντομα", είναι ανθρώπινο σύντομα. Το "σύντομα" του Θεού μπορεί εύκολα να διαρκέσει 1000 χρόνια.)
 θα μιλήσω και η Φωνή Μου θα είναι πύρινη και θα καταστρέψει αυτούς που καταστρέφουν την οικουμένη.(Αποκ.11:18.)
 Να είστε άγρυπνοι και υπομονετικοί, τα λόγια Μου δεν θ' αργήσουν να εκπληρωθούν. 
Θα κρίνω δίκαια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου