Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Για να αφυπνίσω τις τύψεις και την οδύνη σας επιτρέπω στις εικόνες Μου να κλαίνε αλλά το μόνο που ακούω είναι ένας στεναγμός που Με ανακουφίζει προς στιγμήν, πολύ σύντομα όμως αφήνετε την καρδιά σας να παρασυρθεί από τις φροντίδες του κόσμου.

Κύριε, Θεέ μου.
Εσύ που χαίρεσαι να δίνεις τα δώρα Σου κρυφά,
Σε παρακαλώ τόσο πολύ, δώσε σε όλες
τις ψυχές το μεγαλύτερο δώρο:
το δώρο που μεταμορφώνει
την κηλιδωμένη μας εικόνα
στη λαμπρότητα της Θείας Εικόνας Σου.
Κάνε μας δική Σου Εικόνα ώστε
να εισχωρήσουμε στην Θεότητά Σου.
Ακριβώς όπως έγινε
την Ημέρα της Μεταμόρφωσής Σου,
ας γίνει για μας μια δεύτερη νέα εορτή
μεταμόρφωσης ώστε να ακούσουμε κι εμείς
αυτά τα λόγια απ' τον Πατέρα:
"αυτοί είναι οι γιοι και οι θυγατέρες μου, οι αγαπητοί.
Σ' αυτούς ευδόκησα. Ακούστε τους."
Μετά ας πορευθούμε,
μαζί με το Πνεύμα της Αληθείας
για να διηγηθούμε τα μεγάλα Σου έργα.
Ας γίνει Μεταμόρφωση για όλο τον κόσμο 
( Αναφορά στην Αποκ. 21)
και μ' αυτήν θα μάθουμε ν' αγαπάμε, 
και η αγάπη θα μας οδηγήσει στη αιώνια ζωή.

Καλά μίλησες κόρη, - ζήτα αυτό το δώρο στις προσευχές σου κάθε μέρα και θα σου το δώσω.
 Βλέπεις τα ρούχα μου που είναι πιτσιλισμένα με αίμα;
 Βλέπεις τα ρούχα Μου που είναι κόκκινα, ποτισμένα στο Αίμα Μου; 
Πολλά ακάθαρτα πράγματα Με καταντούν σ' αυτήν την αξιολύπητη κατάσταση... Πράγματι πολλοί είναι οι στεναγμοί Μου, η Καρδιά Μου κομματιάζεται από τα ίδια τα χέρια που έπλασα... αλλά ελάχιστοι ακούνε τους στεναγμούς Μου, ελάχιστοι δίνουν προσοχή στα αιματηρά Μου Δάκρυα.
 Τα Μάτια Μου εξαντλήθηκαν από το κλάμα.
Για να αφυπνίσω τις τύψεις και την οδύνη σας επιτρέπω στις εικόνες Μου να κλαίνε αλλά το μόνο που ακούω είναι ένας στεναγμός που Με ανακουφίζει προς στιγμήν, πολύ σύντομα όμως αφήνετε την καρδιά σας να παρασυρθεί από τις φροντίδες του κόσμου. Αφήνετε την καρδιά σας να απομακρυνθεί αντί να Με ανακουφίσει και να γίνει η παρηγοριά του Παρηγορητή - Αυτόν που θα σας μεταμόρφωνε, θα ανάσταινε την ψυχή σας, θα θεοποιούσε την ψυχή σας...
Άλλοι παραμένουν απαθείς βλέποντας τα ποτάμια που χύνουν τα Μάτια Μου, εξαιτίας της δυσπιστίας τους. 
Έχουν χάσει την αίσθηση των θαυμάτων Μου, δεν μπορούν να καταλάβουν και με μανία καταδιώκουν τα σημεία Μου. 
Οι αμαρτίες τους έχουν πνίξει την καρδιά τους και έκτοτε η καρδιά τους φτερουγίζει γύρω από τα εγκόσμια χωρίς ποτέ να αντιλαμβάνονται πως ο πονηρός παραπλανά την ψυχή τους. 
Ποιος μπορεί να καταλάβει τη βαθιά Μου θλίψη; 
Γιατί επιτρέπουν στον Εχθρό Μου να καυχιέται κρυφά γι' αυτούς; 
Ποιος από σας μπορεί να Με ανακουφίσει; 
Ποιος από σας μπορεί να Με αναπαύσει; 
Κάθε ώρα της ημέρας, κάθε λεπτό που περνάει είμαι κοντά σας και σας φωνάζω: "γυρίστε σε Μένα, γυρίστε στην Αγάπη." 
Ω, πόσο σκληροί έχουν γίνει πολλοί από σας. 
Με βλέπετε βουτηγμένο στο Αίμα Μου, όμως αφήνετε τα μάτια σας να αναπαύονται. Ω... ως πότε δεν θ' ακούτε τους θρήνους του Θεού σας;
...Όσο για σένα, λουλούδι, να θυμάσαι τη στοργή που έχω για σένα και την αγάπη Μου. Εγκαταλείψου σε Μένα. Έλα και ανακούφισέ Με με την αγάπη σου. 
Τα έθνη ας Με ανακαλύψουν πάλι μέσα από σένα (Όταν δίνω μαρτυρία για Εκείνον.) 
Δείξε την αγάπη Μου, την λύπη Μου και την αγωνία Μου γι' αυτούς - ζωντανή πινακίδα! Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, σου εμπιστεύθηκα το Μήνυμά Μου - μην αμφιβάλλεις... 
Σου έδωσα στα χέρια ένα Θησαυρό, σου έδωσα στα χέρια όλη Μου την Καρδιά - τι περισσότερο θα μπορούσα να σου δώσω; 
Αφού χάρη στη γενναιοδωρία Μου σε ανέστησα για να σε οδηγήσω σ' αυτή την κατάσταση χάριτος στην οποία σε διατηρώ, ανέξου τους αντιπάλους σου με αγάπη - δεν άκουσες ότι τα δεινά φέρνουν υπομονή; 
Σου το λέω, σε φέρνουν πιο κοντά Μου. Πλημμύρισα την καρδιά σου, μέσω του Αγίου Μου Πνεύματος, με την έντονη Γνώση Μου, ένα βασιλικό ένδυμα, να το φοράς για τη Δόξα Μου. Σου ανέθεσα να Με δοξάσεις. Όλα όσα σου έχω δώσει Με ευχαριστούν καθώς και τον Πατέρα. Χαίρομαι να σε κάνω την τέρψη των Ματιών Μου, την χαρά της Καρδιάς Μου. Η ψυχή Μου χαίρεται μέσα στην απλότητά σου! Γι' αυτό μη Μου αρνείσαι τίποτα. Μόρφωσε τους αμαθείς και μην επιτρέπεις στον πονηρό να σου κλέβει τις ώρες (Στην υπαγόρευση.) που θέλω μαζί σου.
 Η μόρφωση θα οδηγήσει πολλούς να γίνουν η τέρψη της Ψυχής Μου.
Στο τέλος οι δυο Μας Καρδιές θα νικήσουν τον Εχθρό και η μεταμόρφωση που ζήτησες θα γίνει. 
Θα ανακαινίσω την επιφάνεια αυτής της γης. 
 Εγώ, ο Ιησούς, σε ευλογώ. IC.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου