Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙΣ ΑΓΙΑ, ΕΛΑ ! Έλα σε Μένα και μετανόησε! Θα σου δώσω καινούρια καρδιά.

Ελάτε να ανοίξουμε το δρόμο,
για τον Καβαλάρη των Νεφών,
οι προσευχές μας να γίνουν η σκάλα Του.
Κατέβα τώρα, Κύριέ Μου, και
μείνε μαζί μας. Μαραναθά!

Σου δίνω την Ειρήνη Μου. 
Άκουσέ Με: Το Άγιο Πνεύμα Μου το Τρισάγιο, ο Χορηγός της Ζωής και ο Θρόνος των πτωχών τω πνεύματι, σήμερα φωνάζει:
"Ελάτε! 
Ελάτε όλοι εσείς που Με επιθυμείτε και διψάτε για δικαιοσύνη! 
Δεν μπορείτε να λέγεστε παιδιά Μου αν δεν γαλουχηθείτε από τα πλούτη Μου! 
Αχ! τόσοι από σας είναι δέσμιοι με τα δεσμά της αμαρτωλής επιθυμίας και του σκότους! Κι όμως το Άγιο Πνεύμα Μου μπορεί να συμπληρώσει εκεί που εσείς υστερείτε, ούτως ώστε ο Λόγος Μου, σε όλη του τη δόξα και τη μεγαλοπρέπεια, να κατοικήσει μέσα σας... Όποιος κι αν είσαι που έσφαλες, έλα! 
Έλα και ταπεινώσου και μετανόησε, για να καμαρώνουν τα Μάτια Μου για σένα. Όποιος κι αν είσαι που δεν ζεις άγια, έλα! 
Έλα σε Μένα και μετανόησε! 
Θα σου δώσω καινούρια καρδιά.
 Όποιος είναι ακόμη προσκολλημένος στον κόσμο, ας Μου φωνάξει κι ας Μου ζητήσει να του λύσω τα δεσμά! 
Γιατί παραμένετε δέσμιοι σ' αυτές τις διαταραγμένες κοσμικές επιθυμίες που προσβάλλουν την ψυχή σας; 
Ο στολισμός σας θα πρέπει να είναι η εσωτερική σας καθαρότητα, ο στολισμός σας θα πρέπει να είναι η φιλαλήθεια, για να μη διώχνετε το Άγιο Πνεύμα Μου... 
Αλίμονο σ' εσάς που έχετε χάσει την υπομονή.(Σοφία Σειράχ 2:14)
Δεν ακούσατε: "Όσοι σέβονται τον Κύριο θα επιδιώξουν να Του αρέσουν."(Σοφία Σειράχ 2:16)
Αν δεν το ξέρατε αυτό, ελάτε, ταπεινωθείτε και ακολουθήστε Με και πλησιάστε Με με την αγάπη σας, για να μην πλανηθεί ποτέ πια η καρδιά σας. 
Αχ... Βασούλα, παιδί Μου, πες Μου:
"Ιησού Χριστέ, είσαι η Ζωή μου,
είσαι ο Βράχος μου,
είσαι η Σωτηρία μου,
είσαι ο Τοξότης μου"
και θα σου απαντήσω:
Παιδί Μου, είσαι δικός Μου,
είσαι η γενιά Μου,
είσαι η χαρά Μου,
είσαι ο στόχος Μου που πάνω του
σκορπίζω ευλογίες τη μια μετά την άλλη,
με μοναδικό σκοπό: να σε σώσω...
Έλα, θυμήσου, είμαι πάντα μαζί σου! 
Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, σας ευλογώ όλους!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου